Zou ik ook zo graag willen maar volgens mij moet je eerst je ruiterbewijs hebben toch..?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

voor een week jt van te voren ging het super! hij viel alleen stil in de 2e proef omdat we het voer iets teveel teruggeschroefd hadden...
maarja ik MOEt blijven dressuren,,, al gaan we volgend jaar meer springen en crossen
wat waren je punten?
)
En de laatste les moesten we halthouden en toen zei die: oh wat lelijk, doet ze dit altijd...
Lekker is dat
Kans op regen.
PrimaDonna_ schreef:Rain Legs zijn vet handig!
Had ze ook vorig jaar om.
Was wel beetje veel met nog me regenjas en buideltasje
xDsuikermeisje schreef:PrimaDonna_ schreef:Rain Legs zijn vet handig!
Had ze ook vorig jaar om.
Was wel beetje veel met nog me regenjas en buideltasje
dat had veerle ook dit jaarxD
en me instructeur zei dat ik dan me handen wat heen en weer moest bewegen dus eigenlijk zagen naar mijn idee.. maarja het werkte wel wat maar of dat nou DE manier is....

Cluni schreef:Nee dat is niet DE manier krijg je later alleen maar meer opstant van
ben er uitermate tevreden mee, eindelijk iemand die met mijn schatje overweg kan
want wij zaten toen in dezelfde week toch?
Kreeg zelf wel een beetje de kriebels, al die smalle bruggetjes zonder relling, zag mezelf al gaan met paard en al

Ingridje16 schreef:Zo mijn buitenrit gister ging echt super, ze was onwijs braaf. Alleen balen dat ik mijn dressuurbeugelriemen bij me had, die kunnen niet korter, dus bij elke sprong opzij lag ik er bijna naastKreeg zelf wel een beetje de kriebels, al die smalle bruggetjes zonder relling, zag mezelf al gaan met paard en al
![]()
Ik had vroeger ook rainlegs, ik vind het echt verschrikkelijke dingen, heb ze ook snel weer verkocht.
Heb liever dat het een beetje regent dan dat het 30 graden word, dat is helemaal niks.
Doe een dunne rijbroek aan die droogt wel snel, gister ook een flinke bui gehad, maar vond het eigenlijk wel lekker, het was echt bloedheet.![]()
De hele dag regen is ook niet echt lekker, maar het blijft wel rond de 20 graden, dus het is niet koud ofzo.
Ieder geval beter dan die hitte
Als je de weersverwachting kijkt valt het nog wel mee met de regen, alleen zondag heel veel regen, maar dat is niet zo erg
http://www.buienradar.nl/weersverwachting_Deventer_Nederland.aspx?lat=6.16&lon=52.26
Maandag ook nog wel wat, maar de rest allemaal rond de 1 mm, nou dat is echt niet veel.