Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

haha nee hoor geintje! Die van mij gingen er ook pas bij toen de rest tot rust gekomen was. Waren ook een spectaculaire foto's geworden, ze stonden alle 3 gelijk te eten toen ze gras zagen...
Deze mail heb ik een tijdje geleden verspreid:Citaat:Beste paardenvriend(in),
Het is niet mijn gewoonte om zo'n naamloze mail aan veel mensen tegelijk te sturen,waarvan ik een deel niet ken, het voelt wat spammerig, maar ik heb een beetje hulp nodig.
Zoals jullie misschien weten ben ik al heel lang bezig met een boek over het trainen van paarden, met de clicker. Enkelen van jullie zijn zelfs mijn gewaardeerde meelezers/critici. De uitgever met wie ik eerst in zee wilde bleek nog trager dan dikke str...ehm, ontlasting dus ik ben verder gaan zoeken.
Via Boekscout.nl kan ik nu het boek uitgeven zonder eigen kosten.
Het is een internetuitgeverij, dwz telkens als iemand een boek bestelt wordt het individueel gedrukt, en binnen enkele dagen thuis bezorgd.
Bestellen via de gewone boekhandel is uiteraard ook mogelijk.
Ik ga jullie niet vragen het boek te kopen (het wordt een prachtig boek voor slechts 16 Euro, dat wel) maar iets anders.
Deel van de overeenkomst met Bookscout houdt in, dat ik veertig mailadressen aanlever van mensen die wellicht interesse hebben in mijn boek.
Het adres wordt slechts eenmaal gebruikt, namelijk voor de aankondiging van het boek over clickertraining, en het adres wordt niet verhandeld dus geen spam.
Jullie kunnen twee dingen doen om te helpen:
1 Je mailadres eenmalig beschikbaar stellen
2 Andere mensen in je omgeving zoeken die misschien interesse hebben en op de maillijst willen.
Als je niet het adres wilt gebruiken waarop dit bericht je bereikt, maar een ander, ook prima natuurlijk.
Je doet dit niet alleen voor mij (alvast bedankt!) maar ook voor een echt goed doel. Ik wil de helft van mijn opbrengst schenken aan Brooke Hospital for Animals. Deze organisatie helpt lastdieren en hun eigenaren, vaak paarden en (muil)ezels, in ontwikkelingslanden met diergeneeskundige zorg, beschutting, water, voedsel etc http://www.brooke.nl Echt een goede club die een groot verschil maakt voor mens en dier! (je kan ze nu al helpen natuurlijk, maak iets over)
Ik ga met grote spanning mijn mailbox in de gaten houden.
Vriendelijke groeten,
Monique Hamerslag
azmo@caiway.nl