Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Danseresje

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 01:13

Ow jee! Bij mij gaat het momenteel al niet zo denderend met het hardlopen! Hoop dus morgen wel even wat afstand te kunnen maken. Die dam-tot-dam komt namelijk toch al wel aardig dichtbij!!!!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 08:27

Nou, het weer is prima! Alleen ik ga niet! Duik zo regelrecht mijn bedje in! Struikel met wandelen zo ongeveer al over mijn eigen voeten.....tja, laat ik dan maar niet gaan hardlopen! Lig ik daar straks ergens op straat en weinig mensen die op dit tijdstip al wakker zijn op de zondagmorgen......
Dan me vanavond er toch even toe zetten! Hoop iig goed te slapen, dat zal alvast wel helpen!

Antoinette, veel plezier met jullie ritje! Hoop voor je dat je weer op zonnetje mag!!!
En Wendy ook genieten met mazzeltje op het strand!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 08:39

Slaap lekker dan Milou! Eerst even lekker uitrusten inderdaad :) Hier is het heel mistig, dat lijkt me dus wel geschikt weer om te lopen. Misschien moet ik maar alvast snel gaan voordat het wegtrekt.

Antoinette, Wen, geniet van de buitenritten :)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 08:42

Het voelt heerlijk aan buiten en door het water in de lucht kan je volgens mij ook goed zuurstof opnemen....maar ja, scheel kijkend van vermoeidheid lijkt rennen me nu niet de meest ideale bezigheid. Beter is het om eens de binnenkant van mijn oogleden nader te inspecteren voor minstens 6u!

Pas je wel op Sas? Twee dagen achter elkaar wordt toch meestal wel afgeraden ivm belasting! Je wil natuurlijk geen blessures!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 08:45

Haha, welterusten!

Ja hoor. Ga meestal zaterdag en zondag. Loop ook niet ver natuurlijk en gisteren was helemaal een flutstukje. Na het weekend loop ik sowieso altijd een paar dagen niet...

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 08:54

Milou dan is het maar goed dat je geen rit geboekt hebt!
Sas wij hebben toch een priverit zodat we het tempo zelf aan kunnen geven?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 10:12

Heb ik niet speciaal gevraagd aangezien we zelf geen voorruiter meenemen....
Er zullen sowieso niet veel mensen bij kunnen in onze groep, maar misschien wil je liever Gijs mee?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 14:06

Nee Gijs is er niet. Ik dacht juist dat we om een privegroep zouden vragen zodat we het tempo aan zouden kunnen passen indien nodig? We zijn toch maar met zijn 6en? Dan kan het dat er andere mensen bij geplaatst worden.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 14:43

Ja, met z'n 6en inderdaad. Juist daarom kun je moeilijk om een privégroep vragen toch?
Maar misschien als je het nog even aangeeft, dat ze er rekening mee houden wie ze er (eventueel) bij stoppen..

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:00

Je kan altijd om een privegroep vragen, alleen betaal je dan bij voor de voorrijder.
Ik wilde alleen mee als we prive zouden gaan omdat ik niet graag op het strand galoppeer en met een privegroep kun je zelf het tempo aangeven, met een gewone groep niet.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:22

Zal ik dat dan dinsdag nog even aanvragen, de privégroep?
Enne, lekker gereden vanochtend Antoinette? Zag iig leuke foto's op Facebook met zonnetje, tsjimme en ?gerco?

Sas nog lekker gelopen in de mist?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:32

Is goed Milou, als je dat niet vervelend vind :-)
Was Willem die erbij was, fijn gereden!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:41

Nee hoor, vind ik niet vervelend. Anders had ik het ook niet voorgesteld!
Ah, tuurlijk! Willem! Gerko is lichter van kleur en z'n bles is breder natuurlijk! Maar was Willem vergeten! Niet aan gedacht! Vind het dan ook een logischer setje paarden!
Vond vriendin het ook leuk op tsjimme?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:47

Milou, moet je niet slapen of weer uitgeslapen? En ik vond het nog best warm buiten, ondanks de mist.

En ik heb een heerlijk buitenritje gehad, Mazzel begon te klieren met oversteken van de Goweg, er reden andere achter hem en daar moest hij op wachten. Verder was hij wel lief, lekker duin door en heel stuk strand gedaan van meeuwenoord naar de radiobakens volgens mij die er staan. En toen gekeerd en bij de opgang tussen meeuwenoord en Duindamseslag weer duin in. Op het strand Adje zijn kunstje nog uit zien halen: gewoon stilstaan en gaan plassen terwijl de rest doorloopt. In het duin bleken Antoinette en Gijs voor me te rijden. Ik had wel 3 paarden gezien, maar niet wie het waren. Ik wilde nog een rondje bos doen en toen draafde ik achterop ze. Zij hadden hetzelfde idee. Ik heb het rondje alleen andersom en iets sneller gedaan denk ik. Daar kwam ik Wil met de groep en Gijs & Antoinette ook weer tegen. En ja hoor, Mazzel had totaal geen zin om aan de kant te gaan voor Wil. Gelukkig zat er gat in de groep en kon ik hem even een mep verkopen en duidelijk maken dat hij de kant in moest.
Ik was weer redelijk vlot op de weg terug en daar eens gestapt op die mooie brede paden ipv draf of galop, dat wilde Mazzel te graag. Heb hem daarna in duin nog even laten gaan. En toen weer naar stal gereden. En Mazzel lekker afgespoten en zijn voetjes maar even gewassen, die waren erg vies. En ik vond 2 sokken erg lang, die hingen op de grond dus die iets geknipt.

Antoinette, liep er een man met Jock op het strand?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:35

Wist niet dat dat kon. Vandaar dat ik zei 'als je nog speciale wensen hebt...'
Maar privérit zou wel mooi zijn, denk dat Es dat ook wel prettig vindt ;)

Allemaal fijn gereden dus. Het is ineens warm geworden zeg!
Hardlopen ging weer niet zo goed, had steeds last van steken.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 20:08

Klinkt als een lekkere rit Wendy! Enne, is niet alleen Adje z'n kunstje hoor! Meer van de ruinen hebben daar last van en het enige wat je dan kan doen is 'plassen' roepen, dan stopt de rest ook, haha!

Ben nog even 2 uurtjes in slaap gevallen, gelukkig! Heb al met al zo'n 8 uurtjes gemaakt denk ik!

En inderdaad Antoinette! Het was maar goed dat ik me niet had opgegeven mee te rijden met jullie! Was denk ik niet eens veilig in Noordwijkerhout aangekomen gok ik!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 22:53

Toch nog een redelijke 'nacht' gemaakt.

Roch nog enigzins sportief gedaan vandaag. Vanochtend rondje hardlopen. Vanmiddag met de honden naar het bos (oké, dat was echt slenteren) en vanavond 12km gefietst. Alvast oefenen voor morgen. Vriendin en ik zijn van plan de 40 aan te tikken morgen :')

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 23:02

Fijn dat je het wil vragen Milou! Anders had ik het donderdag gevraagd (als jullie een priverit hadden gewild) of gecancelled. Vriendin vond Tsjimme heel leuk, en Willem gedroeg zich ook dus Gijs was ook tevreden.
Wen, ja dat was onze Engelse vriend die niet rijdt, hij wil morgen graag op de bok als dat mag :-). En je hebt wel harde knietjes ;-)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 01:13

Maakt mij niet uit hoor Antoinette! Fijne bijkomstigheid is dat we dan ook met een klein clubje rijden :D!
Dus alle paardjes hebben zich gedragen? Fijn hoor!

Ik ben benieuwd op wie ik dinsdag mag! En ik hoop stiekem op heeeeel helder weer, dan gaan we nog 1,5u. Anders gaan we nog maar 1u!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 08:38

Uurtje is meestal niet zo leuk inderdaad. Als het goed is zou het mooi blijven :)

Klein groepje is zeker fijn!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 12:35

Ben onverwachts vanochtend nog voor een ritje gegaan! Was zulk lekker weer! Als zeer leuke bijkomstigheid mocht ik wederom op mijn vriendje! Was heerlijk. De klucht over bij de golf taf een prachtig uitzicht!

Heb voor de 15e een privégroep aangevraagd. Dit was mogelijk, de kosten van de voorruiter komen er dan wel bij, dus nog €34 delen door 6 en dat optellen bij de ritprijs. Is nog geen €6,-. Iedereen hier mee akkoord? Zouden jullie dit ook bij fenna en Leonie willen checken? En ik weet niet of Esther nog in het topic leest? Anders moet het ook nog even bij Esther gecheckt worden. Voor mij is het iig akkoord, maar ik kan niet over een ander z'n portemonnee beschikken!

Wendy en Antoinette, lekker gemend vanochtend?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:12

Fijn Milou op Adje!
Mennen was heerlijk! Echt genoten en wat is Mazzel toch een topper. Die pown verdient een medaille!
Ik heb geen contact met Fenna en Leonie, kosten zijn voor mij geen probleem ik betaal graag extra voor een priverit.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:34

Was inderdaad een heerlijk ritje. Mazzel was weer super braaf! Hij heeft echt super zijn best gedaan en Barry (schrijf je het zo?) heeft ook goed zijn best gedaan om Mazzel aan het werk te houden en zelfs een galopje gedaan. Mazzel was nog erg blij met je appel, die ging er wel in. Mazzel is echt een heerlijke pony voor de kar, zo relax en hij vindt alles prima. Ik denk dat hij toch liever appeltje heeft dan een medaille.
Hebben jullie nog de tijd gehad om lekker pannekoeken te eten? Ik ben wel benieuwd naar de foto's.

Fijn Milou dat je nog lekker gereden hebt op Adje! En ik hoop het ook dat het nog helder is morgen, ik dacht dat ze nog wel aardig weer opgaven. 1,5u is leuk, uur is eigenlijk net te kort.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 22:09

Fijn dat mazzel weer zo'n toppertje was!
Vanavond eerst naar perla en beeb geweest, was erg leuk, jolig ding :D!
Daarna door naar Noordwijkerhout voor bootcamp. Zijn met een tussenstop bij de fietsenstalling op de duindamseslag naar het strand gegaan en daar moesten we een piramide doen met allemaal onmogelijke oefeningen, eerst 16x, daarna 14x en zo door naar 2x. Het enige leuke en aangename was de ronduit prachtige zonsondergang! Heb tijdens de oefeningen en wel genoten van dit moois. Nu net thuis onder de douche geweest.....het zand zat echt overal, haha!
Weet niet of we morgen ook het strand op kunnen, het was onwijs vloed vanavond en eigenlijk geen goed stuk om te lopen met paarden...volgens mij is dat niet over 24u compleet het tegenovergestelde.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 22:13

Als ik er aan denk, kijk ik op internet wat het getij doet, wel handig. En de ene keer heb je ondanks dat het net hoog water is geweest nog een redelijk strand en andere keer is het ronduit slecht. Ik vond het zondagochtend heerlijk strand, langs de waterlijn lekker hard en niet zo erg dat Mazzel onwijs wegzakte, zoals een eerdere keer.