De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole1995

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 19:23

Jammer dat de jury zo sterng was,waar waren jullie naar toe?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 19:23

Hee Mntj;heb je al een rood doppie van de wijn hahahhahaha

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 19:24

hoi rockoo

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 19:25

Bonita ging zo oefenen voor de kur smste ze ging goed met mijn paardje.lekker hoor.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 19:25

zit een beetje in me zelf te kletsen geloof ik dan ga ik ook zo maar weer.

rockoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 19:28

Ik moest even bijlezen ik heb ook gewerkt

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 19:30

rockoo schreef:
Ik moest even bijlezen ik heb ook gewerkt

Was het ook druk bij jullie

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 19:54

mntj schreef:
rona moest om 14.14 de eertse proef rijden en idd wat zuinig.
jammer geen winst en dat lange ik heb het niet gezien.
verzameling en oprichting dat is wat ze willen zien. rona had m goed hoog ongesteld maar kreeg ookmaar een 6 voor de aanleuning.
een -2 omdat ie te lanfg is vindt ik raar. -2 krijg je als je een fout rijdt van de proef.
leg uit en anders ff woensdag meenemen. ben wel benieuwd.

Nee, er stond bij de -2 aanleuning en paard gaat in draf?! Dat heb ik dan niet gemerkt. Ik neem het wel woensdag mee.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 19:56

mntj schreef:
xan zag wel een mooie overgang hoor vanuit de galop.
ga zo door.

Was Xan dan wel in Kwadijk?

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 19:58

Nicole1995 schreef:
Jammer dat de jury zo sterng was,waar waren jullie naar toe?

Streng maar rechtvaardig. Had zelfs een 2 want Val viel uit de galop. Maar had ook 7's voor de middendraf. We waren in Kwadijk.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 20:34

xan schreef:
winnitou schreef:
Leuk een WII, nu nog een balance bord
heb je al paard gereden? Want die had je toch als spel

hihi nee joh, was een geintje (met verwijzing naar mijn slechte zit :D )

Wij hebben nu alleen nog de sports spelletjes.
Moeten ons nog orienteren op andere spellen.

Je mag mijn paardrij spel wel eens lenen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 20:37

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
Zou het wel weer eens leuk vinden om suprises met gedichten te maken

Dat hadden wij vrijdagavond: lootjes getrokken en voor elkaar een surprise met gedicht maken, leuk! :D
Ik had Wesley, dus ik had - omdat hij de Dagobert Duck van de familie is :+ - twee Euromunten gemaakt, een 2 Euro stuk en een 1 Euro stuk. Ik had GoGo's voor hem gekocht, chocoladesigaretten en twee 1/5 Staatsloten. En natuurlijk een passend gedicht erbij! ;)
Wesley had mijn broer, dus die had een grote Legosteen gemaakt en ook een zelf gemaakt gedicht (knap hoor, ookal had het niets met de inhoud te maken (sokken), ha ha)! ;)
Dennis had werkelijk een prachtige surprise op zijn werk gemaakt voor mijn vader! Dennis werkt op Schiphol en heeft van vervangen onderdelen van de bagagebanden (wieltjes van de "tippers" en stukjes metaal en hout) een driewieler gemaakt met een bakje achterop. Om bij het kado (Lego Technic) te komen, moest je het bakje met een schroevendraaier openmaken, erg grappig!
Dennis had van mijn moeder een "Paard van Troje" gekregen, waarin allemaal chocoladeletters voor iedereen zat en de uiteindelijke surprise, een groot kasteel. Daarin zat een schaakbord en schaakstukken.
Mijn moeder wilde graag een sapcentrifuge, welke m'n vader had verwerkt in een fruitstal met tropische achtergronden. Erg leuk gedaan!
Zelf kreeg ik van m'n broer een vuurpijl ("Nu eens niet wat je leuk vindt, maar waar je bang voor bent, gna gna"), met daarin Esprit-sokken. Ik had voor nieuwe roze sokken gevraagd, hi hi, maar nooit verwacht dat ik zulke dure zou krijgen!
Iedereen had erg z'n best gedaan en niet alleen op de surprise, ook op het gedicht! Het was zó gezellig, dat we het volgend jaar zéker nog een keer willen doen! :D

leuk vooruitzicht

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 20:40

Tytje schreef:
Leuk Xan een Wll. Hij wordt bij ons nog veel gebruikt. Ik houd zelf niet zo van die spelletjes, maar de kinderen zeker wel.

ik moet zeggen dat ik ze soms ook best moeilijk vind, voormnamelijk omdat je niet weet hoe het precies werkt en omdat het ook niet of niet goed beschreven staat. Rowan heeft een Fifa voetbalspel gekregen, maar voor je er achterbent hoe het werkt, dus als er iemand is die het weet, graag uitleg

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 20:41

zo de (echte) banketstaaf is ook weer op.
Laatst bijgewerkt door winnitou op 06-12-09 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 20:45

Shenavallie schreef:
Nicole1995 schreef:
Goedemorgen allemaal,leuke avond gehad lees ik.Gezellig.Ik ga zo weer naar me werk.Ga met mijn collegaatje naar Jumping Amsterdam kaartjes zijn gekocht.zaterdag de 23 januari met de kur op muziek op die dag.

Leuk! Ben er zelf nog niet geweest, maar het lijkt me wel heel speciaal! Ben wel een paar jaar geleden naar Apassionata (iets compleet anders) geweest en daar zou ik nog wel een keer naar toe willen! :D

Ben in een grijs verleden vaak nog via mijn werk geweest (gratis kaarten en VIP plaatsen is altijd leuk). Ben toen ik hoog zwanger van Rowan was nog bij een paardenspektakel in Den Haag geweest met Miranda (van Istimewa/Nikita) en mijn moeder. Mooie zitplaatsen, gratis eten en drinken. Daarna nooit meer via mijn werk geweest. Zal eens een balletje opgooien bij mijn oud collega/(ex)vriendje. Wie weet een manier om weer aan kaarten te komen. Is het proberen waard.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 20:48

Shenavallie schreef:
Over op leuker nieuws: mijn "nichtje" gaat vanmiddag op Maisie rijden!!!! Vind ik altijd leuk om te zien als er andere mensen op Maisie willen rijden, omdat ik het zelf niet leuk vind om in de bak te rijden! Zij zit zelf ook op paardrijden en heeft in Hongarije een eigen paard EN ze zit op turnen, dus ik had al lopen geiten dat het misschien leuk is als we met Maisie gaan voltigeren, ha ha! :D Eerst maar gewoon "erop", dan zien we wel een keer! Ik had al gespiekt wat een voltigeersingel kost, maar dat wordt een grapje van 130 Euro en meer... voorlopig maar even niet dus! :=

Heb ik laatst met Valeria ook al naar gekeken, duur grapje om uit te proberen, je zou zoiets eigenlijk moeten lenen/huren. om te kijken of het wat is, of gezamelijke aanschaf

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 20:58

LIQUITA schreef:
ATE schreef:
heb ook nog ff gevraagt hoe het zit met de verhoging van stal geld
zal iets omhoog gaan maar niet meer als 5 euro
en ook gevraagt hoe het straks gaat met lessen als tweede bak er komt
ja daar moet waarschijnlijk dan een kleine bijdrage aan betaald worden als je les wil mee rijden

En? Kun je daar mee leven? Zou het toch erg jammer vinden als je weg zou gaan :j .

en je zou met vrijrijden ook met iemand afkunnen spreken om een eigen programma af te werken
Laatst bijgewerkt door winnitou op 06-12-09 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 20:59

ATE schreef:
ben ff bij gradus wezen kijken hoe de stallen voorderen ze worden erg mooi
gradus zei ja jullie gaan allemaal verhuizen van de rij waar jullie staan
jullie mogen allemaal in deze nieuwe stallen
ik zei meteen prima hoor dus als beetje meezit ga ik eind dec naar de nieuwe stal
hoop dat ate het ook leuk gaat vinden

Grardus had mij verteld dat de manege paarden en zijn eigen paarden daar zouden komen te staan, plannen weer gewijzigd? VERTEL....

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:20

gradus vind het voor de pensioners een te smalle gang en vind het voor de manege makkelijker als alles binnen staat
ik vind het prima hoor de nieuwe stallen zijn lekker ruim en licht dus voor de paarden heerlijk

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:29

ATE schreef:
gradus vind het voor de pensioners een te smalle gang en vind het voor de manege makkelijker als alles binnen staat
ik vind het prima hoor de nieuwe stallen zijn lekker ruim en licht dus voor de paarden heerlijk

Denk ook niet dat het een verkeerde plek is... Lekker half buiten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:45

Rowan zijn vader kwam hier vanmiddag even langs (en bleef nog soep mee eten), Tegen Rowan honderduit over zijn vakantie in Egypte en kijk hier een foto van Marit en wil je video zien van Marit met de kinderanimatie..... en niks aan dat joch vragen hoe zijn week was geweest.....vind dit zo moeilijk.....maar zoals mijn moeder al zegt, er veranderd echt niks hoor, heeft nooit belangstelling gehad dus dat komt nu ook niet.

Rowan gaat mee doen met een onderzoek (DRINK) waarbij hij in de ochtend een blikje limonade krijgt met of zonder suiker toegevoegd. het is een onderzoek van geloof ik anderhalf jaar. en dan wordt er gekeken naar o.a. gewicht. Ik vertel dus aan Floris dat dat morgen van start gaat (heb voor het onderzoek hem verteld uitgelegd en de papieren meegegeven voordat ik toestemming heb gegeven) en nu roept ie dat ie van niks weet en dat het belachelijk is zo'n onderzoek, zonde van het geld.
op dat moment denk ik ..... had lekker in Egypte gebleven. Gelukkig hebbenwe hier weinig meer mee van doen, ben wat dat betreft blij dat we nu rust hebben (hoe druk het soms is)

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:47

Nicole1995 schreef:
Hee Mntj;heb je al een rood doppie van de wijn hahahhahaha

in mn uppie niet zo'n lol hoor.
doppie is gewoon ogen half elf. hihi
vroeg naar bed.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:48

Tytje schreef:
mntj schreef:
xan zag wel een mooie overgang hoor vanuit de galop.
ga zo door.

Was Xan dan wel in Kwadijk?

nee hoor dat was gewoon op de manege.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:48

Tytje schreef:
mntj schreef:
rona moest om 14.14 de eertse proef rijden en idd wat zuinig.
jammer geen winst en dat lange ik heb het niet gezien.
verzameling en oprichting dat is wat ze willen zien. rona had m goed hoog ongesteld maar kreeg ookmaar een 6 voor de aanleuning.
een -2 omdat ie te lanfg is vindt ik raar. -2 krijg je als je een fout rijdt van de proef.
leg uit en anders ff woensdag meenemen. ben wel benieuwd.

Nee, er stond bij de -2 aanleuning en paard gaat in draf?! Dat heb ik dan niet gemerkt. Ik neem het wel woensdag mee.

doe maar ben benieuwd.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:50

ga de hond uitlaten en mn bedje opzoeken.
doeiiig.