Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(op die grote geel/groene plek met rood/paarse plekjes jeukende/pijnlijke plek op mn arm na dan
)
Verwachte al zoiets, vandaar ook geen sms van mijn kant. Ook zo zuur als je dan net weer slaapt en ik kom dan met mn "Hee, je bent er niet. Toch latere les? ziekjes?" sms
* klinkt het wel redelijk ok? Volgens mij komt nl de bus vanuit Vlissingen nog langs Souburg. En dan vanuit Souburg rechtstreeks naar Bergen (bijv 6.26 weg uit Souburg en dan 7.30 in Bergen) en dan 5 min later vertrekt de intercity al uit Bergen
Beest moest om de 10 meter stoppen om te piesen
Maargoed, alsnog wel een gezellige buitenrit gehad!
Kijk al uit naar dinsdag dat de hechtingen eruit mogen, kan ik mn kin stukken beter bewegen denk ik
En toch baal ik dat die lijn er zo lang uit moet. Vond kwart over 6 al niet zo heel leuk om de trein te hebben, maar 5 voor 6 is nog minder leuk
Mexx onder de indruk van Nous?
En dinsdag is t zo gelukkig. Fijn dat het eten ook al weer wat beter gaat. Toch wel lekker als dat wel kan.

hihihi

!!! Dus weer 2 winst erbij! 

Jammer dat die foto's zo wazig zijn!
Ga de paarden maar vroeg binnenzetten vandaag!
). Alweer geen school voor mij dus vandaag. Gelukkig was het alleen een herhalingsles en mis ik niets 
Hoe kienen we het zo uit!
ivm mijn stage) We mogen gewoon niet samen reizen!

Leuke foto's, maar inderdaad jammer dat ze een beetje wazig zijn.
weet je toch!
Haha. Het was meer het om kwart voor 10 opstaan op zondag wat ff tegenviel
Les ging gelukkig wel goed. Nalex liep lekker. Op de sanitaire stops na
Paardje was een beetje aan de scheiterij en lopend mesten kan écht niet natuurlijk! (á la Nicole, gewoon niets meer mee te beginnen dan) Dus zodra hij ook maar dacht dat ie moest, stond hij op de rem 
Hopen dat je niet te veel in de file komt te staan. net op de terug weg stond t ook al helemaal vol..
Leuke film ook? Suc6 met je knie de komende werk-week. Enne streng toespreken hè! Wordt nu wel eens tijd dat die beter wordt.
Haha. Máár: we hebben al wel 1 hele keer, helemaal samen getreint hè! 
Scheelt weer in verlijking met Rijswijk
Mag je dan in t Fransicus? met slaapplekje?
hahaha
)? of ga je bij klasgenootjes op kamers?
Anne_87 schreef:whahaha, ow Marieke weet je ook echt fout is: The Cartoons!![]()
Witch Doctorhihihi
Maar gelukkig was daar groom Thirz
haha Anne_87 schreef:Phoe, een week Rijswijk én een week Leiden.. Hoe ga je dat doen? Regelen ze daar een kamertje (luxe hotelletje voor de zwangere vrouw)? of ga je bij klasgenootjes op kamers?
(gelukkig hebben ze toen uit medeleven de begin tijd naar half 9 gezet. Heb je weinig aan vanuit hier, maargoed
t idee was leuk
)