oh man mn mentor is doof denk ik haha! Ik ging heel hard gillen aan de telefoon was echt een heerlijk moment! =D dankjewel allemaal
Gister een lekker feestje gehad met alle geslaagden haha!
Iejoorr
Geplaatst: 14-06-13 15:28
Haha ja Ruth, maar ik wilde nog even wachten tot vandaag, want vandaag ging mn sportarts bellen dus nu heb ik wat meer info Ik moet dinsdag een echo laten maken en als er kalk in mn knie zit moet ik schockwave therapie en anders weet ik niet wat ze wil Dus ik ga nu mailen!
Hoe is het nu met Ivy cait?
Huh niet gebeld toen je geslaagd was? Hoe wist je het dan? Ik was lekker bij mn knollie toen ik werd gebeld, paard was platgeknuffelt En daarna pas mn ouders bellen, eerst paard, dan de rest
Haha ja, de examensfeestjes zijn het leukst
edit; dit staat al sinds 10 mei in mn concepten, hoezo uitstelgedrag ? Hallo,
Dit jaar kom ik in week 33 bij u op trektocht. Ik heb er al onwijs veel zin in,
Datjaa
Geplaatst: 14-06-13 15:31
Ik was pas nét thuis Was bij een vriendin die de uitslag 's middags al zou krijgen, en ik zou het pas rond half 6 krijgen. Zij was al geslaagd, en ik moest nog wachten.. dus op een gegeven moment ging ik (ruim op tijd) naar huis. Was echt pas net thuis toen de huistelefoon al ging
Hooi! ik vergeet steeds op bokt te kijken, maar ik had heel lang terug ook iets geplaatst hier haha.. wie van jullie gaan er nou allemaal naar TREC in week 31? er is ook een facebook van, weet niet of jullie hier al in zitten?:)
ik heb de laatste tijd er wat meer over gehoord en heb er echt superveel zin in!!
Wat zijn nou trouwens de ''jonge paarden''? Komen die elke zomer of zo net als al die ijslanders? :p