Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Hackie schreef:Nicole1995 schreef:Ik heb Grardus ff om op heldering gevraagd wat de weilanden betreft want ik hoorde dat er misschien een ruinen en merrie landen kwamen.Nou volgens Grardus wieet hij daar niks van en gaat alles zoals voorgaande jaren,hij moet eerst nog maaien en dan gaat hij hekken en linten spannen,Hij zei en dan zoeken ze zelf maar uit hoe ze gaan verdelen.We zouden het vanzelf wel horen wanneer het kon.
Ben ik nou de enige die dit belachelijk laat vind ??
Het is al half juni, kunnen die arme paardjes straks maar 2 maanden buiten staan.?

Omdat we door het beachvolleybal-evenement wat op de Dam plaatsvindt/vond niet van de bok af konden (door het vele rumoer en gesleep met grote obstakels), kon ik ook niet even naar dat terrasje lopen om te checken of je het echt wel of echt niet was!
Het was bij Café/Restaurant de Nieuwe Kerk, naast de Nieuwe Kerk (hoe logisch...
). Maar ergens ook weer raar, want ik ben er 1.001% zeker van dat je dan wel even naar ons toe had gekomen, ha ha!
xan schreef:Er staan inderdaad al een tijdje een aantal paarden buiten.
Maar een aantal van ons wacht nog op de daglandjes en op landjes met een andere indeling.
En zo zielig zijn ze niet hoor, ze staan nu veel in de paddocks, want die zijn nu veel vaker vrij nu er toch wel een aantal op het land staan.
. Shenavallie schreef:Dus dan, morgen naar de stembus: gaan er nog meer van jullie stemmen? Ik heb een aantal van die kieswijzers gedaan op Internet en allemaal komt er hetzelfde uit. Daarnaast heb ik bijna alle debatten en verschillende programma's rondom de stemmingen gevolgd om een goed beeld te vormen. Wesley is er helemaal klaar voor: hij mag al jaren voor ons de knop indrukken bij verkiezingen (gemeente en landelijke) en sinds de voorgaande keer met het bekende rode potloodje stunten.
Shenavallie schreef:Ik ga ook stemmen (althans Erik stemt voor mijnDus dan, morgen naar de stembus: gaan er nog meer van jullie stemmen? Ik heb een aantal van die kieswijzers gedaan op Internet en allemaal komt er hetzelfde uit. Daarnaast heb ik bijna alle debatten en verschillende programma's rondom de stemmingen gevolgd om een goed beeld te vormen. Wesley is er helemaal klaar voor: hij mag al jaren voor ons de knop indrukken bij verkiezingen (gemeente en landelijke) en sinds de voorgaande keer met het bekende rode potloodje stunten.
) .