[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 13:32

;)

spettertjuh

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:26

De stralen zijn mooi aan het genezen nu en worden weer hard... Geef ze nu even tot zondag rust om te kijken of de stralen hard blijven en als dat zo is dan doe ik even eens per week even inspuiten en natuurlijk hoefjes uitkrabben!!!!!!!!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:47

Ben al twee dagen bezig met appels en peren plukken, er komt geen eind aan.
Mijn kelder ligt al helemaal vol.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 16:20

Ahh balen kaar van blan zn hoeven!!

Doodle is knappp :+:

Spannend jet :):)

Jongens, het is officieel. Mijn paard is in de puberteit! Had vandaag les, en heb een paar keer de bakrand van dichtbij gezien! Ben blij dat clover redelijk uit te zitten is, maar heb wel een paar bokkensprongen mogen ontvangen :D
Etterpuist!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 16:21

spettertjuh schreef:
De stralen zijn mooi aan het genezen nu en worden weer hard... Geef ze nu even tot zondag rust om te kijken of de stralen hard blijven en als dat zo is dan doe ik even eens per week even inspuiten en natuurlijk hoefjes uitkrabben!!!!!!!!

mooi zo Kaar.We zijn de enige hier geloof ik.

Hoe is het weer bij jullie.Het zou hier gaan regenen,maar het is nog steeds droog.Zelfs af en toe een zonnetje.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 16:22

Het is hier al de hele dag miezer aniet, niet echt lekker!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 16:22

haha die eef en dan te bedenken dat dit het begin is hihi

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 16:29

Jammer dat je niet dichterbij woont, Anita! Dan was ik met de Parcivalclub komen helpen om je boomgaard leeg te maken, gaan we binnenkort ook in Bergambacht doe bij een vriend van een collega, vorig jaar ook gedaan, leuk!!!

Ja, Eef, puisten horen bij de puberteit! :D

Fijn dat Blando's hoeven weer beter worden, je was er op tijd bij, Kaar, anders kan het best even duren voor de boel weer schoon en hard is.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 16:33

jou paardjes kunnen straks geen appeltjes en peertjes meer zien Anita en zo te zien jij ook niet meer. Kun je niet heel hard aan de bomen gaan schudden zoals in de tekenfilmpjes hahahaha........... :P

Het zit er nog wel iets hoor Jet maar het is aan de beterende hand en ik wil nu even niet meer spuiten maar even kijken of het nu zelf verder gaat genezen. Dat is altijd beter dan te blijven spuiten totdat het over is

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 17:15

Jetta schreef:
Jammer dat je niet dichterbij woont, Anita! Dan was ik met de Parcivalclub komen helpen om je boomgaard leeg te maken, gaan we binnenkort ook in Bergambacht doe bij een vriend van een collega, vorig jaar ook gedaan, leuk!!!

Ja, Eef, puisten horen bij de puberteit! :D

Fijn dat Blando's hoeven weer beter worden, je was er op tijd bij, Kaar, anders kan het best even duren voor de boel weer schoon en hard is.

kun je er niet een educatief schoolreisje van maken???
Dagje op de boerderij en in de boomgaart.
Anietje zorgt voor hapjes en drankjes en jullie uitmesten,voor de dieren zorgen---kippen,honden,katten en paarden---en natuurlijk appels en peren plukken haha

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 17:19

Nee Anietje wordt daggie uit van de stichting en moeder overste voorop !!!!!!!!!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 17:21

spettertjuh schreef:
Nee Anietje wordt daggie uit van de stichting en moeder overste voorop !!!!!!!!!

hihi
misschien ook nog wel plekkie voor jou als je dagje vrij kunt krijgen.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 17:45

Isse erg moeilijk op het moment..... pfff

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 17:58

scheize

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 18:41

W.C. Papier???????

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 20:48

zoo dat zijn veel appelssss !!! :D

Fijn he eef ! ;) die puberteit :P
komt wel goed.. ;) consequent zijn ;)

ik ga ff lekker filmpie kijken met mn sgatje en morgen laatste dagje werken en weer weekend vieren..

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:26

Heb steeds het gevoel dat het al vrijdag is maar dat is helemaal niet zo....... is dat even een teleurstelling

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:46

Ha, dat wordt dan wel een kampmidweek voor de Parcivals met die afstand! Ik vind het best, mijn collega's ook...de ouders van mijn boys en girls vinden het wel te ver denk ik! Scheisse!!! karin past er trouwens wel tussen, dus als we toch met het bussie rijden.... :+

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:49

bussie komt zo, bussie komt zo ik ga wel mee hoor....... val toch niet op ben zelf ook zo gek als een deur....... of niet ben ik normaal en de rest van de wereld gek.......... hmmmmm stof om over na te denken ..... :)*

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:54

Nog één dagje werken, dan is het weekend...pffff, komt er eindelijk Storm!
Ik was vrij, maar heb me uit de naad gewerkt! Ondervloertje gelegd in Kees zijn hokkie, wasmachinekast schoongemaakt...mijn wasmachine was nu echt op, na 21 jaar! Nu staat er dus een gloedje nieuwe, fijn dat spaarloon, dat gaat wel snel op zo. :(
Die dingen zijn prijzig, als je een goeie wilt! Dan boodschapjes doen, eten koken, schoonmaken en de was van een dag of wat. Ik ga morgen uitrusten op mijn werk :D

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 22:02

Je blonde god komt zaterdag toch? Is zijn stalletje al in orde????????

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 22:20

Spannend Jet!! :D

Zal het dan echt waar zijn??? Zal mijn Laytje eindelijk puber-af zijn??? :o
Vandaag zou ik les hebben bij Drevrijn... Ik zou er smane met Eva heen gaan,maar helaas had Eef zich verslapen.. :Z Even getwijfeld, maar toch zadel er op, hoofdstel in en gaan.. Dacht bij mezelf: kijk wel hoe ver ik kom, elk stuk is er 1... En we deden het gewoon! Helemaal met zijn 2en naar Drevijn!!!! :D :D :D :D Ben 2 keer afgestapt.. ! keer om een bruggetje op te gaan met gelijk een enge man met visparaplu er naast :') Vervolgens weer opghestapt.. Heerlijk gedraafd en wat overganegntjes gereden.. Na eenkleine 15minuten waren we er al.. Zefs een weg waar ze nog noooit gelopen had ging ze zonder problemen in.. Alleen het terrein bij drevijn wilde ze niet op, wederom afgestapt.. Rondje over het terrein gelopen en het was god.. Niks meer aan de hand.. In de bak weer opgestapt en een heerlijke les gehad.. Lay was uit eindelijk afgebult, verrot en kapot.. Maar wel helemaal ontspannen en super relaxed.. Ben er nog steeds onderste boven van en zooooo trots op mijn kanjer! *\o/* *\o/* *\o/*
Eva heeft daarna toch ook nog gelest en daarna samen terug gewandeld.. Door een woonwijk; Lay had er niks van, als of het de normaalste zaak van de wereld was... Had dit nooooit durven dromen! <3 <3

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 23:26

wat fantstisch kay!
Echt super!
Devrijn waar is dat ergens?
( in de buurt van ybh natuurlijk :P )
Ben benieuwd. Zag er wel netjes uit op de foto's van eef laatst

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 06:59

goedemorgen!
Kay: leuk dat je gewoon ergens anders gaat lessen!
Drevijn is waar Viv heeft gestaan volgens mij, is dichtbij (YPH)maar weet nog steeds niet waar...

Leuk zeg die appels!!! Ben jaloers :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 07:52

Morge, Lekkr kay dat lay zich gedraagt, devrijn heeft wel een mooie bak, dus lekkr met les.

Ik heb tankie gereden in de bak, daarna nog even gewisselt met ber dus ik op bo en zij op tank was wel gaaf ze zijn zo anders :D

Dalijk douche nemen en lekkr naar school pff ben nu al gaar moet ik nog tot half 5 op school zitten.