mistid schreef:Omdat ik in Roden was te springen. Kan niet elke keer met iemand mee he.
haha oke daar heb je gelijk

mistid daar had ik zin in
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mistid schreef:http://www.equimatch.nl/default.asp?clu ... ageid=228& dezen wil ik wss in het paars-bruin
Snoekiej schreef:Ik ga het even kort houden, heb er echt geen zin meer in.
Vorstin stopte weer in hetzelfde lijntje als gisteren. Werd dus weer uitgebeld. Nog een heel gesotemieter gehad met de springjury. Eerst was mijn zweep te lang, moest ik een ander regelen. Toen ik uitgebeld werd zeiden ze dat ik niet meer dan 3x had mogen slaan. Ik heb haar een paar tikken gegeven ja, maar om dat nou wreedheid te noemen.. Zat er echt helemaal doorheen. Bij iedereen die me aansprak barstte ik in huilen uit. Corien en de organisatie hebben voor me kunnen regelen dat ik nog een rondje mocht springen als iedereen klaar was. Toen ik weer ff ging springen voor ik moest kwam een KNHS-mannetje naar me toe, dat als ik nog 1 hindernis met mijn dressuurzweep sprong, hij protest ging aanrekenen. Echt een vervelende vent was dat. Ik deed niets met die zweep, hield hem gewoon vast. Maar omdat het springen buiten de organisatie & KNHS om ging, dacht ik dat ik daar gewoon wel mee kon springen. Die man wist dus schijnbaar niet dat ik nog mocht springen, dus die ging weer lopen zeiken. Ze wilden me niet laten starten. Gelukkig was inmiddels een ander meisje wel voor de 2e keer gaan springen, dus uiteindelijk mocht ik dan toch ook. In het parcours stopte ze weer een aantal keer, maar na een paar klappen ging ze door. Uiteindelijk dus wel het parcoursje afgemaakt. Op de terugweg naar huis was ze ook nog strontvervelend, heel hard willen lopen en omhoog gaan als ik haar tegenhield. Ze sprong echt bijna de sloten in, dus ik ben er onderweg nog 4x afgesprongen. Heb in de bak nog 5 minuten gereden, toen deed ze het natuurlijk weer niet.
Ze staat nou op het land en ik ben het zat.
Morgen DA bellen en als ze niets vinden moet een professionele ruiter haar maar een paar keer rijden.
__Marloes schreef:ik vind dat je het nu al kan bestellen hoor!
Was 1e met dressuur, 216 punten. Springen foutloos, cross helaas een stop die helemaal aan mij lag. Als nog een super gevoel! Uiteindelijk 10e geworden, 9 prijzen. Als ik die stop niet had gehad was ik 1e geweest, maarja, als...
Jetske_ schreef:even ego-post ..
Zuid-Hollands kampioen!
![]()
En 2e in het normale klassement
Dressuur 204 geloof ik (het ging echt heel slordig) springen foutloos en het crossen ook en (voor het eerst) binnen de tijd
!
Ik ga zo netjes bijlezen, maar eerst even een beetje bijkomen