dan ga ik via Anous jou zoeken Val
! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dan ga ik via Anous jou zoeken Val
!
,
! Ben zo trots op die kleine poownie.
ik ben ook trots op beertje poniee!!

Ik heb zelfs op beide kanten een changement gereden
Verder was Ko gewoon goed voorwaarts en lekker te rijden!
Dat goed voorwaarts daar ben ik wel erg blij mee
Hopen dat we dat vast kunnen houden
Ves wordt nog eens een dressuurpoonie
Damber schreef:Allemaal brave ponies![]()
hoe gaat het nu met de 'zieke' paardjes??
Goedemorgen trouwens
)
Ze krijgen nog wel hun kruidenmengsel
echt superspul
Wel lekker weer om te scheren (al blijft t een k.u.t.klus
) Mag gelukkig uurtje eerder weg, heb ik vanmiddag iets meer tijd voor het scheren

! Jou les zag er ook supper uit. En hah een dressuur pony, moet ik eerst een kleine ruiter vinden
iets wat ik niet had gedacht.
Was nog wel ff balen want het app welke ik had gehaald deed t niet goed, dus ik moest weer terug
Gelukkig hadden ze nog een ander apparaat liggen en die was gelukkig wel goed!!

Is ook een teddy.. heb een uur gereden en een half uur drooggestapt.. daarna was meneer nog een beetje nat.. dus met zweetdeken op stal gezet.. Toen kon ik dus opnieuw beginnen want de zweetdeken lag te broeien
Zeiknat dus weer op stal...
Paradox_ schreef:hooii ik leef nog maar moet weer door doeii
Echt niet leuk
Heb er nu 28 geloof ik, maar het zijn wel allemaal meiden
Damber schreef:Good evening
Heb keurig netjes alles bijgelezen... Wederom scheren![]()
![]()
Ik heb vandaag ook op een brave pony geredenIs ook een teddy.. heb een uur gereden en een half uur drooggestapt.. daarna was meneer nog een beetje nat.. dus met zweetdeken op stal gezet.. Toen kon ik dus opnieuw beginnen want de zweetdeken lag te broeien
Pony was dus braaf.. heb a.s. donderdag les.. sinds jaaaaaaaren een 'echte' les.. ben benieuwd hoe ik word afgebeuld
Ben nu hopelijk klaar voor dit jaar/seizoen
Veel plezier alvast (voor als ik het vergeet) Binar schreef:Damber schreef:Good evening
Heb keurig netjes alles bijgelezen... Wederom scheren![]()
![]()
Ik heb vandaag ook op een brave pony geredenIs ook een teddy.. heb een uur gereden en een half uur drooggestapt.. daarna was meneer nog een beetje nat.. dus met zweetdeken op stal gezet.. Toen kon ik dus opnieuw beginnen want de zweetdeken lag te broeien
Pony was dus braaf.. heb a.s. donderdag les.. sinds jaaaaaaaren een 'echte' les.. ben benieuwd hoe ik word afgebeuld
Jep idd weer geschorenBen nu hopelijk klaar voor dit jaar/seizoen
![]()
Wat jij beschrijft met natte poonnie was voor mij de reden om te scheren![]()
Leuk, donderdag les!! Van wie krijg je les? hihi meestal is de 1e les niet afbeulen maar die 2e en daarna![]()
Veel plezier alvast (voor als ik het vergeet)
Dus nog 2x lang lang lang uitstappen...
Morgen les.. dat is een ander verhaal