Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Queelens schreef:stunning schreef:I love engels.
Ben altijd al heel veel met Engels bezig geweest en ben er ook goed in
beter ga jij me van de zomer wat bijscholen op gebied van engels
lovestimba schreef:Een slechte generale betekent een goede show:p
Succes dewi ik hoop dat je winst rijd:D
Queelens schreef:lovestimba schreef:Een slechte generale betekent een goede show:p
idd dat klopt hoor!
Ik had 2 weken geleden op zaterdag wedstrijd, vrijdag les gehad ging echt heeeel erg slecht dat ik het echt even niet meer zag zitten en als dat zo zou aan blijven houden ik gewoon ging kappen (ja zo erg was het)
en wat denk je knol loopt de dag erna op wedstrijd de sterren van de hemel en doet het nu supergoed
Hij wist gewoon dat die het ff goed moest doen omdat ik bijna overliep
Ik heb ook alweer lekker gewerkt vanmorgen.
In lange paardrijbroek heb de 1e 2 uur binnen in de stallen gewerkt en daarna buiten 2 uurtjes maar pfoe dat was warm.
Queelens schreef:lovestimba schreef:Een slechte generale betekent een goede show:p
idd dat klopt hoor!
Ik had 2 weken geleden op zaterdag wedstrijd, vrijdag les gehad ging echt heeeel erg slecht dat ik het echt even niet meer zag zitten en als dat zo zou aan blijven houden ik gewoon ging kappen (ja zo erg was het)
en wat denk je knol loopt de dag erna op wedstrijd de sterren van de hemel en doet het nu supergoed
Hij wist gewoon dat die het ff goed moest doen omdat ik bijna overliep
Ik heb ook alweer lekker gewerkt vanmorgen.
In lange paardrijbroek heb de 1e 2 uur binnen in de stallen gewerkt en daarna buiten 2 uurtjes maar pfoe dat was warm.
xLoki schreef:Haaaaai!
Zal zo even bijlezen!
Heb vanmorgen fotoshoot gehad in de Soesterduinen, Loki was super lief!
Hier alvast wat foto's, ik moet ze nog van 1 meisje krijgen.
Ze zijn niet 'professioneel' ofzo, maar het was gewoon een gratis shoot!