Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JoYcE1982

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 19:45

He John, ligt eraan WAARIN je rijdt he!!!!! Tractor mag WEL, auto mag NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 21:01

Heb vanavond effe op Bart gereden (ZONDER RIJBEWIJS) was erg leuk. Eeen drafje gedaan een galopje en daarna effe een poossje uitgestapt. Wat is die Bart toch hoog zeg als je naar beneden kijkt of zou vallen.

Rene volgende keer of Joyce je mag me roepen hoor voor een rit

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 00:37

WHAHAHAHA

Ja Bartje is inderdaad errug hoog, maar wij zijn zo goed dat we er niet afvallen, maar zou het gebeuren dan val je hard!!!!!! Maar kikke John dat je op m hebt gereden, zo makkelijk is ie namelijk niet!!!!!!!!!!

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 08:33

johnvt schreef:
Shir,

Wacht je danook tot ik mijn rijbewijs heb, want zonder een rijbewijs rijden mag niet, dus moet ook ik eerst slagen.

Ja hoor john hihi en zonder rijbewijs rijden erg stom beetje en erg onvolwassen is dat.
Maar ja joh je hebt mensen he.

gr shirley

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 13:31

JoYcE1982 schreef:
WHAHAHAHA

Ja Bartje is inderdaad errug hoog, maar wij zijn zo goed dat we er niet afvallen, maar zou het gebeuren dan val je hard!!!!!! Maar kikke John dat je op m hebt gereden, zo makkelijk is ie namelijk niet!!!!!!!!!!

Zozo john heb je nu hun ook al zover gekregen hihi wel leuk he zo'n grote hihi ik denk dat ik er al niet eens op komt hahah.
en idd als je daar vanaf valt oei oei wel erg hoog dan.

gr shir

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 13:52

Cool John dat je op Bart hebt gereden!!! Je hebt de smaak wel weer te pakken he wat rijden betrefd!!! Binnenkort een gallopje buiten he!!!
Hee Shir, ook lekker aan het bokken!!!???
Jij rijdt ook al lang paard zeg!!!
Anous, gaan we morgen nog naar Mr.Ed, ben vandaag niet op stal namelijk!!! Ga jij het eens even regelen!!!!
Ik ga zo maar weer eens werken, tot morgen allemaal!!!!

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 13:53

heeeee hai eeffie

Ja idd je moet wat he.
en veel plezier bij mr edd he.
ik wil trouwens een rose dekje of oranje alleen jammer dat het niet bij verna zal staan.

gr

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 14:10

Eefje23 schreef:
Cool John dat je op Bart hebt gereden!!! Je hebt de smaak wel weer te pakken he wat rijden betrefd!!! Binnenkort een gallopje buiten he!!!
Hee Shir, ook lekker aan het bokken!!!???
Jij rijdt ook al lang paard zeg!!!
Anous, gaan we morgen nog naar Mr.Ed, ben vandaag niet op stal namelijk!!! Ga jij het eens even regelen!!!!
Ik ga zo maar weer eens werken, tot morgen allemaal!!!!

Jaaa ik wil morgen ook naar Mr.Ed! Ik ben er al een tijdje niet meer geweest.
Had jij nog geen tijd afgesproken dan met José? Anders gaan we toch gewoon op de brombrom?

werkse allemaal!! Ik moet vandaag ook de hele dag werken en het is mega druk, echt niet normaal (zit nu ff in mijn pauze te bokken)
Joyce, jij fijne vakantie, ik ben jaloers op je Volgende maand ben ik gelukkig ook een weekje vrij

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 14:17

hai,

O vakantie heerlijk lijkt me dat.
heb net de vakantie boeken binnen gekregen hmmm lekker effe uitzoeken voor de zomer.

maar goed rij ze allemaal he en tot morgen

gr

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 14:30

hahahaha ja het was echt super leuk om jou op bart te zien !!! jammer dat ik geen foto toestel bij me had hahaha
jullie passen wel bij elkaar!!

maarre over vakantie gesproken ik en mijn vriendje gaan ook in maart een weekje der tussen uit hihihi heerlijk
we gaan van die week 4 dagen in het preston palace hotel zitten lekker op je luie reet bediend worden heerlijk!!

maar goed we gaan maar weer eens werken anders heb ik ruzie met loes hihihihihi

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 14:33

Fardos schreef:
hahahaha ja het was echt super leuk om jou op bart te zien !!! jammer dat ik geen foto toestel bij me had hahaha
jullie passen wel bij elkaar!!

maarre over vakantie gesproken ik en mijn vriendje gaan ook in maart een weekje der tussen uit hihihi heerlijk
we gaan van die week 4 dagen in het preston palace hotel zitten lekker op je luie reet bediend worden heerlijk!!

maar goed we gaan maar weer eens werken anders heb ik ruzie met loes hihihihihi

oooooowg lekker zeg preston palace ben ik ook een paar keer geweest.
maar ehm je moet wel lopen hoor je word niet helemaal bedient hihi.
het eten staat de hele dag klaar maar je moet het wel zelf opscheppen en opeten.
en drinken je kan de hele dag lazeres door het hotel wandelen als je dat zou willen haha.

nou geniet ervan he en ook leuk om effe te zwemmen daar.
zelfs daar is eten.

gr

Fardos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 14:54

valt me wel een beetje tegen dat je het niet gevoerd krijgt voor deze prijs whahahaha nee joh komt wel goed we gaat het vast wel overleven
ja we gaat grotendeels voor het zwembad hihihi heerlijk sauna zonnehemels superrrrrrr
en ik denk dat ik tonnetje rond terug kom hihihihi

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 14:58

hihi,

ja dat zal best wel.
effe zwemmen dan eten en daarna bioscopie pakken en dan nog aan de alcohol o heerlijk en je hoeft er niet eens de deur voor uit.

hmmm ik denk dat ik ook maar weer eens ga naar pr. palace.

gr

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 16:22

nou, ik ga in mei een weekje naar texel en heb daar ook super veel zin in!!!!!!!

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 16:25

oh en anous, heb Jose niet meer gesproken maar we kunnen idd ook nog gewoon op de brombrom!!!

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 17:03

Eefje23 schreef:
oh en anous, heb Jose niet meer gesproken maar we kunnen idd ook nog gewoon op de brombrom!!!

misschien wil je haar telefoon nummer hebben zodat je kan bellen?
die pb ik dan wel effe naar je ok.

gr shirley

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 17:29

okidoki, thanks Shir!!!

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:22

Gaan jullie weer lekker geld uitgeven morgen???? Niet teveel he..... Ik ben morgenochtend denk lekker vroeg op stal, en ga denk ik een poging doen om een buitenritje te gaan maken. (als het weer een beetje meezit). Fijne avond allemaal en tot morgen

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 15:32

rije rije rije in een wagentje!!!! oh nee, dat mag ik niet, heb nog geen rijbewijs, maar mag wel op Bart rijden en dat heb ik gedaan vandaag. Ging echt weer super lekker, was superrustig en luisterde perfect!!!!

Oh ja John, echt super man die nieuwe caravan, lekker luxe met badkamer een lekkere hoekbank erin, kacheltje, wat wil je nog meer. Wat ik NOG beter vind is die betaalkamer inclusief pin-automaat!!!!! NIET STOREN AUB

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 18:29

JoYcE1982 schreef:
Oh ja John, echt super man die nieuwe caravan, lekker luxe met badkamer een lekkere hoekbank erin, kacheltje, wat wil je nog meer. Wat ik NOG beter vind is die betaalkamer inclusief pin-automaat!!!!! NIET STOREN AUB

Ja joyce, we kunnen lekker lounchen in die caravan

Ik heb vandaag ook heerlijk gereden, 2 stuks zelfs Biz met zijn nieuwe bling bling, cadeautje van John Ik had bij de outlet ook nog een regendeken gekocht, maar ik denk dat ik die terugbreng, vind hem toch niet helemaal 100% goed zitten. Of heeft er iemand nog interesse in een donkerblauwe Eskadron regendeken (ongevoerd) met afneembare staartflap, bilkoorden?? maat 1.95

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 20:26

Ik ben vandaag bij Far geweest en ik ben echt helemaal niet blij!!!!

hij loopt opzich niet erg kreupel meer gelukkig (voor degene die het niet wisten Far is waarschijnlijk gevallen en heeft zijn achter been gekneusd)
zijn been was wel flink dik en warm!
verder heeft hij enorme plekken op zijn buik tussen zijn achter benen en op zijn flanken wat het is weet ik niet maar het is een smerige massa van bloed los zittend huid en korstjes!!
zag er echt heeeeeel smerig uit!
verder heeft hij aan beide kanten van zijn buik beetje voor twee giga bulten zitten heel lang zijn ongeveer 30 cm lang 5 cm breed en 4 of 5 cm dik zeg maar echt heel raar
en dan nog iets het lijkt wel alsof hij weer hengst is !! hij heeft ballen!! dus of ze zijn op vreemde wijze terug gegroeid of ze zijn zo verschrikkelijk ontstoken dat je der eng van word!!!

ik kan hier echt niet tegen elke keer als ik naar hem toe ga is er wel weer iets anders

de vee arts had gezegd niks aan doen maar ik wil dat hij er nog maar een keer goed naar moet kijken dus hij komt maandag of dinsdag weer langs

soms zou ik willen dat ik hem nooit daarheen had gebracht ik heb nergens zicht op nu ook dan komt die veearts maar je moet maar afwachten wat er uit komt je kan niks vragen of kijken wat hij doet getver ik haat dit!!!!!!!!!!!!!!!!

verder heb ik gelukkig niet het idee dat hij ongelukkig is!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 20:49

He gatsie Renée, dat is idd erg schrikken Ik heb je verhaal gewoon 2x moeten lezen... Ik vind het wel een beetje raar dat die veearts zegt dat je er niets aan hoeft te doen! Ga je er weer naar toe als die dierenarts komt kijken bij Far? Je kan toch vragen of die veearts jou belt als hij bij Far is (geweest)
Hoop dat't snel weer allemaal goed komt met Far

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 20:59

Balen renee dat het niet zo goed gaat met Fardos!! Lijkt me idd heel moeilijk als je er zo ver weg van zit in zo'n geval! Hij staat nu binnen? Hoop dat het snel weer beter met hem gaat!!!

Heb vandaag bij Mr.Ed het knalgele Ankypad gekocht!! Cadeautje van Dennis!! Ben er echt superblij mee en heb er vandaag gelijk mee gereden!!
Je kan nu absoluut niet meer om ons heen!!
Daarna nog lekker bij de MacDonalds gegeten, heb een heerlijke dag gehad (die niet zo goed was begonnen omdat ik eng had gedroomd over Robin! ) Toch nog goed gekomen!!!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 21:49

nee ik kan er niet heen ik moet werken maar ik kan inderdaad wel vragen of die arts mij belt

ja het is een hoop he nous en ook een ingewikkeld verhaal maar goed ik moest het even kwijt
ik baal er gewoon giga van
hij staat nu binnen met zijn vriendje nou ja eigenlijk is het een vriendinnetje!!!!!
het is een merrie!!! hij is echt verliefd dat is wel heel leuk om te zien.

nou ja we zien het wel
moet maar he even afwachten

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 21:53

Renee,

Als je wilt kan ik ook wel eens diep nadenken Far hier weer te laten staan in zijn oude vertrouwde omgeving.

Je weet bij ons is er altijd een oplossing te zoeken/vinden voor een paardje, dus ook voor Far.