Weet je dat ik sinds ik van de manege af ben, er nog niet 1x ben geweest? Echt erg eigenlijk.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het is kort en bruin en morgen ga ik naar Mazzel, oja, ik moet Margret even bellen
Maar je had toch al kort haar!

antoinetje schreef:@ Mariet, lekkere dokter heb jij zeg dat hij daar zo snel achter komt...
. Maarja dat kwam door die orthopeet omdat die had gezegd dat het een jumpersknie is (nu zit dat er ook wel, maar dat is niet waar de pijn vandaan kwam). 
Morgen ben je gewoon op de manege toch?

kooslover schreef:Een jumpersknie? Is dat een officieel woord of hoord dat bij de rage van de laatste tijd?
Het is een ander woord voor een heel moeilijk woord wat ik niet meer weet. Maar het is in ieder geval een blessure die basketballers altijd hebben en omdat die veel springen, noemen ze het een jumpersknie. 
Ik merk nu toch wel dat ik graag les wil gaan hebben en ik denk wel dat ik hem blijf doen. Stukkie eigenwijs, vandaag maar even niet gegallopeerd, hoewel het met draf al stukken beter ging
(pakt ie links bij jou ook zo vast Wendy?)
Heb het idee dat dat heel lang geleden is
Ik denk dat Wen op Bowie zit, Sas op Boy en ik op ... Prins?
Naja lijkt me eigenlijk best wel grappig binnen 
één keer binnen en een keer buiten

Kan ik haar lekker gezellig poetsen.
)