Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

spettertjuh schreef:De stralen zijn mooi aan het genezen nu en worden weer hard... Geef ze nu even tot zondag rust om te kijken of de stralen hard blijven en als dat zo is dan doe ik even eens per week even inspuiten en natuurlijk hoefjes uitkrabben!!!!!!!!

Jetta schreef:Jammer dat je niet dichterbij woont, Anita! Dan was ik met de Parcivalclub komen helpen om je boomgaard leeg te maken, gaan we binnenkort ook in Bergambacht doe bij een vriend van een collega, vorig jaar ook gedaan, leuk!!!
Ja, Eef, puisten horen bij de puberteit!
Fijn dat Blando's hoeven weer beter worden, je was er op tijd bij, Kaar, anders kan het best even duren voor de boel weer schoon en hard is.

die puberteit 
consequent zijn 

Even getwijfeld, maar toch zadel er op, hoofdstel in en gaan.. Dacht bij mezelf: kijk wel hoe ver ik kom, elk stuk is er 1... En we deden het gewoon! Helemaal met zijn 2en naar Drevijn!!!!
Ben 2 keer afgestapt.. ! keer om een bruggetje op te gaan met gelijk een enge man met visparaplu er naast
Vervolgens weer opghestapt.. Heerlijk gedraafd en wat overganegntjes gereden.. Na eenkleine 15minuten waren we er al.. Zefs een weg waar ze nog noooit gelopen had ging ze zonder problemen in.. Alleen het terrein bij drevijn wilde ze niet op, wederom afgestapt.. Rondje over het terrein gelopen en het was god.. Niks meer aan de hand.. In de bak weer opgestapt en een heerlijke les gehad.. Lay was uit eindelijk afgebult, verrot en kapot.. Maar wel helemaal ontspannen en super relaxed.. Ben er nog steeds onderste boven van en zooooo trots op mijn kanjer!
)