manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kims

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 21:35

Ja klopt. We gingen van het ministerie van VWS naar het ministerie van onderwijs (we werden te duur Clown ). En toen werden we maar even onder de HRO gepropt omdat onze school geen eigen budget kreeg. Wat dus betekent dat we amper nieuwe materialen krijgen en gewoon alles prut geregeld is haha! En dus ook geen slaapplekken meer aangewezen krijgen, grmbl.

Per verloskundestudent kost het de HRO maar 17.000 euro per jaar Haha! Stelletje gierigaards whaha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 16:54

Zo, net les gehad, Nous en ik zijn weer gedrilled Huilen van het lachen Veel oefenen deze week, kan ik volgende week weer verder met de les! Hag gelukkig nog net droog weer, nu komt t met bakken naar benee vallen! En Jade was ook erg braaf bij snoepmachine Marieke he!
En mn hechtingen zijn eruit Go jij! Go jij! Al kan ik met geplakt slangetje op mn kin nog niet fijn eten en praten No Cheer (en zie ik er nog steeds charming uit Clown ) Maar die kan ik eraf halen als ik ga douchen (of met een avondje stappen!) Volgende week wordt ik dan nog een keer ingespoten met 1 of ander spul, dat de vorming van littekenweefsel tegengaat.

Leuk stukje nog in de krant Bar!
Nou, ik ga genieten van een douche, een week niet normaal kunnen doen Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 21:25

Joh, gezellie Clown Ook een HRO-er nu dus Knipoog
(Klasgenootje kwam er vorige week achter dat de O in HRO voor Omstreken stond Vork Echt waar? Joh! En dat zit daar dan ook al 3 jaar op school. Hihi)

Jeej! hechtingen eruit! Haha!
beetje jammer dat je er nu nog niet echt lekker mee kan eten en praten. Wel fijn dat ze nu zo veel aandacht besteden aan dat voorkomen van te veel litteken weefsel! (beetje jammer dat t toen gewoon al niet netjes gedaan is, maargoed...) Hoe staat t daar trouwens mee?
En genoten van t douchen? En ook heel fijn dat je t slangetje er af kan halen Haha!
Fijn dat jullie droog weer hadden! heeft het hier zo geplenst dan? Ik heb er in Rotterdam weinig van gemerkt? Verward alleen op weg naar de trein dan wat spetjes, maar viel ook wel mee. Wel een stel domme mensen die vonden dat ze een plu nodig hadden voor die paar spetjes. Mensen dat gaat nie met dit weer! Clown Dus toen waren in 1 klap alle 4 de plu's stuk.. Zo'n jongen bloedserieus bij de deur van school "Tsja meiden, is ook geen weer voor een paraplu. Ja, de regen misschien wel, maar zo met die wind.. tenzij je graag Mary Poppins na wil spelen natuurlijk" Vork

Stukjes in de PZC gezien en gelezen Ja Leuke stukjes!

Ow en Kim: ik had de trein pas van half 5 Knipoog Jij nog wel die van half 4 gehaald?

Jemig wat een wind Bloos! net op t weer van rtl4: "... komt er een storm aan, maar daar is nu nog niet veel van te merken" Kweenie waar hij woont, maar iig niet aan de kust Clown Waaide in Rotterdam bekant al weg en hier waaide het zeker niet minder hard Tong uitsteken

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 18:40

Fijn Thirz dat de hechtingen eruit zijn. Wanneer mag dat slangetje weg? Ook volgende week of niet? Hopelijk snel zodat je weer lekker kan eten Lachen

Lekker weertje he vandaag! De les ging gelukkig niet door vanwege het weer. Ik kon dus lekker thuis blijven. Ik moest met Floortje naar de dierenarts op de fiets, maar dat leek me niet veilig Clown Dus toen was mijn oma zo lief om me met de auto te brengen. Alles was goed gelukkig.

Vanavond ga ik weer verder met klussen aan de zolder. Die is bijna af! Dan kan ik de spulletjes van mijn studeerkamer eindelijk naar boven verhuizen en weer normaal aan mijn huiswerk zitten. Nu is dat amper te doen met die troep wel een goede smoes om vooral niet aan het huiswerk te zitten he Vork . Foto's volgen zodra alles af is Lachen

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 18:44

Kims: dat van die respecttraining staat al ruim een week op het bord op stal....
Thirz, Anne, welke sites hadden jullie van die touwhalsters, kan er maar 1 vinden.....

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 19:27

echt? ik heb het helemaal nog niet gelezen! Moet ook zeggen dat ik niet regelmatig op het bord kijk...
Wie gaat die lessen geven?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 21:09

Mariekje22 schreef:
Thirz, Anne, welke sites hadden jullie van die touwhalsters, kan er maar 1 vinden.....

Heb net even mn mails doorgespit, maar kan die mail niet meer vinden...
(ook ff snel gegoogled, maar dan kom ik ook nergens een paars touw tegen.. )

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 21:24

Anne, hoe laat heb jij morgen de trein? (ik hoop dat je dit nog leest, anders is de post zinloos Knipoog ).
Ik heb die van 9 uur...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 15:40

haha zinloze post dus Tong uitsteken Heb het niet meer gelezen nl.
Ik had die van 6.16

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 15:46

Gelukkig alweer een stuk mooier weer he Lachen Heb zo'n zin in de zomer, laat de zon maar komen!
Slangetje moet enkele weken blijven zitten op mn kin, anders groeit het litteken alsnog ver naar voren. Zit nu nog steeds een beetje te puzzelen hoe en wat het beste blijft zitten. Had curafix meegekregen vanuit ziekenhuis, maar dat laat steeds los. Dus zit nu maar wat met leukopor te knutselen Clown
Ben benieuwd naar je nieuwe zolder Kims, kom snel weer eens langs!

Dit zijn verschillende sites Marieke:
http://www.touwhalster.tk/
http://www.touwhalsters.nl.tt/
http://www.touwhalsters.nl./
Weet echt bijna zeker dat ik een keer met Anne een paarse had gezien ergens, maar weet niet meer waar dat nou was?! Rolleyes

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 15:52

*pfffft*
gelukkig, wordt ik tóch niet gek Haha! Ik wist t nl ook zeker!

of Thirz is ook gek geworden... Nors opkijken

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 19:01

Anne_87 schreef:

Het is toch niet besmettelijk Nagelbijten / Gniffelen Scheve mond

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 20:00

haha, nee als t goed is niet hoor Knipoog Net als zwanger zijn gelukkig niet besmettelijk is Tong uitsteken
Hoe staat t met je zoldertje?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:44

Kims schreef:
Anne_87 schreef:

Het is toch niet besmettelijk Nagelbijten / Gniffelen Scheve mond

Nou...ik heb het toch ook van iemand gekregen?
Dus kom maar niet teveel in contact met ons, je zou toch niet willen dat je ongeboren kind wat oploopt Huilen van het lachen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 13:51

Haha ik maak me geen zorgen om Puk, die zit veilig in mn buik Huilen van het lachen Eerder voor mezelf!

En Anne: ik zou er maar niet zo zeker van zijn hoor dat zwangerschappen niet besmettelijk zijn. Iedereen in mijn omgeving is zwanger! Dus pas maar op Haha!

Nick is nu trouwens druk bezig met de zolder! Helaas zijn het voornamelijk houten panelen die ik niet mag schilderen ivm de oplosmiddelen in de verf. Dit vind ik echt zo vervelend! Schijnheilig

Hebben jullie gisteren nog wat opgestoken van de respecttraining Mariek en Bianz?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 16:16

Ow joh, niets mis met een beetje gek Haha! Kijk naar ons! dus daar hoef je niet bang voor te zijn Knipoog

Uhm.. Kim? komende week denk ik dat ik maar niet naast je ga zitten in de trein Schijnheilig beetje gek, ok. Zwanger toch maar niet Clown

hahaha
Hè vervelend hoor. Niet kunnen helpen.. ach Nick doet t vast allemaal ook heel graag in zn eentje Tong uitsteken Is t behang er onderhand al wel allemaal af dan?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 18:40

Vrijdag ben ik met nog 3 klasgenootjes naar een basisschool in Rotterdam gegaan om daar bij wat kleuters (groep 2) de KOEK af te nemen. (korte observatie ergotherapie kleuters dus Tong uitsteken) Das dus kleuren, tekenen, naam 'schrijven', knippen, manipuleren, kruisen van de middellijn, tweehandig bewegen. En dat was echt leuk om te doen Haha! Op mn stage al wel regelmatig die test afgenomen, maar zo bij 'gewone' kindjes nog nooit. Leuk om dan het verschil te merken Ja En ook leuk om in die klas onderling al zoveel verschil te zien! De ene kon práchtige guirlandes maken, terwijl de ander niet de lijnen niet kruisde bij het overtrekken en zelf geen guirlandes kon maken. Lieve kindjes ook wel Clown we hadden bij 8 uit de klas de test afgenomen, maar toen de juf vroeg of t leuk was om bij de meiden opdrachtjes te doen riepen ze allemaal vrolijk "jaaaaaaaaaaaaaaaaa" Clown hihi

Van de week ook nog wat geoefend met t fototoestel Vork
Helaas werkte mijn fototoestel en model eerst nog niet helemaal mee Clown
Afbeelding

Nors opkijken Wat nou stil zitten en braaf zijn. Halloow! Wat doen we dan in de tuin?!
Afbeelding

Jaja, ik ben Tinker het knappe fotomodel!
Afbeelding

Kijk, ik kan zelfs rennen met mn oren voor mn ogen! Haha!
Afbeelding

Soms ga ik alleen zo snel dat ik mn poten vergeet mee te nemen...
Afbeelding

Phoe wat een wind...
Afbeelding

Ik, als professioneel model, kan natuurlijk ook mooi stilzitten en braaf zijn Pling
Afbeelding

Eventjes dan...
"Gooi nou met dat steentje! Daar bij je voeten! Gooi?!"
Afbeelding

En toen kwam er een ambulance langs. Tsja... Opera dus Vork
Afbeelding
Singing Tinker Haha!
*Voor de mensen die niet bekend zijn met deze opera, hier even een kort fragment.
Afbeelding

En: we oefenen nog vrolijk verder met het fototoestel Haha! haha

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 22:34

Hey Anne, even een vraagje;
Zou ik a.s vrijdag met jou mee terug kunnen rijden naar huis (met de auto?)
A.s vrijdag is het "goede vrijdag" en dan is het voor ons kerk savonds van half 8 tot ong. kwart voor 9 dus ik kom iets later en wilco zet mij na de kerk bij Barbara af, maar hij kan mij niet ophalen omdat Daniël dan ligt te slapen.

Naja laat maar even weten of dat kan!

Thirz/Kims: weten jullie al vanaf wanneer de paarden weer p de wei mogen?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 12:14

Leuke foto's Anne! Heb je ook een spiegelreflex gekocht?

@ Nel: geen idee wanneer ze weer op wei mogen. Bram en Lenie weten het zelf ook nog niet. Die wachten altijd het weer een beetje af. Vorig jaar was het geloof ik eind april, dus met een beetje geluk zal dat dit jaar ook weer zijn Lachen

Ik ben nog steeds verkouden/ziek. Ik ben het onderhand zooo beu! Vandaag is alweer de 11e ziekdag (en nog steeds te eigenwijs om naar de dokter te gaan Clown ). Maar die kan er ook moeilijk wat aan doen. Ben alweer 2 kilo extra afgevallen. Wie weet ben ik na de bevalling wel een slanke den Huilen van het lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 12:17

Nou, er zitten ook goede foto's tussen Anne; sommige bewegen nog wat teveel. Je hebt gewoon je sportstand nodig voor Tinker Clown Maar kleuren zijn wel heel mooi! En dat filmpje Huilen van het lachen
Maar ik zit ook nog steeds te prutsen met mn camera, er zitten eigenlijk teveel functies op!
Nel: denk dat ze ergens in april wel de wei opgaan, hangt ook een beetje van het weer af. Maar we houden je op de hoogte hoor, gezellig als je straks weer bij ons staat Lachen
Bianz: ben je alweer de hele week aan het werk nu?

Ik ga nog ff wat slaap inhalen. Hoop dat t vanmiddag droog is, wilde een buitenritje maken!

Edit: Kims post net voor me! Vervelend dat je weer ziek bent, beterschapjes nog!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 13:55

Haha die film van Tinker is helemaal erg zeg; wat een geloei! Wel leuke foto's ook. Kan me voorstellen dat het bij zo'n camera lastig is om de juiste instellingen te kiezen.
Schiet echt niet op met je ziek-zijn zo Kims; wordt maar gauw beter!
Hoop dat de paarden idd in april weer op de wei mogen, zou lekker zijn voor ze!
Was zaterdag weer gezellig; vonden Katie en Jo het ook leuk Thirz? Gisteren nog een beauty-dag voor Nous gehouden?
Ben idd weer de hele week aan het werk! Moet nu woensdag voor m'n werk op pad, dus heb vrijdagmiddag nog wel vrij gepland, want nu ineens 5 dagen werken terwijl ik dat normaal ook niet doe is een beetje overdreven haha! Wel jammer dat ik niet mee kan naar stal Thirz; volgende week echt weer eens een woensdagochtend op stal plannen?
Jammer genoeg ben ik er vrijdag niet bij! Ik had al heel lang een afspraak staan met 3 oud-klasgenootjes, dus vond het wel jammer dat Bar d'r feestje net nu is! Gelukkig krijgt Bar wel ook mijn cadeau-aandeel haha Haha!
Nog een paar uurtjes werken en dan weer naar school. Dit keer mag ik rijden, want mijn carpoolmaatje heeft geen auto meer, da's wel jammer Knipoog Maar volgende week maandag vrij!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 12:57

Jammer dat je niet kan komen Bianz.... volgende keer beter Haha!!

Ik heb nu allemaal bezoek, vanmiddag nog even werken...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 13:33

Gefeliciteerd Bar!! Go jij! Go jij! Heb je al leuke cadeautjes gehad?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 13:52

Euhm eigenlijk heb ik tot nu toe alleen geld gehad... maar dat is natuurlijk ook erg handig Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 14:52

Gefelciteerd Bar met je verjaardag en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeele jaren!!!!!!!!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!