ghehe, is gelukkig maar 10 minuutjes fietsen voor mij
ik vraag gewoon wat ze graag wil zelf prefereer ik een dag of 4 denk ik.. maar weet dus niet of ze die merrie zelf ook nog gaat rijden 7 dagen is ook prima hoor, want ik ga er immers gewoon voor betalen (ik vermoed rond de 150 euro per maand en dat is prima te doen voor mij want ik verdien 300 per week ongeveer). in het begin puur recreatie en als ik eenmaal gewend ben dan mag ik ook wedstrijden gaan starten als ik dat wil Mag gewoon het paard helemaal als eigen beschouwen staat in de advertentie plus dat dat paardej bij een oude vriendin van me op stal staat en dat is ook wel gezellig.
ja en het is gewoon te doen... toen jeroen zonder werk zat was hij vaak bij mij weet je, nu heeft ie zelf werk en gaat ie zodra mijn ouders terug zijn van vakantie gewoon weer thuis slapen en dan zien we elkaar alleen in het weekend en op maandagavond. Dus wordt cool heb er zin in
collendoorn
Geplaatst: 17-09-09 17:57
leuk leuk leuk!! allemaal wat voor paardje maris??
Ennem denk goed na... want die leuke leasepaardjes nemen je ook wel is in de zeik..!! heb weer een uur in t land gestaan! tot dat ik me halster en touw weg deed toen eb ik een kwartier met d'r staan kroelen!... Zucht maf beest! haha
Nanda... dat heb je niet alleen met leasepaardjes... eigen paardjes hebben daar ook last van.. als ik volgens meneer te weinig ben geweest (dus zeg... ga een weekje op vakantie ofzo) dan kan ik echt half uur in het weiland staan. Laatst rende hij grote rondjes in galop om me heen maar meestal komt hij gewoon.. met zo'n lief laag hinnikje Wel leuk Marissa en Suus dat jullie bij een verzorg/lease paardje gaan kijken. Veel succes!
het is een onwijs mooi paardje, 1.60 bruin en een echte kroelkop! enige probleem is dat ze alleen 17 inch zadels heeft en ik daar dus niet in pas... dus of ik moet nu zelf een zadel zien te vinden die op dat paardje past en waa rik in pas of het gaat gewoon over... zou het erg jammer vinden want de klikw as er eigenlijk meteen al met haar.
Oeh.. dat is wel vervelend Suus... een goed zadel is altijd lastig. Je kan proberen een oud 18 inch zadel van een goed merk op de kop te tikken. Misschien dat je dan nog een zadelmaker erbij moet hebben... maar dat moet ook bij een nieuwer zadel. Zorg dat je de boommaat van het huidige zadel weet... en ook het merk, model enzo.. dan kan je zoeken op één die daar zoveel mogelijk op lijkt.
idd is nog best een mooi zadel ook Heb net de eigenaar gebelt enz e zegt dat het waarschijnlijk wel past Toch heb ik bij de verkoper maar even gevraagd of ikhet mag passen, als het dan niet past dan zit ik niet met een zadel weet je wel
uhu en zowieso is het fijn om een eigen zadel te hebben denk ik Als ik dan iets sloop dan is het gewoon mijn eigen zadel en sloop ik dus niet de spullen van iemand anders
haha lekker is dat eef! tanja is ook altijd beledigd als ik een weekje niet ben geweest!! maar nu was ik er toch echt al elke dag geweest! muts..! ze heeft nu mooi d'r halster om!
MRIIIS
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-09 19:06
Ik ben dus net terug; onwijs leuk pony'tje (kruising welsh nog iets denk ik) van 3; Storm gereden, naar buiten geweest - super verkeersmak, maar wel druk. Leuke mensen, leuke eigenaar enzo. Super relaxte sfeer. Stal is idd die naast HCH, Nina, 't is echt een zooi, maar paarden staan er prima bij. Zondag weer heen, dan zijn ze er nog bij en straks ff mailen wanneer ik precies kan enzo
ik ga zo mn zadel ophalen en morgen passen op Wyomi leuke naam he, het is echt een schattige naam voor een schattig paardje :d
ze is wel meeeega jaloers joh, ik was haar aan het poetsen en een ander paard vroeg aandacht dus ik even een aai geven, zij gelijk helemaal nors voor zich uitkijken