Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CharlyBrown schreef:owwwww.. Rox... ik dacht dat ik een pechvogel was.. maar jij kan er ook wat van!!
gelukkig reed je niet zo hard.. uit ervaring weet ik dat wanneer je met 40 km per uur valt.. je jezelf en je brommer in de kreukels rijd.. een geluk bij een ongeluk!
Sterkte meid!!
roxxxiejjj schreef:Voor diegene onder ons die er nog niet van op de hoogte zijn, gister is er tijdens het rijden het een en ander verkeerd gegaan met mijn scooter. (Er vloog een wesp in mijn helm, voorband blokkeerde en scooter "bokte") En hup daar lag ik
(met 10km/h
)
Ben doorgegaan naar het ziekenhuis, en heb foto's laten maken. Gelukkig geen fracturen te zien!Maar ze vermoeden dat in mijn val mijn enkel dubbel geklapt is, dus mijn enkelbanden flink zijn opgerekt. Hiervoor zit ik nu in een soort verband, en loop ik op krukken. Kan totaal niet meer op mijn voet staan/leunen. In mijn andere been, zit een kneuzing in mijn scheenbeen, en heb wat last van mijn ribben en de schaafwonden op de rest van mijn lijf.
Dus niet schrikken als jullie me voorbij zien strompelen op stal!
Blazer zal het tot ik weer beter ben, lekker rustig hebben, vind ie vast niet erg
roxxxiejjj schreef:Aa leuke foto's Lida! Hoe is je wedstrijd gegaan?:) Ik moet binnekort ook maar weer is naar strand, krijg bijna afkickverschijnselen.
Ik ben vandaag met Romy en mijn ma naar een ruitersportwinkel geweest in Capelle. Heb zo'n stoer bruin bitloos hoofdstel gekocht!Jammer genoeg nog geen foto´s van, maar die volgen snel