Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JoJz

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 08:20

Netjes Maaik!
Gefeliciteerd Maartje, wat leuk :D
Ik ben ook al een week niet helemaal lekker terwijl ik normaal nooit de griep heb!
De operatie is maandag gelukkig wel doorgegaan, door de hoestbuien heen :P De pin heb ik mee naar huis gekregen :D Echt een gigantisch ding eigenlijk! Zelfs in het ziekenhuis waren ze verbaast! Mag 2 weken niks doen en zelf even aankijken wanneer ik weer zonder krukken kan.. Doet nu iig nog erg veel pijn :(

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 08:55

Arme Joyce...
Maaik, succes bij de dokter!
(ik heb nog niet eens een dokter hier in Groningen... :$ )

Ik zou vanmorgen gaan zwemmen maar had een beetje last van een stijve nek dus maar niet gegaan, lekker doorgeslapen daarna! :)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 10:40

gefeliciteerd maartje..

Krimpie gaat rustig aan weer wat beter.. haar nieren kunnen op het moment van de afvalstoffen niet goed kwijt wat uit in stijfheid of vaststaan. Heb nu in ieder geval een oorzaak maar blijft altijd super oppassen geblazen met alles.

Had je een pin in je bovenbeen joyce? Ik heb die ook thuis liggen idd met 4 schroeven, raar idee he dat dat in je been heb gezeten

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 12:22

Ik ga weer een weekje kamp begeleiden in de herfstvakantie :) Weer eventjes wat centjes verdienen! :)

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 13:03

Wat leuk Maartje, gefeliciteerd!
Beterschap Joyce!
Leuk merel!

Bahh ik haat ziek zijn, was gister naar de manege gegaan om te rijden maar heb uiteidelijk maar besloten om er niet op te gaan. Stond helemaal te tollen :( en ik had zo'n zinnnn

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 14:19

Jammer Fabiënne!
Ik kom zaterdag weer rijden :)

Nu maar eens proberen mn taak van anatomie af te maken waar ik al 2 dagen mee bezig ben...

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 18:04

Ik zit een beetj ete twijfelen..
Nu gaat Mel weer erg fijn, zeker nadat ze een tijd niets heeft egdaan.

Ik wil ook weer erg graag starten, maar wat zal ik doen..
Eerste wedstrijd in november of in december?

Zelf dacht ik nov bij ons op stal en dan in dec bij poel of beukers..

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 20:09

Gelukkig is je operatie goed gegaan Joyce, hoe groot is zo'n pin dan ongeveer? kan me er echt niks bij voor stellen..
Lastig Bonny, gelukkig heb je een oorzaak!
Aaah Fab, beterschap! Op de manege zijn ook een heleboel zieken.. hoop dat ik over mag slaan!
Moest je voor iets ergs naar de dok Maaik? Hoop 't niet voor je!
Moeilijke keus Aniek, als ze fijn gaat.. waarom niet? November is nog ruim 5 weken toch? Moet lukken dacht ik zo?
Ik start ook in November weer.. deze maand is het 24 en 25 oktober.. en dan vier ik mijn verjaardag.. 24e komen m'n vrienden uit Zeeland dus dat wordt echt tof! En afgelopen maand ben ik ook niet gestart door het steigeren..
Vanmorgen wel weer super fijn gereden! Nog wel steeds alleen in de bak. Moet eigenlijk iemand vragen die erbij komt rijden en alleen op mij let zogezegd.. om hem weer normaal te laten doen. Zenith springt dan bijna bovenop andere paarden als die er rijden! Echt heel idioot en kan er ook niet zoveel aan doen..

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 08:26

bovenbeen maartje : van je heup tot je knie en dan 5 mm dik ongeveer tot een cm. Zit in de holte van je bot over heel de lengte

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 11:08

Maar bij Joyce zat hij in haar onderbeen! :P
Van knie tot enkel :)

Ik heb vanmorgen gezwommen! :D Was best wel lekker eigenlijk maar ook best wel vermoeiend... :o
Conditie verdwijnt snel volgens mij....

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 11:40

Idd van knie tot enkel (35 cm) en dan ongeveer 1 cm in diameter! Bij mij zat hij door mijn scheenbeenbot heen, dus zo groot :D Zo'n ding is trouwens ook nog vet zwaar! Knie is nu behoorlijk dik en kan hem nog niet buigen, maar ik wil vanmiddag zooo graag even naar de stad, optocht kijken! Probleem is dat ik dan met de bus moet en die stopt natuurlijk een stukje lopen van de stad.. Was net al uitgeput van een brief posten, dus moest misschien maar weer gewoon thuis blijven :(

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 13:07

Wat voor optocht is er dan in de stad?

Ik ruik nog steeds naar chloor van het zwembad terwijl ik wel gewoon gedouched heb na het zwemmen... Ruikt niet zo lekker vind ik!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 15:22

Alkmaar ontzet ;)

Gefeliciteerd, Maarjte, wat leuk!
Beterschap Joyce!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 16:30

MaartJ schreef:
Moeilijke keus Aniek, als ze fijn gaat.. waarom niet? November is nog ruim 5 weken toch? Moet lukken dacht ik zo?

Ja precies.. eigelijk gek dat ik twijfel. Ik denk dat ik nov bij ons op stal doe en dan dec bij poel! hebben we ff de tijd!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-09 08:44

Godteringgriebels volgens mij krijg ik buikgriep ofzooo.
Oja uit bloedonderzoek kwam trouwens niets, wist ik ook stiekem wel.. volgens mij ben ik gewoon ziek van stress en werkdruk. Volgend weekend naar huis. Onwijs veel zin in.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 11:03

Oeh leuk zeg :D ! Wat ga je allemaal doen? Kijk je dan wel uit dat je niet overwerkt raakt ofzo?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-09 15:51

Ben ik wel een beetje op dit moment maar gaat wel weer over. Vandaag laatste grote wedstrijd van seizoen gehad en nu alleen nog "winterwedstrijdjes" tot in maart. Dat zijn zeg maar HC wedstrijden, je mag een klasse hoger proberen enzo, maar wp worden niet bijgeschreven. Raar systeem he.
Vannacht om 4 uur opgestaan om op wedstrijd te gaan, het was 3 uur rijden en Brecht moest om 9 uur starten. We waren daar half 8 dus dat was mooi, konden nog de paarden even stappen enzo.
Was de finale van de Beker van Belgie voor jonge dressuurpaarden (soort PAVO cup) en hij is uiteindelijk 2e, 4e en 5e geworden dus héél netjes.

Nu ben ik snip- en snipverkouden en koortsig dus ga even paar uurtjes slapen.

Volgende week ga ik zaterdag met mn mama naar de stad en lunchen :+: en 's avonds met Sandra en Belinde wat doen. En zondag weet ik nog niet en houd ik voorlopig lekker vrij. Maandagochtend dan weer terug.

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 12:11

Poe stil hier zeg!

Heb eigenlijk ook weinig te melden haha ben nog steeds ziek, maar ga denk morgen wel rijden, heb nou wel weer lang genoeg niets gedaan.

Gaan er eigenlijk nog mensen naar jumping amsterdam? ( ghehe ben er vroeg bij dit jaar, zag net een topic erover dus vandaar :p)

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 15:47

Fabienne! Zag dat je je alweer had ingeschreven voor FNRS wedstrijd op Wyoming! Ik heb me ook ingeschreven op Wyoming!

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 15:55

Jah klopt haha! Ik had me meteen de dinsdag na de vorige fnrs ingeschreven, dacht beter te vroeg dan te laat :P
Ben helemaal fanatiek geworden, net even langs mjl gegaan en thuis gekomen met een wit shabrakje :D

Heb er weer zin in, hopelijk de f6 uit rijden

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 16:05

Moet je voor F6 nog steeds maar 2 pp hebben?
Ik hoorde dat ik nu 3 pp moet hebben om door te mogen... Ik ga dus weer voor de F13 :)

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 16:30

Ja klopt, t/m f9 is het volgens mij door bij 2pp en daarna 3pp

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 17:11

Jep, ik ga naar Jumping :D ! Met femke..! Wij gaan op zaterdag, dressuur en springen dacht ik!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 19:13

Kijk goed uit voor jezelf Maaike! Te veel doen gaat te makkelijk he ;) Maar er zijn veel mensen ziek hoor opt moment, dat is het seizoen.. stomme overgang van zomer naar herfst. Dan weet je echt niet wat je aan moet trekken aan kleren!
Leuk meiden dat jullie zo fanatiek aan het fnrs-en zijn! Top hoor!
Jumping amsterdam weet ik nog niet, vorig jaar ben ik zaterdagavond met Kim geweest.. hebben we daar nog de hele avond staan feesten.. was toen echt heel leuk!

Ben nu op de manege druk bezig met scheren! Hebben een gloednieuw scheerapparaat en die is echt top! Hij wordt niet eens warm, sommige scheerapparaten kunnen zo vreselijk warm worden dat je ze bijna niet meer vast kunt houden. Maar omdat ie nieuw is mogen alleen Caro, Sandra en ik er mee scheren.. dus komt er op neer dat San en ik alles scheren want Caro heeft over t algemeen niet echt veel tijd over ;) Maar zijn op tijd begonnen.. vandaag mochten Chucky en Blacky er al aan geloven. Niet normaal hoe braaf Chuck was trouwens, heb zelfs volledig z'n hoofd en oren kunnen doen zonder praam!
Oh ja en Zenith doet ook hard z'n best :D Deze maand start ik alleen weer niet want we gaan volgend weekend m'n verjaardag vieren! Volgende maand weer proberen!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 05:59

Haha ja Chucky heb ik ook eens geschoren een paar jaar geleden, die is stoer he.
Fijn dat Zenith goed gaat! :D

Ik weet nog niet of ik naar Jumping ga, is volgens mij het weekend na Zwolle dus zou wel kunnen denk ik.