Ben Appels en peren aan het plukken en in mijn kelder aan het brengen,pffffffffff hele klus hoor.
Chantal gefeliciflapstaart
Net lekker uitsmijtertje op.
vanavond lekker benkhengen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nog ff en kan je lekker heen en weer karren nr stal ! 
dr wordt tog opgestrooid
zondag is uitmestdag 
dinsdag ga k met soof nr buiten.. En wil t nu proberen 1x per week te doen (winter komt dr natuurlijk aan) en dn ook lange ritten richting manage nootdorp zodat k weer wedstrijde kan doen.. 
!

van de choco met rum 
amber2202 schreef:chan gefeliciteerd !!nog ff en kan je lekker heen en weer karren nr stal !
lekker kaar dat blan zo goed gaat !
Wij hebbe ook n molen mr moet zeggen dak dr tog niet heel veel gebruik van maak.. Als je egt krap in tijd zit is t wel lekker mr dn doe ik meestal aan de hand stappe en zn bos gewoon nie mestedr wordt tog opgestrooid
zondag is uitmestdag
kbn ook super blij dak buiten bn geweestdinsdag ga k met soof nr buiten.. En wil t nu proberen 1x per week te doen (winter komt dr natuurlijk aan) en dn ook lange ritten richting manage nootdorp zodat k weer wedstrijde kan doen..
dus kgaat dr gewoon weer voor!
Nu lekker huiswerk aant mkn en morgenavond vast ook (zou nr huis gn mt vriend mr zn ma heb mijn auto nodig dus dn blijven we mr hier..)
nouja, kga weer verder !!!
Toedelssss
nieuwe bak, trailer ernaast, nieuwe kansen blijkbaar.. Naja we hebben het overleefd maar ik stond wel even te kijken van der gekke bui. Ze ging met vier benen de lucht in en heeft alle hoeken van de bak laten zien in rengalop.. Pfff.. Met uitstappen was er niks meer aan de hand en was ze de rust zelve.
Chanel_ schreef:Kaar vervelend dat blan een klein hoefzweertje heeft![]()
Chan heeft het ook gehad begin van het jaar.
Echt van alles geprobeert,en uiteindelijk trush Remedy gehaald bij de DA en was echt heel snel weg.
spettertjuh schreef:Chanel_ schreef:Kaar vervelend dat blan een klein hoefzweertje heeft![]()
Chan heeft het ook gehad begin van het jaar.
Echt van alles geprobeert,en uiteindelijk trush Remedy gehaald bij de DA en was echt heel snel weg.
Nou Chantal het is geen hoefzweer hoor dat is iets anders maar beginnende rotstraal............. nog niet eens in zo'n ver stadium. Blando had daar ook last van toen ik hem net had............
ze had idd ook rotstraal
) hebt gemaakt. effies opwarmen onder de zonnebank en dan een tukkie doen.
( jullie paarden zijn natuurlijk ook allemaal het knapste paard ter wereld!
) En dan gaat het grote avontuur beginnen van het opleiden van een jong paard. Heb ik al vaker gedaan....een tijdje terug alweer, maar kennis vergaat niet, ik heb het aardig bijgehouden, hoop ik!

storm is ook knap, maar er kan er maar een de knapste zijn
hihihihi )

hihih..
en missschien dan alleen voor...