Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 17:17

Jaja mag ook hoor Lachen. Dr zijn een aantal mensen met twee paarden en dr gaan dr voor de kar dus ruimte genoeg Tong uitsteken.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 17:27

O iedereen neemt wel z'n eigen paarden mee Ja

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 17:34

Jaja Knipoog. Die gaan mee op een vrachtwagen Tong uitsteken.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 19:05

Met zoveel prijzen (http://www.oudejaarstrekking.nl/#/prijzenpakket) moet ik toch wel 250.000 kunnen winnen op me lot Tong uitsteken. Dan kan ik wel een leuk paard kopen Knipoog. Met de 10.000 en de 5.000 ook wel, moet alleen alles wat ik win delen met mijn mams omdat die ook een lot heeft (had per ongeluk twee loten gekocht nu heeft mijn mam ook eentje betaald dus hebben we met zn tweeën twee loten). En tja nu ik deze schoonheid heb gezien: http://link.marktplaats.nl/214618338. (volgens mij gaat niemand het met me eens zijn dat ie mooi is maar ja Tong uitsteken).

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 19:21

Es, je hebt het beste paard nu al 5× laten zien ROFL Mooier wordt ie er in elk geval niet van Clown

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 19:28

Ach dit is het totaal plaatje Tong uitsteken, goede afstamming (fabe), niveau vind ik ook erg prettig (Z) ennuh jah hengst die hebben effe wat meer pit Lachen. En natuurlijk fries en nog echt een barokke ook!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 19:29

Maar bij elk ras heb ik wel een toppaard Knipoog, dus dit is echt mijn droomfries en een ander zal mijn droomandalusier zijn Tong uitsteken.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 19:29

Of een droomshetlander Huilen van het lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 19:30

Dat ook ja Tong uitsteken.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:49

Nou mensen vandaag officieel mijn laatste rit gehad op Manege Smit. Ik zat op Prins en we gingen twee uur naar buiten. Aad had Prins en Paco alvast gelongeerd voordat we naar buiten gingen, dan waren ze de ergste gekkigheid alvast kwijt. Die gekkigheid mocht Prins van mij wel hebben, hij was echt niet vooruit te branden!! En als je dan achter Ragna rijd moet je flink bijrijden Tong uitsteken. Op strand mocht ik wel lekker vooraan, wat altijd wel prettig is Haha!. Alleen was Wil naderhand even naar achter gegaan om Omar aan te pakken, degene die dr op zat deed dat niet Tong uitsteken. En toen moest ik in mijn uppie vooraan rijden. Toen was Prins helemaal lastig vooruit te krijgen Tong uitsteken. Ik dacht ook te voelen dat ie onregelmatig liep naderhand op strand, maar dat was gewoon lakse Prins die links achter zijn been niet wilde optillen en deze dus een beetje meesleepte. Deed ie wel is vaker volgens Wil. Toen maar even streng geweest en m wat harder door laten lopen, wat wel iets hielp.

Verder gewoon wel lekker gereden. Aad is het er helemaal niet mee eens dat ik hard aan het sparen ben voor een eigen paard. Dat kost zoveel en je hebt zoveel pech dr mee (komt ie met verhalen dat iemand wel vijf keer zijn eigen paard heeft moeten laten afmaken, en ze waren nog wel gekeurd). Je kon veel beter af en toe op de manege rijden. Maar ja ik zei ook tegen m, ik weet wat het kost en hoeveel tijd er in gaat zitten en ik wil dat gewoon Lachen. Wil kwam ook nog naar me toe toen en zei al van laat je niet ompraten door Aad hoor, als je het wil gewoon doen Lachen. Vond ik wel grappig Tong uitsteken. Aad vindt het volgens mij gewoon jammer dat iedereen weggaat Knipoog.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 15:09

Dus nog wel een lekker laatste ritje gehad?
Met paarden is het altijd geluk of pech hebben, het ene paard heeft nooit wat en het andere paard altijd, hoe goed je ze ook laat keuren. Eigen paard heeft voordelen en nadelen, op een manege rijden heeft dat ook. Met een eigen paard kan je rijden wat je wil en waarneer je wil.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 15:50

Opzich wel lekker toch, nog even zo'n buitenritje Lachen Prins is inderdaad niet altijd heel vlot Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 15:56

Ja was wel leuk. Af en toe een huilend kind achter me omdat Omar ging bokken Tong uitsteken. Maar verder heb ik wel lekker gereden.

Met een paard kan je idd geluk hebben of pech. Komiek is 16 jaar en heeft eigenlijk nog niks gehad in de tijd dat Margriet dr heeft. Terwijl iemand bij ons op stal een merrie heeft die om het slag kreupel is. Maar die haalt dan ook wel toeren uit als over hekken springen enz. Het zijn ook altijd dr benen waar ze wat mee heeft. Je kan beter een rustig paard hebben wat wel binnen de hekken blijft en zich niet gek maakt (al moeten ze dan ook weer niet de hele dag alleen maar staan eten want dan heb je straks weer een hoefbevangen paard Tong uitsteken).

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 15:58

Als je eigen paard heb, heb je geen last van huilende kindjes op bokkend paard Knipoog
Ik moet eerst nog zo'n 3,5 jaar studeren voordat ik aan een eigen paard begin te denken.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:02

Als het goed is studeer ik zo rond juni af en als ik dan al genoeg gespaard heb (of de staatsloterij gewonnen heb Tong uitsteken) kan ik al een paard kopen. Maar misschien wacht ik dan nog wel even tot ik een echte baan heb waar ik voor geleerd heb. Al verdien ik bij de Flora ook genoeg om mijn paard te kunnen onderhouden Knipoog.
Laatst bijgewerkt door evdpanne op 21-12-08 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:03

Je weet het inderdaad nooit met een paard, er voorzichtig mee omgaan lijkt me alvast een stap in de goede richting Ja

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:04

Hahahaha en een paard kopen wat ook voorzichtig is met zichzelf Tong uitsteken.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:05

Niet te voorzichtig hoor Knipoog het zijn geen watjes.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:05

Dat lijkt me sowieso best handig als je een paard hebt. Gewoon een rustig dier waar je op kunt vertrouwen Lachen

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:06

Dat is wel belangrijk ja.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:07

Jah idd, ik hoef niet zo'n hyper ding Tong uitsteken. Die merrie die gaat ook altijd zijwaarts in galop door de bak, nou dat hoeft van mij niet hoor Haha!. Maar ook weer niet te sloom. Dat is wel lekker voor buiten maar niet voor het dressuurmatige werk Knipoog.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:08

Zoiets als Omar, alleen dan met een heel ander karakter Clown

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:10

Ja idd, of Ginger die is ook buiten lekker te rijden en in de bak (als ze iets meer aan het been zou zijn) ook lekker voorwaarts.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:10

Gewoon een paard wat door heeft: Buiten is ontspannen en relaxed en in de bak is werk Tong uitsteken.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:12

Alhoewel, toen Omar net kwam was hij echt het ideale paard Ja