Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
johnvt schreef:Shir,
Wacht je danook tot ik mijn rijbewijs heb, want zonder een rijbewijs rijden mag niet, dus moet ook ik eerst slagen.
JoYcE1982 schreef:WHAHAHAHA![]()
Ja Bartje is inderdaad errug hoog, maar wij zijn zo goed dat we er niet afvallen, maar zou het gebeuren dan val je hard!!!!!! Maar kikke John dat je op m hebt gereden, zo makkelijk is ie namelijk niet!!!!!!!!!!
Eefje23 schreef:Cool John dat je op Bart hebt gereden!!! Je hebt de smaak wel weer te pakken he wat rijden betrefd!!! Binnenkort een gallopje buiten he!!!![]()
Hee Shir, ook lekker aan het bokken!!!???
Jij rijdt ook al lang paard zeg!!!![]()
![]()
Anous, gaan we morgen nog naar Mr.Ed, ben vandaag niet op stal namelijk!!! Ga jij het eens even regelen!!!!![]()
Ik ga zo maar weer eens werken, tot morgen allemaal!!!!
Ik ben er al een tijdje niet meer geweest.
Volgende maand ben ik gelukkig ook een weekje vrij

Fardos schreef:hahahaha ja het was echt super leuk om jou op bart te zien !!! jammer dat ik geen foto toestel bij me had hahaha
jullie passen wel bij elkaar!!
maarre over vakantie gesproken ik en mijn vriendje gaan ook in maart een weekje der tussen uit hihihi heerlijk
we gaan van die week 4 dagen in het preston palace hotel zitten lekker op je luie reet bediend worden heerlijk!!
maar goed we gaan maar weer eens werken anders heb ik ruzie met loes hihihihihi![]()
Eefje23 schreef:oh en anous, heb Jose niet meer gesproken maar we kunnen idd ook nog gewoon op de brombrom!!!
JoYcE1982 schreef:Oh ja John, echt super man die nieuwe caravan, lekker luxe met badkamer een lekkere hoekbank erin, kacheltje, wat wil je nog meer. Wat ik NOG beter vind is die betaalkamer inclusief pin-automaat!!!!! NIET STOREN AUB
Biz met zijn nieuwe bling bling, cadeautje van John
Ik had bij de outlet ook nog een regendeken gekocht, maar ik denk dat ik die terugbreng, vind hem toch niet helemaal 100% goed zitten. Of heeft er iemand nog interesse in een donkerblauwe Eskadron regendeken (ongevoerd) met afneembare staartflap, bilkoorden?? maat 1.95
Ik heb je verhaal gewoon 2x moeten lezen...
Ik vind het wel een beetje raar dat die veearts zegt dat je er niets aan hoeft te doen! Ga je er weer naar toe als die dierenarts komt kijken bij Far? Je kan toch vragen of die veearts jou belt als hij bij Far is (geweest)
) Toch nog goed gekomen!!!