Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

taverno

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 19:37

Leuk jullie weer even in het echt gezien te hebben.Tence is geent dus die kan er ook weer even tegen.

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 12:00

Hoi, daar ben ik ook weer eens.

Gister is Van Rijs geweest, wat een drama was het weer... Precies zoals voor zijn blessure, rug ontzettend bollen, niet willen lopen, staken...
Jan heeft gelijk Bart (de dierenarts) gebeld en situatie besproken. Ik heb nu een leen-zadel (die bijna net zoveel kost als Zico en die ik dus never never nooit ga kunnen betalen), waar ik een paar keer mee moet rijden. Mijn eigen zadel past in elk geval niet meer namelijk. Blijft hij bollen en aanspannen, moet ik weer terug naar de dierenarts...

Was heel positief over alles, leek allemaal goed te gaan... Maar na gister heb ik er weer een hard hoofd in...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 12:07

Maar je reed toch al met dat zadel Fabienne,hoe komt het dan dat hij eens zo gek deed?En doet hij dat met dat leenzadel niet?

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 15:41

@ fabienne: wat een kl0te nieuws. Veel sterkte ermee :(:)

Ik ben geen wow promoter, maar misschien is het voor zico wel een oplossing. ;)

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 18:23

Nou ik heb vandaag weer gereden, met het leenzadel, en hij liep heerlijk... aan het begin was hij aan het zoeken maar daarna helemaal ontspannen. Ga dus gewoon nog een paar keer met het leenzadel rijden, hopen dat het zo blijft!!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 19:52

Fabienne het zag er vanmiddag zeker heel relaxed uit! Fijn voor jou en Zico!
Zico had het vandaag duidelijk naar zijn zin op de baan.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 20:52

Druk hier! Weet iemand waarom de bruggen op de Stompwijkse weg vandaag versierd zijn?

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 21:16

taverno schreef:
desyma schreef:
Tav, Noah... Onlangs hadden jullie het over het aangespannen rijden. Is dit niet iets voor op de baan! Hij is te koop!
http://link.marktplaats.nl/280042590

Hmmmm,lijkt me wel wat. :D

Hebben! *D

Wat een mooie nazomer dag vandaag!, nog lekker een kleurtje gekregen van het zonnetje en wat op de baan gehobbelt. Met Noah een schriktraining gedaan,uiteindelijk liep hij over het zeil heen (voor snoepjes :o )
Fabienne, ik vond Zicco ook netjes lopen vandaag op de baan! Ik hoop voor je dat het beter blijft gaan met dit zadel!

*edit; geen idee Desyma, maar ze hielden allemaal BBQ's zag ik , dus als je honger hebt kun je daar even aanschuiven :Y)

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 09:02

Goedemorgen,weer een stralende dag om lekker niets te doen.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 09:17

Vandaag was de aftrap van een maandlang durende actie voor het behoud van het Buytenpark. Als het aan het college van B&W ligt dan mag Snowworld haar vierde baan gaan aanleggen. Dit heeft grote gevolgen voor het Buytenpark. De SP haalt daarom handtekeningen op voor het behoud van het Buytenpark.

Vandaag stond de SP daarom in het Stadshart van Zoetermeer. Blijkbaar hebben veel mensen de plaatselijke media gelezen, want vele kwamen vragen waar ze hun handtekening konden zetten. Maar vele zetten ook hun handtekening na het lezen van de flyer of na de standpunten van de SP gehoord te hebben. Er zijn vandaag tegen de 200 handtekeningen opgehaald.

Ook RTV West heeft aandacht besteed aan onze actie. Met een cameraploeg waren zijn aanwezig voor een interview en een beeldverslag van de net gestarte actie.

Zaterdag 26 september 2009 staat de SP met een informatiekraam in het winkelcentrum Buytenwegh. Ook daar zullen weer handtekeningen worden opgehaald voor het behoud van het Buytenpark

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 09:21

Het zou zonde zijn als het ten koste van de ruiterpaden gaat,en van al die leuke beestjes die ineens tussen de struiken opvliegen/van daan lopen.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 10:36

Marlon& Angelique, zijn jullie al weer bijgekomen van gister :D :+?

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 12:00

Oja, hebben jullie nog van die ' 2e kaartje gratis' over van de AH? Ik wil naar de bios met mijn mentorklas en dan is t wel leuk als ik kan regelen dat dat voor minder kan :D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 12:12

Je hebt pech dat ik niet werk ruitje,anders had ik er wel wat kunnen regelen.

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 18:14

Ruitje ik heb er wel een paar geloof ik. Weet alleen niet hoeveel, moet ik even kijken. Hoeveel heb je er nodig?

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-09 19:29

@ ruitje: die kinderen hebben vast ouders en die ouders hebben vast een stapel met die dingen. Mijn moeder had altijd binnen no-time een hele stapel. :D

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 21:21

Dat is balen zeg, er is al zo weinig groen over in de randstad, ik was er al bang voor dat dit zou gebeuren :(. Straks kan ik eindelijk met Noah buitritten maken en dan is het park er niet meer..

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-09 22:19

In zo'n vaart zal het niet lopen. As iedereen er maar gewoon wat aan doet, dus ... TEKENEN die handtekeningenlijsten.

En anders kunnen we alleen nog naar het noord Aa, vlietlanden, westerpark of balie.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:46

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:51

Kim,heb je geen bijrijdster meer of zo?Anders schreef ze hier nog wel eens wat.Ik mis haar al een poosje.

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 09:04

ruitje schreef:
Marlon& Angelique, zijn jullie al weer bijgekomen van gister :D :+?

Ik ben zeker wel bijgekomen.
Eigenlijk was dat niet eens nodig. ;)

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 09:10

taverno schreef:
Kim,heb je geen bijrijdster meer of zo?Anders schreef ze hier nog wel eens wat.Ik mis haar al een poosje.

Tuurlijk heb ik haar nog. Die mag niet zomaar meer weg hoor. ;)

Maar... ze mag nog wel op vakantie :+

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 10:53

Hmmm ik was vanmorgen al om half 9 wakker, en heb vannacht nachtdienst. En aangezien ik niet overdag kan slapen, gok ik zo dat het een lange, zware nacht gaat worden haha :z

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 11:10

@ fabienne: Werk je bij de politie?

edit: ik ben niet zo van de onregelmatige werktijden. Ik zou daar zoiezo erg slecht tegen kunnen. Dus ..... _/-\o_ aan alle mensen die dat kunnen.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:39

Zijn er soms mensen geinteresseerd in Centered Riding? Mijn instructrice Centered Riding is nog op zoek naar nieuwe lesklanten zodat ze niet alleen voor mij naar Stompwijk hoeft te komen.

Als ze wat meer lesklanten op een ochtend heeft, scheelt dat ook weer in de reiskosten per les.

Voor de geinteresseerden: Centered Riding lessen richten zich vooral op een goede houding waardoor evenwicht en zachtheid kunnen ontstaan in het rijden. Mijn instructrice (Miranda van der Schuur) heeft mij heel goed geholpen bij het ontwikkelen van een beter lichaamsbewustzijn en -coordinatie.

Centered Riding is ook onder invloed van de Feldenkreistechniek ontstaan; hierdoor maak je optimaal gebruik van het leervermogen van je lichaam. Omdat Centered Riding zich vooral op de basis van de ruiter richt, kun je het met veel verschillende rijstijlen combineren (het maakt bijvoorbeeld niet zoveel uit of je nu Engels of Western rijdt) en kan het een fijne aanvulling zijn op je 'normale' lessen.

Zie ook http://www.centeredriding.org