Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. Was best warm, hij was ook helemaal nat
Afspuiten ging ook goed met bix voor z'n neus. 
amandaaa schreef:nou soof volgend jaar gaan we gewoon weer naar loon op zand toch? dan is tank er wel klaar voor dan en kayleigh lay en siebje denk ook wel toch (nous en ko zijn al in topvorm)
Alleen beetje jammer dat tankie niet echt routes onthoudt dus moet ik joepi toch maar lenen bij mijn ma hihi
Kan ik ook meteen beginnen met sparen
haha 
.. sneu hoor ..
vera23 schreef:haha ben opper bokker naoomhaha
nou hoek van holland sluit natuurlijk ook .. dus die mensen moeten daar ook weg.. sneu hoor ..
schiedam weet ik niet...
nou ik kom nog een keer in het nieuwe bakkie rijden dan heh
.. gaat ie verkopen ..
Opperbokker
..
?
Ze liep links voor weer bijna goed, maar het been blijft dik rond de pees. Heel vreemd, want de eerste 3 dagen is er helemaal niks dik geweest. Na de verdoving werd het dik (dat heeft ze altijd), maar is niet meer goed dun geworden en dat is nu toch al 2 weken geleden.
!!
..
Is idd niet iets voor jou 
johnvt schreef:johnvt schreef:Even een mededeling:
Begin volgende week wordt de bak, longering en miss ook de paddock vernieuwd met een andere bodem, de bakken zullen dan ongeveer twee a drie dagen niet bruikbaar zijn. Welke dagen deze werkzaamheden plaats vinden kun je zien in de kantine vanaf aanstaande donderdag.
John
Voor de bokkers onder ons:
Aanstaande maandagochtend tot en met dinsdagavond zijn de bakken niet beschikbaar.
John