Huisgenoten ken ik nog niet natuurlijk, ben wel bij de onderburen wezen hospiteren
, die waren best aardig 
Je zit ook op een hele mooie plek, nog geen 500m van de winkelstraat, maar niet zo dat je er veel last van hebt. Ligt dicht bij het busstation, af te lopen. Huur is goed betaalbaar 
Maar gewoon de sfeer van de complexen staat me ook een beetje tegen, opzich gezellig, maar sommige verdiepingen zijn nogal.. chaotisch (lees: vanalles op de ramen gespoten) en het is allemaal vrij klein, niet alleen de kamer, waardoor het een beetje claustrofobisch overkomt. Je zit wel met maar 8 mensen op een afdeling.
De andere kamer is groter, de complexen zijn ruimer opgezet, varierend van 6 tot 16 mensen op een afdeling, aan de rand van Wageningen maar nogsteeds op 5 minuutjes van het centrum en een kwartier/20 minuten van de campus. Busstation niet af te lopen, maar wel af te fietsen. Het leek netter toen ik er afgelopen jaar was..
Maar ik kwam er achter dat ik wel op andere kamers kan reageren, alleen dat ik daar geen aanbod voor krijg mocht ik op 1 staan zolang ik dit niet afsla. Maargoed, ik mag nog tot maandag middernacht beslissen, dus eerst eens kijken of er ondertussen nog iets op mijn pad komt..
Het is niet helemaal onbeperkt reageren, 2x per werkdag, maar dat is dus 10x per week, dus dat tikt wel aardig aan 
Edit: Kan iemand die regenwolken wegjagen? Ik wil niet verzuipen vanavond