. Dr zijn een aantal mensen met twee paarden en dr gaan dr voor de kar dus ruimte genoeg
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dr zijn een aantal mensen met twee paarden en dr gaan dr voor de kar dus ruimte genoeg
.
. Die gaan mee op een vrachtwagen
.
. Dan kan ik wel een leuk paard kopen
. Met de 10.000 en de 5.000 ook wel, moet alleen alles wat ik win delen met mijn mams omdat die ook een lot heeft (had per ongeluk twee loten gekocht nu heeft mijn mam ook eentje betaald dus hebben we met zn tweeën twee loten). En tja nu ik deze schoonheid heb gezien: http://link.marktplaats.nl/214618338. (volgens mij gaat niemand het met me eens zijn dat ie mooi is maar ja
).
Mooier wordt ie er in elk geval niet van
, goede afstamming (fabe), niveau vind ik ook erg prettig (Z) ennuh jah hengst die hebben effe wat meer pit
. En natuurlijk fries en nog echt een barokke ook!!
, dus dit is echt mijn droomfries en een ander zal mijn droomandalusier zijn
.
.
. Op strand mocht ik wel lekker vooraan, wat altijd wel prettig is
. Alleen was Wil naderhand even naar achter gegaan om Omar aan te pakken, degene die dr op zat deed dat niet
. En toen moest ik in mijn uppie vooraan rijden. Toen was Prins helemaal lastig vooruit te krijgen
. Ik dacht ook te voelen dat ie onregelmatig liep naderhand op strand, maar dat was gewoon lakse Prins die links achter zijn been niet wilde optillen en deze dus een beetje meesleepte. Deed ie wel is vaker volgens Wil. Toen maar even streng geweest en m wat harder door laten lopen, wat wel iets hielp.
. Wil kwam ook nog naar me toe toen en zei al van laat je niet ompraten door Aad hoor, als je het wil gewoon doen
. Vond ik wel grappig
. Aad vindt het volgens mij gewoon jammer dat iedereen weggaat
.
Prins is inderdaad niet altijd heel vlot
. Maar verder heb ik wel lekker gereden.
).
) kan ik al een paard kopen. Maar misschien wacht ik dan nog wel even tot ik een echte baan heb waar ik voor geleerd heb. Al verdien ik bij de Flora ook genoeg om mijn paard te kunnen onderhouden
.
.
het zijn geen watjes.
. Die merrie die gaat ook altijd zijwaarts in galop door de bak, nou dat hoeft van mij niet hoor
. Maar ook weer niet te sloom. Dat is wel lekker voor buiten maar niet voor het dressuurmatige werk
.
.