Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Er was nog 1 dubbelgebroken watertrensje in de goede breedte dat ook dun genoeg was (en in het budget paste) in heel de Fugers. En nu heb ik het
De haken voor de teugels heb ik ook gevonden plus nog een mooi shirtje van een merk dat ik eigenlijk boycot omdat ik het snobistisch vind maar waarvan ik de nieuwe collectie wel heeeuuulll erg mooi vind
En het past ook nog

hestejente schreef:ik rijd idd op Chanel en zij op Manouk!Woww, hebben jullie het proefje al helemaal in elkaar gezet! Op wie rijdt Namara de pas de deux ook alweer? Jij ging meedoen met Chanel toch?

Gewoon even oefenen inderdaad

hestejente schreef:Daar ben ik weerEr was nog 1 dubbelgebroken watertrensje in de goede breedte dat ook dun genoeg was (en in het budget paste) in heel de Fugers. En nu heb ik het
De haken voor de teugels heb ik ook gevonden plus nog een mooi shirtje van een merk dat ik eigenlijk boycot omdat ik het snobistisch vind maar waarvan ik de nieuwe collectie wel heeeuuulll erg mooi vind
![]()
Typische Pauline-actie: shirtje uit rek gegrist en thuis erachter komen dat ik maat S ipv M heb meegenomenEn het past ook nog

. Heb voetjes geknipt en gewassen, geborsteld... getutteld etc

Shetjjee__x schreef:biw, was net echt gezellig met Namara!
we hebben ook liedje&proefje gemaakt echt super dom wat we gaan doen![]()
. Echt overal (in de kraag, op de mouw, zelfs op het koordje waarmee het kaartje vast zat
) staat: ANKY ANKY ANKY ANKY

d0nnaa_dan schreef:Hee Roos!
Nog naar Savan geweest?
Ik ben net 50 minuten terug. Heb voetjes geknipt en gewassen, geborsteld... getutteld etc
Nu is hij vast heel knap!!
Ik hoop voor je dat hij morgen ook nog een beetje schoon en netjes is..

Whaha, Pauline, je begint "setjes-trekjes" te krijgen!
En nu ook nog met dure merken!
d0nnaa_dan schreef:

hestejente schreef:Leuk Roos! Hoe was het met Olivier?
_Roosmarijn_ schreef:Whaha, Pauline, je begint "setjes-trekjes" te krijgen!
En nu ook nog met dure merken!
't is wel een heel fijn shirtje, met een heel verhaal over hoe de stof werkt enzo, zo'n shirtje heb ik ook in het blauw (en niet van Anky) en aan eentje heb ik eigenlijk niet genoeg in de zomer. In een gewoon katoenen shirtje blijft het zweet zo hangen en dat vind ik niet zo prettig
Als het niet rood was en van zulke fijne stof had ik het shirtje niet gekocht... _Roosmarijn_ schreef:hestejente schreef:Leuk Roos! Hoe was het met Olivier?
Die heb ik helemaal niet gezien. Toen ik terugfietste vroeg ik me ook al af waar die dan stond.
Weet jij waar hij normaal staat? In de nieuwe grote stal of in die oudere stalletjes? In die wat oudere stalletjes ben ik niet geweest, daar ken ik namelijk toch geen paarden.
Daar staat hij vaak.

Hij heeft hele mooie kale benen, die ook helemaal schoon zijn (nog wel..)
.
. Mafketel..