Dat je maar een grote meid mag worden
aaargh, wat heb ik er altijd een hekel aan als ze dat zeggen whaha! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat je maar een grote meid mag worden
aaargh, wat heb ik er altijd een hekel aan als ze dat zeggen whaha!

Mn ouders hebben hem vorige week gekocht. Wilden we al zó lang! We hebben altijd een analoge spiegelreflex gehad, maarja.. das ook zo'n gedoe nog met rolletjes enzo hè
Tinker laat zich gewoon nog niet helemaal vangen op een foto
*Stiekem, ligt het gewoon aan mij, maar dat ga ik natuurlijk niet vertellen
Maar eerst maar eens oefenen met het handmatig scherpstellen
Dat doet hij dus standaard als er een ambulance langs komt. Ook als je aan t wandelen bent ofzo
Máár het was zeker wel gezellie 
Over 4 weken moet dit nog een keer herhaald worden. Daarna door naar stal, was zo vroeg; er was nog niemand haha. Tussen de buien door (die hagel is echt erg!) nog even gereden en nu ga ik lekker douchen
!
!
hihi Als jullie dan de 'sexy' nemen, wordt ze dé chick van de wei
Kiezen we een leuke zonnige dag, volle batterijen, lege kaart en gaan
Nous doet het maar lekker met haar blauwe maskertje dit jaar!
alle prikken in het gezicht zijn rot!

Kan ik mee of zal ik zelf rijden? Ik heb een auto hoor!
, leuk dat jullie wilden komen! Alles is nu weer netjes opgeruimd, dus ik ga even naar Sharon toe...
En volgende keer kunnen we in 1 keer goedrijden vanaf mij en terug he Anne
Moet zo gaan werken tot morgenmiddag en heb morgenavond paas-diner met familie, dus hoop dat t meevalt! 
(bij mij dan toch
)
hihi.
haha.
weet niet in hoeverre iedereen t al wou weten?
Ik hoop zó dat Ingrid doorgaat! Zij móet in de finale en liefst ook winnen!
) vragen storten (tevredenheidsonderzoek van de organisatie) en dan ga ik lekker naar bedje toe!
Iris eruit 
Anne_87 schreef:Spoiler:
jeej!Iris eruit
nog gelukt met je vragenlijst Thirz?
Nou, en door mn vragenlijst lag ik om 11 uur nog eens op bed!
In stap niets aan de hand, ga ik aandraven, geeft ze me toch een paar gemene bokken! Heb dr ff op gecontroleerde wijze uit laten razen en daarna nog ff serieus getraind en het goed afgesloten, vind dr nu toch weer lief

!
Daniël verandert wel van gezicht hoor! Hij begint volgens mij steeds meer op zn vader te lijken 
Citaat:ga ik aandraven, geeft ze me toch een paar gemene bokken!
Heerlijk genieten toch!
Morgen leuke foto's maken Kims (al was t vorig jaar makkelijker zonder ijzers onder!) En ook jij kan op Nous rijden met begeleiding van Thirz
ging toch hartstikke goed? Alleen de baby vond t iets minder...
Er ligt nu ook best veel nog
Wel alle eitjes nog kunnen vinden Thirz?
En die verjaardagsmuts! Geweldig! hahaha Op mn stage was er ook een meisje en die heeft de hele dag haar muts met enorme muizenoren opgehad
Die mocht ook níet af! (ze zat in klas Muis en hadden die morgen een toneelstukje gedaan)
hihihi
En om helemaal naar jou toe te gaan lopen, vond ik dan weer te ver 
Dus misschien dat een idee? ipv met mij?
die leuke foto's wel laten zien dan hè Thirz!
Dus ik kan me voorstellen daar ook een aantal slimmerds tussen zitten die het leuk vinden om anderen te bekogelen..

Heel fijn... Dus vannacht al niet echt lekker geslapen en dan morgen lekker om 5 voor 6 de bus in
*zucht* Mogen we nog fijn om gaan fietsen, want we kunnen bij Souburg waarschijnlijk niet over het spoor *jeej*
Ben benieuwd hoe t gaat werken dit keer.