Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

je moet ook niet vechten met je paard, hoe moeilijk het ook is, ik heb gister nog gevochten ermee
sommige worden alleen maar sterker van

Emmaa_ schreef:Op sommige paarden rijdt ik er echt niet graag mee, maar op anderen vind ik het wel prettiger om mee te rijden.
Ik denk dat het heel erg aan mij ligt maar ik kan Joos niet fatsoenlijk rijden zonder thiedeman.
Ze heeft dan veel te veel het heft in eigen handen en dan gaat ze bij mij lopen klieren.
Ik weet dat het fout is maar ik doe nu loswerken op het derde gaatje zelfs, zodat ze even weet wie ik ben en dat ze lekker los is, ook in haar hals. Daarna bouw ik het af naar soms zelfs het eerste gaatje en dan loopt ze daar gewoon beter op.
Ik rij dan liever zo dat ik de hele tijd met haar moet vechten op het tweede of eerste gaatje
Shoot me
. Melanie_B schreef:Emmaa_ schreef:Op sommige paarden rijdt ik er echt niet graag mee, maar op anderen vind ik het wel prettiger om mee te rijden.
Ik denk dat het heel erg aan mij ligt maar ik kan Joos niet fatsoenlijk rijden zonder thiedeman.
Ze heeft dan veel te veel het heft in eigen handen en dan gaat ze bij mij lopen klieren.
Ik weet dat het fout is maar ik doe nu loswerken op het derde gaatje zelfs, zodat ze even weet wie ik ben en dat ze lekker los is, ook in haar hals. Daarna bouw ik het af naar soms zelfs het eerste gaatje en dan loopt ze daar gewoon beter op.
Ik rij dan liever zo dat ik de hele tijd met haar moet vechten op het tweede of eerste gaatje
Shoot me
Werk jij los op gaatje 3??
Zou dat zelf niet zo gauw doen.. ik zou eerder voor gaatje 1 kiezen, of 2. En dan
lekker met het inrijden veel volte's, slangevoltés, rijden.. gewoon heel veel figuren rijden..
en als je wat langer ingereden bent een kleine volte linksom en gelijk daar achterna rechtsom.
maar goed, ieder heeft zijn eigen manier van rijden, doen en ervaart dingen anders.

Emmaa_ schreef:Jane_ schreef:
Hoe was het bij de fysio?

.