Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

dan krijg je ws alsnog me collega

gina2003 schreef:Ook al, ik hoor heel vele mensen over Pronk, wel een fijne stal volgens mij.
Misschien als dit me niet bevalt ga ik daar wel eens kijken, maar sinds ik weet dat Gina hier zo goed als om de hoek komt te staan, valt het me vies tegen om elke keer naar Zeewolde te rijden, ze staat al jaren in Zeewolde, maar het gaat me nu een beetje opbreken, en Pronk is natuurlijk ook weer een eind rijden
Ik sta der bijna half jaartje en bevalt me super fijn!

) "Ja haha hmm"
Heb ze veel succes gewenst met rijden. Niet dat ze dat nodig hebben maar ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen.Was ook helemaal aan het blozen!
briljante actie

Ik had ze denk ik ook niet herkent als ik ze tegen was gekomen
Maar het blijft geniaal 
GEWELDIGE actie Elja 
)
. Hans peter is wat lastiger, kaalachtig en niet echt bijzonder gezicht, sorry hans ahhah Astor schreef:Zoals beloofd hier het filmpje van Ushi en mij!
Ik begin met de hindernissen 1 t/m 4 inspringen, alleen ik spring maar tot hindernis 3.
Want ik had blijkbaar niet goed geluisterd en niet door gehad dat ik ook hindernis 4 moest springen.
Maar bij hindernis 1 gaat het dus gelijk fout. Lag op Ush der hals haha. Had niet vewacht dat ze al zou springen.
En dan het parcours, ik vond dat dit redelijk netjes ging voor de allereerste keer samen.
Er zaten natuurlijk wel schoonheids foutjes in zoals in de contra galop door rijden naar de volgende hindernis.
Dit heb ik eigenlijk bewust gedaan omdat Ushi niet te houden was. Ik had mijn handen echt vol aan haar.
Alleen het aparte is dat je dit op het filmpje echt niet terug ziet... Na de hindernis wordt ze vooral erg heet.
Maar op het filmpje ziet het er allemaal zo braaf en makkelijk uit. Daar was ik wel verbaasd van na het zien van het filmpje.
Ook heb ik er bewust voor gekozen om haar tijdens te hindernis alsnog bij me te houden. Dus ik heb niet veel meegegeven.
Omdat je Ushi vaak na de hindernis kwijt raakt en dan gaat ze scheuren. Ook heb ik het laatste deed in de verlichte zit gereden.
Ohja ik vroeg me ook af of jullie misschien tips hebben voor de bochten. Want na hindernis 3 wijkt Ush heel veel uit naar rechts.
En ik moest echt kracht geven om haar naar links te krijgen. En bij de andere hindernis waar ik doorheen ging, ging ze bijna op het hek af.
Ik vroeg me af of ik dit kan oplossen? Dus dat het de volgende keer niet meer gebeurt?