Mooie foto's!! Was gezellig gister, alleen jammer dat er weinig winstpunten zijn gereden dat had het nog leuker gemaakt.
Nadat we weer op stal waren heb ik Lara nog gereden, dus ben de hele dag zoet geweest. hihi Traks naar stal, krijgt Lara haar ijzers weer onder, kan ik de weg weer op
Laat maar weten wanneer jullie de fotoboekjes willen maken, dan zal ik wel even kijken of ik kan..
Gaan jullie morgen naar de Divoza? Ik wil wel mee hoor, ben nog nooit bij de Divoza geweest dus lijkt me erg leuk! Hoelaat wil je vertrekken? 1uur? Heb namelijk van 10.30 tot 12.00 autorijles, dus na die tijd kan ik
ik moet vrijdag tot 4 uur werken en zaterdag miss ook werken dus ik weet niet cker of ik kan en donderdag moet ik na het werken oppassen woensdag moet ik tot 3 uur werken
Even een vraagje Bij blokker hebben ze boxen te koop waar je voer in kunt bewaren. Nu zijn ze verkrijgbaar in 20 of 43 liter, maar nu vroeg ik me af of daar een zak voer van 20 kilo in past? Ik weet niet meer hoe je dat kunt bereken, misschien dat een van jullie mij verder kan helpen
1 liter water weegt 1 kilo 1 liter muesli weegt minder dan 1 kilo 1 liter biks zal ongeveer wel 1 kilo wegen ik weet alleen niet of je een zak van 20 of 25 kilo hebt, en anders heb je in het begin nog een restje in de zak zitten. heb ik ook altijd.
hij is int echt donkerder bruin, met blauwe accenten, teddyfleece met halve hals! (er staat trouwens op de HH site advies prijs 59,95 maar die van mij was 49!