Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_sandra schreef:hallo, hier de jarige job herself!!!!
bedankt voor alle lieve felicitaties!!!!!!!! nog 1 jaar, en dan ga ik uit de 30. word al een oud wijf hihi.
alle smurfjes, tot vanavond, en de rest van de bokkers, tot bokt hihi!!!!!
ATE schreef:heb vandaag erg lekker gereden op ate vanmorgen 2 uur in de les en vanavond de kuur die ging trouwens erg leuk heb er dan ook best zin in hahahahahah nee meiden denk dat we zeker tweede worden hahahaahahhaahhahahahahahaahhahahahahahaha
smuidra schreef:ATE schreef:heb vandaag erg lekker gereden op ate vanmorgen 2 uur in de les en vanavond de kuur die ging trouwens erg leuk heb er dan ook best zin in hahahahahah nee meiden denk dat we zeker tweede worden hahahaahahhaahhahahahahahaahhahahahahahaha
Hoe bedoel je tweede??????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Jankies zijn nog nergens....
LIQUITA schreef:ATE schreef:nou dat gebeurd mij ook altijd daarom haat ik pannekoeken bakken die blijven altijd plakken

winnitou schreef:Xan wat zal je Henk missen.......

ATE schreef:heb vandaag erg lekker gereden op ate vanmorgen 2 uur in de les en vanavond de kuur die ging trouwens erg leuk heb er dan ook best zin in hahahahahah nee meiden denk dat we zeker tweede worden hahahaahahhaahhahahahahahaahhahahahahahaha
xan schreef:ATE schreef:heb vandaag erg lekker gereden op ate vanmorgen 2 uur in de les en vanavond de kuur die ging trouwens erg leuk heb er dan ook best zin in hahahahahah nee meiden denk dat we zeker tweede worden hahahaahahhaahhahahahahahaahhahahahahahaha
Ik vind het ook heel leuk, het grappige is dat we hem best al aardig kunnen rijden.
Nu nog de puntjes op de i en de 2e plek is in zicht![]()
(Als het maar niet al te koud weer blijft hahaha, dan is NoNo veel te fris)
smuidra schreef:De Jankies, althans dat zegt Grardus. Dus zijn wij tevreden met een tweede plaatsWie gaat er dan eerste worden?????? Doen er dan nog meer achttallen mee ??????
, hihi.
verwacht toch volgende keer als ik bel dat jij wel de telefoon op neemt hoor!! naja over 5,5 week zal ik je wel even bestalken in de praxis hahaha..!! Daniellee_ schreef:Kom je dan weer terug, of kom je naar Nederland op vakantie?ate.. heb je lekker gewerkt vandaagverwacht toch volgende keer als ik bel dat jij wel de telefoon op neemt hoor!! naja over 5,5 week zal ik je wel even bestalken in de praxis hahaha..!!

LIQUITA schreef:Daniellee_ schreef:Kom je dan weer terug, of kom je naar Nederland op vakantie?ate.. heb je lekker gewerkt vandaagverwacht toch volgende keer als ik bel dat jij wel de telefoon op neemt hoor!! naja over 5,5 week zal ik je wel even bestalken in de praxis hahaha..!!
:D:D xan schreef:@ Liquita: even een reactie op jouw onderschrift:
Natuurlijk ga jij nog 2 punten scoren in de M1 !!!!!!
(en die gaan we met z'n allen vieren! )
Daniellee_ schreef:Aha....LEUKLIQUITA schreef:Kom je dan weer terug, of kom je naar Nederland op vakantie?
kom 3 weekjes op vakantie, 24oktober tot 14november..
maar eerst komen me vader & moeder hier volgende week dinsdag voor 8dagen:D:D
!!! LIQUITA schreef:smuidra schreef:De Jankies, althans dat zegt Grardus. Dus zijn wij tevreden met een tweede plaatsWie gaat er dan eerste worden?????? Doen er dan nog meer achttallen mee ??????, hihi.
smuidra schreef:Aha...dat opent nieuwe perspectievenGrardus heeft nog steeds geen kür geschreven. Dat schiet niet echt op. Er zijn tot nu toe zeven Jankies. Wie gaat nr. acht worden?????
En jullie gaan toch voor de eerste plaats... Kom op Smurfen...
. Nee hoor, ik zou het jammer vinden als de Jankies
. Tytje schreef:Natuurlijk worden de Smurfen eerste! Ik vind hem nu al origineel, zonder de kür gezien te hebben.