manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kims

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 15:00

Gefeliciteerd! Go jij! Go jij! Dat je maar een grote meid mag worden Haha! aaargh, wat heb ik er altijd een hekel aan als ze dat zeggen whaha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 17:19

Gefeliciteerd Bar!
Hier nog een taartje voor je Haha!

Afbeelding

Blazen maar!! Clown

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:00

GEFELICITEERD ! - =D

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 18:32

Gefeliciteerd Bar Haha!
*whaha die taart thirz Clown
En inderdaad Kim, dat vind ik ook altijd een beetje jammer als dat gezegd wordt Vork

Ow en Nel, tuurlijk mag je meerijden Ja

Balen dat je nog ziek bent Kim. Duurt ook echt al een poos!

Jups en wij zijn ook aan de spiegelreflex Lachen Mn ouders hebben hem vorige week gekocht. Wilden we al zó lang! We hebben altijd een analoge spiegelreflex gehad, maarja.. das ook zo'n gedoe nog met rolletjes enzo hè Tong uitsteken
Enne Thirz, dit was dus al de sportstand Clown Tinker laat zich gewoon nog niet helemaal vangen op een foto Vork *Stiekem, ligt het gewoon aan mij, maar dat ga ik natuurlijk niet vertellen Schijnheilig
K moet gewoon nog veel oefenen en me eens gaan verdiepen in die sluitertijden en diafragma's en weet ik t wat Lachen Maar eerst maar eens oefenen met het handmatig scherpstellen Clown

Haha, en Tinker spoort niet helemaal Knipoog Dat doet hij dus standaard als er een ambulance langs komt. Ook als je aan t wandelen bent ofzo Tong uitsteken

*denkt* was het gistermiddag droog? Nog een buitenritje kunnen doen Thirz?

Was zeker leuk zaterdag Haha!
*volgende dag al om half9 wakker (jeej) en nu ben ik verkouden en duf Vork Máár het was zeker wel gezellie Haha!
Heel op school aangekomen gister Bianz?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 14:01

Bar leuke verjaardag gehad? Lachen
Idd jammer dat jij er vrijdag niet bij bent Bianz! En volgende week heb ik woensdag 16.30u les. Dinsdag heb ik de hele dag cursus, dus kon ik niet en wilde wel graag les. Dus een ochtendje stal gaat m dan niet worden. Moeten we maar ff zien, misschien kunnen we 's ochtends iets anders leuks doen?
Zullen we een keer samen op pad gaan met onze camera's Anne? Ben hele benieuwd naar die van jou. Dan klikken we een end door Cheese!
Kims; waar blijft je ava met Nous + speen nou? Vond t zo'n leuk idee!

Vanmorgen vroeg 2 prikken in mn kin gehad om verder littekenweefsel te voorkomen. Was niet zo lekker Over 4 weken moet dit nog een keer herhaald worden. Daarna door naar stal, was zo vroeg; er was nog niemand haha. Tussen de buien door (die hagel is echt erg!) nog even gereden en nu ga ik lekker douchen Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 14:18

Bedankt voor alle felicitaties Haha!!
Ik heb eigenlijk een hele rustige verjaardag gehad, dus daar moeten we vrijdag avond maar even verandering in brengen... Haha!!
Wat een gedoe allemaal met je kin Thirz, maar hopelijk geneest het nu netjes! Ik zou me ook echt enorm storen aan zo'n litteken in mn gezicht...
Ging het rijden met Nous wel goed?

En Marieke? Hoe is het nu met Jade? En niet te vergeten; hoe is het nu met jou?

Ik heb nog steeds een bult op mn scheenbeen, doet nog best zeer, gelukkig wordt de bult steeds kleiner!

En Bianca, hoe is het nu met jouw knie?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 17:22

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 18:33

haha, ja ik zag die maskers ook net in een ander topic voorbij komen Huilen van het lachen hihi Als jullie dan de 'sexy' nemen, wordt ze dé chick van de wei Vork
En een leuk idee om samen eens met de camera's op pad te gaan Ja Kiezen we een leuke zonnige dag, volle batterijen, lege kaart en gaan Hyper!
Phoe, ja die prikken lijken me inderdaad ook niet lekker. En dan nu over 4 weken weer... Nouja het is voor het goede doel hè! Wat zeiden ze er trouwens van? Ziet het er gewoon goed uit? of konden ze er nog niets over zeggen?

haha, en Bar gaat helemaal los vrijdag Go jij! Go jij!
Wel leuke kado'tjes gekregen nog? Of bleef het bij geld voor je huisje (en dergelijke)?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 19:51

Whaha Thirz, weet je nog dat ik me daar vorig jaar helemaal wezenloos naar heb gezocht? En nu zijn ze er dan Clown Nous doet het maar lekker met haar blauwe maskertje dit jaar!
Die prikken lijken me best wel pijnlijk Nagelbijten / Gniffelen alle prikken in het gezicht zijn rot!

En jawel, ik ben nog steeds hardstikke ziek! Morgen weer eens de huisarts bezoeken, want ben het nu zo waanzinnig beu! Het beperkt gewoon de dagelijkse dingen. Hopelijk heeft hij een of ander wondermiddel voor me waardoor ik van het weekend al beter ben Knipoog

Gaan jullie nog wat bijzonders doen met jullie lange weekenden? of moeten jullie allemaal werken?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 21:23

He Mariekje, had je mn smsje toch nog wel ontvangen?

Ah arme Kims, nog steeds ziekjes!
Kom je morgen nog wel naar Bar dr feestje?

Bar: Ik kom morgen rond 21.00 uur, ga dus eerst even naar de kerk, die begint om half 8.

En die arme Thirza, gaat het al beter met je?
Heb je er veel pijn aan, of valt dat wel mee?
Sterkte!!!

Bianz, hoe is t met je knie?

Anne, fijn dat ik mee mag rijden, dan kan ik in ieder geval komen!
Anders moeten we na de kerk eerst weer naar huis rijden en dan kan ik weer terug, dan wordt het alleen maar later natuurlijk.
Dus thanx!!! Knipoog

Nou rijd al een paar dagen niet op Voice, de hoefsmid was al gepland maar had nog geen tijd, dus afgelopen dinsdag ging Gerlien rijden, totdat onderweg 1 van Voice dr ijzers door de helft brak.
Nu loopt ze nog met een half ijzer aan dr hoef en een paar nagels er nog in.
Tis echt zielig, maar ik krijg het zelf er niet uit.
Gelukkig lijkt ze er geen last ervan te hebben, maar dat is voor mevrouw dus wel even een weekje vakantie...tenminste totdat de hoefsmid komt....?!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 14:20

Balen van Voice, hopelijk blijven de nagels een beetje op de plek zitten en gaat ze niet kreupel lopen oid. Eigenlijk zijn het best onhandige dingen die ijzers haha. Kunnen ze niet iets anders uitvinden voor paarden Knipoog

Ik ben gisteren bij de dokter geweest. Ik blijk bronchitis te hebben. Dit werd al vastgesteld toen ik kind was (had toen ook een puffer) maar vanaf mijn 12e heb ik hier nooit meer last van gehad. En tijdens de zwangerschap komt het weer heerlijk terug. Zit nu dus weer aan de puffers in de hoop dat t snel over is!
Heerlijk zo'n zwangerschap. Ik neem er nog 10!

Ik hoor hier mensen over carpoolen? Haha! Kan ik mee of zal ik zelf rijden? Ik heb een auto hoor!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 14:04

Ahhh Kim, je had ook echt een lelijk hoestje! Hopelijk gaat het snel beter!
Ik vond het echt super gezellig gisteren Haha!, leuk dat jullie wilden komen! Alles is nu weer netjes opgeruimd, dus ik ga even naar Sharon toe...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 15:33

Was een gezellig feestje Bar! Wanneer is je housewarming? Haha! En volgende keer kunnen we in 1 keer goedrijden vanaf mij en terug he Anne Clown
En Kims, hopen dat het met de puffer een stuk beter gaat en dat je ook nog kan genieten van je zwangerschap! Geen spierpijn overgehouden aan het ritje met Nous?
En voor jou hopen dat de hoefsmis snel komt Nel!
Marieke en Bianz het nog droog kunnen houden in de roundpen?

Ik ben ook geveld met her keelpijn-virus vanaf vandaag; bah Verdrietig Moet zo gaan werken tot morgenmiddag en heb morgenavond paas-diner met familie, dus hoop dat t meevalt!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-08 15:41

Keelpijn virus? Hoe kom je daar nou weer aan? Schijnheilig
Zal me niets verbazen als Bar en Nel straks ook door dat zelfde virus geveld zijn. Máár Thirz: zodra je begint te hoesten is de keelpijn over Ja (bij mij dan toch Vork )

Hoe heeft Voice dat nou weer voor elkaar gekregen? een half ijzer aftrappen? Klinkt knap! Gelukkig lijkt ze er geen last van te hebben. Al een idee wanneer de hoefsmid komt?

Zeker een gezellie feestje Bar! De chocolade allemaal nog op gegaan? Knipoog hihi.
Volgende keer heeft ze der party in een ander huis, kunnen we weer gaan zoeken Tong uitsteken haha.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-08 20:59

gaat over dancing queen Clown weet niet in hoeverre iedereen t al wou weten?
Maar Thirz:
Spoiler:
Iris en ingrid in de dance batlle Lips are sealed Ik hoop zó dat Ingrid doorgaat! Zij móet in de finale en liefst ook winnen!

Hoe is t nu? nog flink zieker geworden Thirz? Kids braaf?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 23:10

Ik hoop ook op die uitslag! Nog eventjes!
Moet me nog even op een vragenlijst van 119 ( Clown ) vragen storten (tevredenheidsonderzoek van de organisatie) en dan ga ik lekker naar bedje toe!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-08 11:29

Spoiler:
jeej! Go jij! Go jij! Iris eruit Haha!

nog gelukt met je vragenlijst Thirz?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 17:19

Anne_87 schreef:
Spoiler:
jeej! Go jij! Go jij! Iris eruit Haha!

nog gelukt met je vragenlijst Thirz?

Jippie Haha! Nou, en door mn vragenlijst lag ik om 11 uur nog eens op bed!
Vanmorgen in de sneeuw paaseieren gezocht, echt bizar, maar wel grappig Huilen van het lachen

En Nous was stout vandaag Clown In stap niets aan de hand, ga ik aandraven, geeft ze me toch een paar gemene bokken! Heb dr ff op gecontroleerde wijze uit laten razen en daarna nog ff serieus getraind en het goed afgesloten, vind dr nu toch weer lief Lachen

Nu ga ik douchen en naar mn paasdiner. Jullie ook lekker gebrunched? (hoe schrijf je dat?) of alvast een fijn diner!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 19:25

Hoi hoi,

Bar, je feestje was gezellig en er was veeeel lekkers!!! Ja

Thirz, hoe gaat het met je keelpijn virus? Ach gut
En nous stout... naja mag ook weleens hé!

De hoefsmid is nog steeds niet geweest voor Voice, baal ervan, want ik ben bang dat ze er last van krijgt! Verdrietig
Hopen dat ie morgen of overmorgen wel komt.
Dan maar weer bellen....

Ik had nog wat foto's van Daniël zn verjaardag en nog andere...

Afbeelding
Daniël kreeg een zandbak van mn schoonouders.
De muts op zn hoofd hadden ze bij het kinderdagverblijf gemaakt en hij wilde hem daar de hele dag op en op zn verjaardag wilde hij hem weer op zn hoofd.

Afbeelding
1 jaar, dus 1 kaarsje...

Afbeelding
Afbeelding
Als je denkt dat je kind zelfstandig genoeg is om te eten, kan er ook dit gebeuren... Bloos! Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding
Meneertje moest in bad, maar dacht er zelf anders over...

Afbeelding
Bij het kinderdagverblijf kregen ze allemaal een paasei mee naar huis, Daniël dacht hem even helemaal in zn mond te stoppen... ROFL

Dat was het weer.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 19:36

Whahaha geweldige foto's! Vooral die met dat paasei Haha!!
Wel schattig dat hij zn verjaardagsmuts op wilde houden...
Tis toch een lief ventje he?!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:20

Hahaha Nel, geweldige foto's Haha! Daniël verandert wel van gezicht hoor! Hij begint volgens mij steeds meer op zn vader te lijken Knipoog

Citaat:
ga ik aandraven, geeft ze me toch een paar gemene bokken!

Hihi en ben je er op blijven zitten? Nous is echt stout aan het worden! Voorlopig kan ik er dus gewoon niet zelfstandig op Verdrietig
Logisch natuurlijk want gisteren ben ik maar heel even geweest! Ik was weer lekker aan het kotsen dus heb Nous alleen ff een aai over dr bol gegeven.

@ Anne: waar blijft die ubergrote sneeuwbal van je nou?? en ik zie ook nog steeds niet je slee met koplampen verschijnen Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:57

Aaah, Daniel is echt geweldig. Hoe die kijkt met zn taart die overal zit! En die laatste; ik moet en zal m erin krijgen Clown Heerlijk genieten toch!

Phoe, moest echt nog moeite doen om thuis te komen met die dikke laag sneeuw..maar tis gelukt! Ben wel een paar keer belaagd door sneeuwballen-gooiers Rolleyes Morgen leuke foto's maken Kims (al was t vorig jaar makkelijker zonder ijzers onder!) En ook jij kan op Nous rijden met begeleiding van Thirz Haha! ging toch hartstikke goed? Alleen de baby vond t iets minder...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-08 09:33

Hihi. Achjah is weer eens wat anders hè: paaseitjes zoeken in de sneeuw Tong uitsteken Er ligt nu ook best veel nog Bloos! Wel alle eitjes nog kunnen vinden Thirz?
Daniël groeit best hard zo op de foto's Lachen En die verjaardagsmuts! Geweldig! hahaha Op mn stage was er ook een meisje en die heeft de hele dag haar muts met enorme muizenoren opgehad Tong uitsteken Die mocht ook níet af! (ze zat in klas Muis en hadden die morgen een toneelstukje gedaan)
En Nel, misschien Daniël een keer uitleggen dat zn mond recht onder zn neus zit? Vork hihihi

Uh ja sorry Kim... onze slee weigerde zn koplampen, achterlichten en remlampen aan te doen.. Dus toen vonden mijn pappa en mamma het niet verstandig dat ik de grote weg naar jou over ging Scheve mond En om helemaal naar jou toe te gaan lopen, vond ik dan weer te ver Clown
Maar jullie, als bijna paps en mams, moeten ook samen oefenen op t sneeuwballen gooien hè Ja Dus misschien dat een idee? ipv met mij?

Ja Go jij! Go jij! die leuke foto's wel laten zien dan hè Thirz!
Mn ouders zeiden gister na t avond-rondje met Tink al: goh de hele wijk is buiten Tong uitsteken Dus ik kan me voorstellen daar ook een aantal slimmerds tussen zitten die het leuk vinden om anderen te bekogelen..

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 10:35

Hier foto's van mn katten Haha!
(wit op wit fotograferen is best moeilijk!)

Net buiten
Afbeelding

Bloem zakt helemaal weg!
Afbeelding

Afbeelding

Ik neem maar grote stappen Clown
Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig had Vlinder nog een stukje gras gevonden zonder sneeuw Knipoog
Afbeelding

Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-08 10:44

hihi, op die eerste foto "hee... was dit gister ook? Wat is dit?" En die grote passen daarna Vork
Mooie foto's Thirz! Paps en mams hebben nu ook de camera mee naar Dishoek, ben benieuwd wat die voor plaatjes hebben nu Lachen

Vannacht al liggen dromen over vannacht/ morgenochtend Scheve mond Heel fijn... Dus vannacht al niet echt lekker geslapen en dan morgen lekker om 5 voor 6 de bus in Haha! *zucht* Mogen we nog fijn om gaan fietsen, want we kunnen bij Souburg waarschijnlijk niet over het spoor *jeej*
Achjah, we hebben nu iig wel een snelbus Haha! Ben benieuwd hoe t gaat werken dit keer.