1 Melissa Bouwman Astor 70 MP
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

niet zo druk maken 
Flevolander schreef:Manon_S schreef:Omg zo dom he, heb mijn mobiel in mijn jas laten zitten die ik gisteravond in de was heb gegooid...
Mobiel is nu aan het drogen, maar denk niet dat ik hem nog aan krijg.
Zoiezo niet proberen aan te zetten voor je zeker weet dat ie goed droog is, ik hoop voor je dat ie uit stond toen ie te water raakte..![]()
evenueel kan je nog proberen hem te föhnen.. *streek uit ervaring met natte mobieltjes*
.
Astor schreef:Noortje, ben echt blij dat je me komt halen met de auto.
Ik heb zowieso al 1 tas met mijn cap en handschoenen en hoofdstel en camera met eten ten drinken etc er nog in.
En dan moet ik ook nog een tas met mijn leren laarzen maar ik weet niet of ik wel mijn witte dekje meeneem.
Maar het staat wel een stuk netter vind ik

.
.
ja ik ken dat allemaal nie thoor

claudiaaB schreef:Broccoli schreef:Hoe noem jij het dan?
Laat maar, ik denk dat je me verkeerd begrijpt.. Ik snap wel dat je denkt dat ik in discussie ga, maar wat ik bedoelde met die reactie was niet om tegen jouw in te gaan. Het was meer algemeen, en ik zei dat omdat ik gewoon hoop dat ze er beter in word en dat ze dan toch kan blijven.
Maar wat jij zei over dat ze zo niet geschikt is als manegepaard klopt idd wel, de manege heeft echt geen tijd om een paard allemaal dingen te leren enzo
hahaha
!!!
!!
!
.
.
.
.