Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anike

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 17:35

Volgend jaar gaan we eerder heen.. dus rond april.

Bonny, nu is het te laat. Dan loopt er volgend jaar rond begin sept een veulen.. plus dat ze stoppen met dekken half sept (di caprio dan)

Dus ze gaat nu weer aan t werk, lekker starten!
Binnenkort komt lahbib met een ander zadel.. wil die nieuwe wintec proberen.. Is nu een degelijk zadel geworden...

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-09 08:23

Had Mel vakantie ook nu?

Ik ben zooo moe.. vandaag vrij maar alsnog 1000 dingen die ik moet doen waar ik anders niet aan toe kom.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 15:55

haha ik ken dat maaike..

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 16:17

Na, ik wilde eerst zeker weten of ze nog steeds drachtig was. Dan zou ze ook gewoon wel weer wat doen.. Nu deed ik der wel longeren enzoo! Maar ze zou wel wat doen maar niet veel :)
kOmdat ze natuurlijk zo moeilijk dik te krijgen is, en nu lekker vol is had ik liever dat ze zo bleef. En als ik der aan t werk zou zetten is het er zo weer af. En ze zou het nodig gehad hebben voor der veulen..

Maar nu ze niet drachtig is gaat ze aan t werk.!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-09 18:15

Oh oke. :)

Zo, vanmorgen m'n ID opgehaald, nu ben ik legaal in Belgie. :P
Toen les met Arencio gehad, ging heel fijn. Gegeten en opgeruimd in m'n studio. Arencio gewassen en getoiletteerd voor morgen en snel hooi gegeven en toen maar een uurtje gaan slapen want was echt doodop. Net even gedoucht en nu gaat het wel weer maar moet vannacht echt goed slapen want ga het nodig hebben morgen met die twee 4-jarigen op wedstrijd. :)

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 22:14

Hihi,
ik ging vanmiddag na m'n werk even naar de manege om te kijken, en toen zei Kim dat ze zich net had ingeschreven voor de wedstrijd. Dus ik ging me ook inschrijven voor de F13 op Wyoming!
Kregen we net punten te horen... Schrok een beetje van mn punten! :o 240 punten!
Best wel heel veel achten, ook voor zo'n onmogelijke gebroken lijn met een volte 10m maar dan niet in de gebroken lijn maar de andere kant op!
Kim had nog hogere punten dan ik! Die had er 245! Jury was erg loyaal met jureren! Had 8-en maar ook gewoon een 4 en 5-en! :)

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 09:23

Gefeliciteerd hoor Merel :D !

Hoe was de woonbeurs bij jou? Bij mij was het primaaa! Vond het heel leuk! Als wat moest jij werken?

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 10:03

Ik moest helpen met dingen verkopen enzo bij La Jolie Maison. Zij verkoopt sieraden en accesoires voor in huis.
Was om half vier klaar en was nog langs jou standje gelopen maar zag je niet dus toen ging ik maar naar huis (moest wel weer even zoeken naar de uitgang...)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 10:30

Wow Merel, wat goed!

Zo, mijn twee beestjes staan gewassen en gevlochten. De een nog even gereden vanmorgen, denk dat dat wel goed is voor die.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 10:52

Succes straks Maaike! :)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 11:09

succes maaik... ben je nu belg en nl? of alleen belg :D :D

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 11:59

Succes Maaike!

Nou ik was dus ook gestart gister en had 228, ben er erg blij mee want was doodzenuwachtig haha & dat werd er niet beter op toen degene die voor mij op una moest vertelde dat ze 4 keer aan de kletter was gegaan, bokken, stijgeren en alles.
Magoed alles is goed gegaan, vond het leuk en 31 oktober doe ik weer mee!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 13:05

Goed gedaan, gefeliciteerd! :)

Ik ga zo Otteke nog maar even rijden en daarna leren voor mijn wiskunde toets, yay!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 20:34

Gefeliciteerd!! Top joh!

Bij mij was het ook goed gegaan, was 1e met Arencio en 2e met Filos dus wat dat betreft kon het niet beter. :+
Filos was nog even spannend, ik stapte naar het voorterrein en hij was heel braaf en eenmaal daar ziet hij al die vreemde paarden (stuk of 10) en hij gooit z'n staart op z'n rug en begint daar in zo'n zweefdraf rond te gaan. Na een minuut of 5 kalmeerde hij en kon ik gaan rijden. Hij was voor het eerst mee en gedroeg zich eigenlijk super in de ring en haalde 71,1%.
Rens was met losrijden superfijn, inmiddels waren ook een stuk of 8 andere 4-jarigen aan het losrijden en je kan je voorstellen, er wordt wat afgebokt en gesprongen met die jonge beesten maar Rens bleef er echt braaf onder. Kon elke keer als ze zich wat opwond of bol maakte mooi laten afvloeien. Toen ik de ring inkwam raakte ze iets gespannen van een boompje langs de kant en kon dat net mooi oplossen voordat het belletje ging maar toen kwam er ineens een kind aangestormd over de helling naast m'n ring en daar schrok ze heel erg van en die spanning bleef ik wel de hele proef houden. Daardoor een wat gespannen stap en ietsje loperig maar blijkbaar toch goed genoeg voor de eerste plek met 71,6%!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 09:37

Netjes Maaike!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 18:25

super toch maaik...

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 19:54

Topper :D !

Ot liep gisteren in het begin niet zo lekker, toen ontving ik een smsje en liet ik haar gelijk even een rondje wat losser. Toen ik de teugels weer oppakte, ik weet niet hoe, maar ze was zooooo los. Ik kon echt alles met haar doen, inbuigen waar ik maar wilde etc. etc. totaal geen protest of tegen de hand komen. Heb echt heerlijk gereden toen, vandaag was ze ook wel fijn te rijden, maar nog niet zo los als gisteren.

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 14:44

Wat apart zeg manon, maar wel lekker dat ze zo los was.

Ik ben bang dat ik dankzij vriendlief de griep aan het krijgen ben en daar heb ik dus echt geeeen zin in, voel me met het uur beroerder worden :( Maar ga vanaaf gewoon rijden iig, hoop alleen dat ik het daarmee vererger maar dat zien we dan wel weer.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-09 17:10

Mijn vriendje heeft ook een beetje griep. Zielig!
Ik krijg dat dus nooit he, kan nog boven iemand gaan hangen bij wijze van spreke. De laatste keer kan ik me niet eens meer herinneren..

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 18:31

Same here Maaike!
Kan me ook niet herinneren wanneer ik voor het laatst echt ziek ben geweest....

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 19:02

Zooo hallo! Hier ben ik ook weer eens! En daar heb ik een goede reden voor maar die leg ik zo uit ;)

Allereerst: Maaike gefeliciteerd met de behaalde resultaten van jou en van Brecht! Echt super gedaan.
Merel en Fabiënne ook gefeliciteerd met de topscores tijdens de FNRS!
Volgens mij heb je gewoon een beetje gek paard Manon! Kan best hoor op het moment dat je afgeleid bent en even niks doet dat ze dan meteen loslaten omdat jij ook loslaat.
Hoe gaat het nu met je paard Bonny? Gaat het al weer beter?
Verder heb ik volgens mij nog een heleboel gelezen maar ik weet even niet meer wat.. dus sorry daarvoor!

Mijn reden waarom ik zolang hier niks van me laat horen: Maartje is verliefd en heeft inmiddels verkering! En jullie kennen hem bijna allemaal wel denk.. Namelijk: Maarten...! En ben helemaal happy haha, zo idioot om weer zo lekker puberaal verliefd te zijn!
Njaah Zenith doet ook weer z'n best, heb nu tijdelijk het oude zadel van Claudia want die van mij was toch achter weer te smal geworden. Maar die is ook niet perfect, dus ben toch dringens op zoek naar wat anders. Moet alleen nog even opletten met rijden dat er geen andere paarden in de bak zijn.. anders is er geen land mee te bezeilen, gek paard!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-09 19:09

Wat leuk! :D :D
Ken ik die Maarten? Ik ken geloof ik wel een Maarten van Poelenburgh? Weet niet zeker meer..

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 19:22

John z'n neefje.. 'k Denk dat ie toen altijd met Stefan was..

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 20:35

Aaaaaaah leuk maartje ! *D gefeliciteerdd!!

En dat is m inderdaar maaik! Je kent m wel! :)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-09 05:51

Ohja, ja dan heb ik de goede voor me. Nice. :D

Ik ga zo naar de dokter, bleh. :P