Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
haha
wel een galopje gemaakt zit war stabieler 
wel jammer want was erg hoog gejureerd
maarja dan had ik waarschijnlijk toch niet voor mn gevoel lekker gereden dus volgende maand weer 
Volgende x dan maar
Dinsdag maar ff naar Ed bellen of ze deze week nog een apparaat te huur hebben
Had hem beter vrijdag meteen kunnen doen, zat er wel aan te denken maar had er eigenlijk geen puf meer voor
Damber schreef:Loon... zolang ik Amber doe, hoor ik jou over scheren.. maar heb nog nooit een geschoren Amber gezien... Ik weet niet of scheren bij Amber werkt... Amber wordt namelijk niet echt teddy... Amber is net een kat.. heeft meerdere vachten
Cayenne schreef:http://www.knhs.nl/News.asp?ID=9861&pCa ... ID=&CatID=
knhs.nl
Gisteren tijdens een clinic op Paard & Passie viel Olympisch kampioene Anky van Grunsven van haar paard. Hierbij liep zij een gekneusd been en pijnlijke ribben op. Volgens trainer Sjef Janssen was dit te wijten aan de gebrekkige omstandigheden wat betreft het inrijden, en de speaker die het publiek zodanig opzweepte dat het optreden gepaard ging met een oorverdovend lawaai, waarna Nelson volledig uit zijn dak ging.
het filmpje
Damber schreef:

Jetta schreef:Ben ik ook weer es effe...heb ook Hyves aangemaakt en iedereen waarvan ik dacht....die is wel aardig, heeft een uitnodiging om mijn vriend(in) te worden...zozo![]()
Als ik je niet heb uitgenodigd vind ik je misschien wel aardig, maar kon ik je niet vinden!
duckie schreef:Jetta schreef:Ben ik ook weer es effe...heb ook Hyves aangemaakt en iedereen waarvan ik dacht....die is wel aardig, heeft een uitnodiging om mijn vriend(in) te worden...zozo![]()
Als ik je niet heb uitgenodigd vind ik je misschien wel aardig, maar kon ik je niet vinden!
Oh.... ik voelde me al beledigd
Ga je ff zoeken
dalijk als het echt koud wordt zal die ook niet zo snel zweten... ik heb het nu ook met uk .. maar ga echt niet scheren
vera23 schreef:hee maar nous... als het dalijk kouder wordt gaat ie toch ook minder snel zweten .. het wel bizar warm nu natuurlijk weerdalijk als het echt koud wordt zal die ook niet zo snel zweten... ik heb het nu ook met uk .. maar ga echt niet scheren
Zijn je ouders eigenlijk al terug van vakantie?

Binar schreef:Val, ik heb je gevonden