Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KarinW86 schreef:DJoysDesignz schreef:Leone is van d'r paard gevallen.... gecompliceerde kniebreuk...
Caroline zei iets met opstappen ofso en dat die wegrende ofso iets vaags
aatjuh12 schreef:haha heerlijk heh die kleintjes;) mijn opaskindje van de week ook.. ik heb zooooo een hoofdpijn.. ligt op de bank.. en 5 minuten later staat hij weer te springen met zijn grote broer:P hoofdpijn zei je? haha kleine schatjes;) denk dat leone voorlopig niet op de manege iss.. ze werd wel snel geholen gister!
aatjuh12 schreef:sambagirl schreef:moeten allemaal pas 's middags naar school en liggen al te nurken
das nieeet waar! ik was gister echt ziek aan het worden op jorick.. toen iets voor 9 naar huis.. en meteen mijn bed in gegaan.. voel me vandaag alweer een stuk beter en ben alweer op mijn werk te vinden!
uhh.. ik ga even kijken.. misschien nog wel even.. haha naja misschien.. nu ik lees dat je appeltaart gaat bakken kom ik natuurlijk wel even langs.. ga ook nog met mijn broertje naar de stad
gezellig toch