stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 13:41

Dank je Mar Haha! Ja leuk blauw stel zijn we zo he, kunnen zo een pas de deux doen, de 2 smurfen ofzo Haha!

Ben blij dat het precies de kleur is die je bedoelde!! Ik dacht geef hem maar mee aan mijn moeder want had je zelf al een tijdje niet gezien en ze zei dat ze vandaag zou gaan Lachen Hoe is het nu met je auto? Wat kl*te zeg dat hij nu weer stuk is Boos!

Hahaha ja het slot is gelukkig erg geduldig Haha! Thanx alvast!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 13:44

Het was de deurvanger dat is dat gedeelte van deauto waar het slot invalt dat zou gelast worden maar daar hadden ze continue geen tijd voor dus gaan ze nu maar doen en meteen daarna een grote beurt

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 13:45

Die droger zeg ik gedag een nieuwe kost bij de block maar 150 euro dus die ga ik wel halen deze is al meer dan 10 jaar oud met gemiddeld 3 wassen per dag(dus bejaard)

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 13:47

Mijn droger was binnen 2 jaar kapot geloof ik.. zo'n stomme bauknecht.. dat merk koop ik echt nooit meer Boos! 2 wasmachines binnen paar jaar stuk... en ik ben nog wel alleen Scheve mond hoef niet voor een heel gezin te wassen...

Wat knudde zeg auto stuk en droger stuk.

Arme Pascha Ach gut Ik hoop dat ze snel weer beter is Bren!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 13:49

Fijn Sjorsie dat je zoveel kijkers hebt gehad voor je Hafjes! Zaten er leuke mensen tussen?

Bren, mooi zadel!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 18:15

mensen leken wel aardig, maar ze zien er toch vanaf, waarom geen idee, maar we zoeken rustig verder

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 18:35

balen cindy!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 00:02

Zeker jammer, Cindy! Hopelijk vind je snel leuke mensen voor Abeltje Haha! (en Wesco natuurlijk)

Ik heb de DA even naar Bella haar rug laten kijken vandaag.. Ze heeft van die bulten onder het zadel, die niet weg gaan, maar alleen maar groter worden lijkt wel. Ik dacht zelf aan irritatie van de deken, maar DA zegt dat het verkalkte talgklieren zijn.. Verdrietig Balen! Die gaan dus niet meer weg. Moet oppassen dat ze niet stuk gaan (evt. wrijving van zadel) Ze heeft ze al een tijdje, en ze gaan niet stuk, maar worden dus ook niet minder. DA raad me aan om met een gelpad of bontje te gaan rijden, om de druk goed te verdelen. Nou vind ik een gelpad persoonlijk niks, je zit toch altijd met dat randje, waar hij ophoud, geeft dat niet juist EXTRA druk? Een zo'n half bontje is ook niks, die moet onder het dekje dan.. geen gezicht!
Dus ga ik op zoek naar een heel bont-shabrak.. Misschien weten jullie wat? Ligt er misschien 1 bij jullie op zolder die je toch niet meer gebruikt...? Knipoog
Heb een topic geopend: viewtopic.php?f=66&t=722286

Nu ga ik lekker slapen! Haha! trusten, en tot morgennnnn Doei!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 08:46

Ellen er is wel wat voor hoor er is op gebied van Aromatherapie gemengd met traumeel wel wat te doen.Zodra de huid waar het talgkliertje zit wat zachter wordt heb je nog een kans dat het vuil(eventueel versteend) dat je dat eruit kunt drukken.
Ik zal de olie voor je maken en dat moet je dan even mengen met de traumeel.Dit moet je als het kan 2 maal daags doen Als je er maar 1 keer per dag bent dan doe je het erop als je komt en 1 keer als je weggaat.Je moet het wel een langere ijd doen hoor dus niet denken dat het al na 2 weken weg is misschien duurt het zelfs 6 weken.Ik zal er een potje bijdoen dan weet je dat je dat moet vullen met traumeel en de rest de olie erbij,dan goed mengen en smeren maar.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 08:47

wel balen ellen vvan die bultjes"!

Misschien toch wat marjan zegt dat even proberen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 09:44

Mogguh!
Ja Ja graag, Marjan! Tuurlijk wil ik dat proberen! Ik baal er wel stevig van dat ze net onder het zadel zitten, tenminste 3 van de 5. Maar dat zijn wel de 3 grootste.
In elk geval alvast super thnxx Mar! Knipoog Haha!

PaulineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:00

Goedemorgen. Brenda online? Of is iemand op de hoogte hoe het met Pascha is? Brenda ging gisteravond met haar naar Emmeloord, vandaar.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:28

Goedemorgen Pauline,ik weet alleen dat ze gisteren goed aangekomen zijn in Emmeloord.verder afwachten en duimen maar.
Ellen ik ben er morgen jij ook?? spreken dan elkaar wel even over de tijd.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:40

Ik heb om half 11 een sms van Brenda gehad, dat ze groot onderzoek kreeg. Duimen maar!

Is goed Marjan, ik ben er morgen middag..altijd wel rond een uur of 2 Haha!

Ik moet vanmiddag ook even bij Piet langs.. Heb het nou van verschillende mensen gehoord, dat Bella WEEFT! Verdrietig Verdrietig
Hier baal ik natuurlijk wel van.. er moet dus een weefrek op haar deur.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 12:43

Zeker balen ellen maar nu kan je er wat aan doen

Ik moet nu werken bluh
Je moet toch gewoon 10 winstpunten hebben om van de L2 over te gaan naar de MI ? Dat is toch niet veranderd?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 12:59

Gewoon 10 hoor voor zover is weet!

Wat balen zeg Ellen dat Bella weeft!! Weefrek is dan idd wel handig. Weven is ook een vorm van verveling en gewoonte, net zoiets als luchtzuigen. Hoop dat het ophoudt met een weefrek.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 17:50

Het Sneeuwt!!!!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 17:51

zal wel weer van die vieze sneeuw zijn! Tong uitsteken als er maar niet opeens een dik pak morgen ligt en dat mn bussen dan weer niet rijden.......ze hebben al twee dagen niet gereden

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 17:51

Jeetje Ellen, misschien valt het de kop nog in te drukken dat weven.
ik zit al 2 dagen binnen met de griep bleh, kan geen belspelletje meer zien onderhand

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 17:52

oh ja ze zijn aan het staken he, ik hoop voor je dat ze morgen weer gewoon rijden

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 17:53

ja ze staakten vanmorgen ook hoorde k op het nieuws.....fiets ik langs mn bushalte...rijdt er wel gewoon een bus :S

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 17:59

haha, liever dat als andersom... sta je daar anders voor niets te wachten Tong uitsteken

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 18:19

tja naja ik had die bus alsnog gemist, dus kon gewoon fietsen.....

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 19:25

weinig nieuws over pascha Huilen
ze hebben vandaag een bloed test gedaan.
en daar is niks mee aan de hand (kunnen daar dus niks in vinden , geen ontsteking niks.
als het goed is is ook dr gebit gedaan (maar daar kan ook niks mis mee zijn want die is 4 maanden geleden pas gedaan. ja miss een gesplete kies ik weet het niet maar daar kan ze niet kreupel van zijn maar wel ziek.
het is geen virus
dus waar de koorts vandaan komt is de vraag
als het dus geen ontsteking is of virus wat is het dan wel Verward Huilen
als het nodig is en ze weten het niet meer dan gaan ze pascha open maken (buik) Huilen en dan zijn we verder van huis Huilen

pfffffffff
ik ben dood op van de zenuwe en verdriet en onmacht Huilen
waarom nou weer pascha hebben we niet genoeg gehad
eerst pascha toen bo en toen weer pascha en toen weer bo en nu weer pascha plus de keren daar voor wat pascha allemaal heb gehad
we hebben allemaal genoeg gehad
dacht dat 2007 ons jaar zou zijn maar dat kan ik wel vergeten Huilen

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:47

jeetje Brenda, woorden schieten even te kort, sterkte ik hoop dat ze het snel vinden