manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 18:15

Opzich kan ik er alles mee, als ik er tegen stoot doet t gewoon nog flink pijn en ook als ik spring o.i.d, dan "dreunt" het door...

Maar jouw knie schiet ook nog niet echt op, wel balen zeg!

Marieke; hoe is t nu met jou?

En Thirz echt balen dat t zo ging bloeden zeg! Hmm hoop dat het nu mooi gaat genezen, je moet er wel veel voor over hebben zeg!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 20:10

Het breke beentjes topic Clown
Maar ik ben helemaal heel hoor Bianz Ja (op die grote geel/groene plek met rood/paarse plekjes jeukende/pijnlijke plek op mn arm na dan Vork )

Maakt niet uit hoor Kim Lachen Verwachte al zoiets, vandaar ook geen sms van mijn kant. Ook zo zuur als je dan net weer slaapt en ik kom dan met mn "Hee, je bent er niet. Toch latere les? ziekjes?" sms Lachen
Zit nu net op de NS site te kijken en de bustijden zijn bekend.
http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid= ... &c=Artikel onderaan de pagina. Opsich.. *voor zover ik er wijs uit kan Clown * klinkt het wel redelijk ok? Volgens mij komt nl de bus vanuit Vlissingen nog langs Souburg. En dan vanuit Souburg rechtstreeks naar Bergen (bijv 6.26 weg uit Souburg en dan 7.30 in Bergen) en dan 5 min later vertrekt de intercity al uit Bergen Lachen
Hihi, en ik ben maar wat blij dat er een snelbus is! Als je met de stopbus zou moeten doe je er slechts 1 uur en 53 min over Vork

Wel balen van je been Bar! Je schenen zijn ook echt zo gevoelig! Shaar trouwens wel al helemaal herstelt van je ongelukje toen?

En Thirz? Kan je al een hapje eten?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 17:17

Ach, kneuzen kunnen het ook gezellig hebben Knipoog
Jij loopt er echt al lang mee Bar; ook vervelend!
Nou ze pakken t goed aan bij de NS, zo te zien komt dat helemaal goed en hoeven jullie niet te laat op school te komen Anne en Kims!
@ Nel: Sorry, maar kan zondag en maandag niet bij je op visite komen voor Daniel, wil nog wel een andere keer op de thee komen? Heb je al een leuk kadootje voor m gekocht? Lachen

En een wijze les: Ga niet met een hengstige Nous en ruin Mexx op buitenrit Clown Beest moest om de 10 meter stoppen om te piesen ROFL Maargoed, alsnog wel een gezellige buitenrit gehad!
En eten gaat op zich wel beter, kleine hapjes en niet te harde dingen. Praten is nog wel erg vermoeiend merk ik, ben echt moe nadat ik veel gepraat heb Gaaaap Kijk al uit naar dinsdag dat de hechtingen eruit mogen, kan ik mn kin stukken beter bewegen denk ik

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-08 18:47

Gelukkig pakken ze t idd wel goed aan bij de NS Lachen En toch baal ik dat die lijn er zo lang uit moet. Vond kwart over 6 al niet zo heel leuk om de trein te hebben, maar 5 voor 6 is nog minder leuk Nagelbijten / Gniffelen
*dol op mn rooster*

hahaha, gekke Nous Clown Mexx onder de indruk van Nous? Tong uitsteken En dinsdag is t zo gelukkig. Fijn dat het eten ook al weer wat beter gaat. Toch wel lekker als dat wel kan.
*Samantha nog blij trouwens met de Amay en happy Nous foto? haha

Kneuzen kunnen het zeker gezellie hebben Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 22:07

Geeft jiet hoor Thirz, tuurlijk mag je een andere keer komen!
Wil ook nog steeds een keer bij jou op visite komen, want heb je huisje nog steeds niet gezien!
Schaam.....schaam...
hoewel ik het huis van Mariekje ook nog nooit gezien heb.... Knipoog

Wij hebben een schommel voor Daniël gekocht, dus dan kan ie straks volop elke dag schommelen en van mn schoonouders krijgt ie een zandbak, dus dan hebben we toch nog een heel leuk, gezellig tuintje!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-08 16:23

whahaha, ow Marieke weet je ook echt fout is: The Cartoons! Vork
Witch Doctor Clown hihihi

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 16:48

Haha! Haha! Haha! Haha!
Ik was vandaag gewoon 1e van de 12 met 196 punten Haha!!!! Dus weer 2 winst erbij!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 17:28

Spookbeentjes
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 18:09

Nu zit je echt al bijna int M2 =D supergoed!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 14:47

Super goed Bar!
Heb je geen foto's van je proef?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 16:04

Nee want mn lezer kon niet tegelijk foto's maken Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 12:41

Gefeliciteerd met Daniel Nel en Wilco Go jij! Go jij!
En jij ook gefeliciteerd met je 1e plaats Bar, supergoed Haha! Jammer dat die foto's zo wazig zijn!

Wat een weer zeg Nagelbijten / Gniffelen Ga de paarden maar vroeg binnenzetten vandaag!
Reden de treinen toch wel voor je Anne, met al die wind? Tong uitsteken
En Bianz nog naar school vanaaf? Niet van de weg afwaaien dan he!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 12:51

Dankjewel thirz!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 13:53

Gefeliciteerd met je knappe knulletje Neline!

Zag n heel stuk over je schoonouders in de krant staan, leuk hoor!

En ik stond ook nog in de krant, helaas niet incl foto, maar er stond toch best een leuk stukje Haha!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 14:19

Gefeliciteerd met Daniël! *zoekt smiley met feestmuts en toeter* Een jaar oud alweer, geniet er maar lekker van.

En jawel hoor, ik ben weer flink ziek! Heb de griep te pakken dus ben heerlijk aan het snotteren en kuchen (en spugen, maar da's niks nieuws Knipoog ). Alweer geen school voor mij dus vandaag. Gelukkig was het alleen een herhalingsles en mis ik niets Lachen

Mijn volgende stage is bekend, ik moet naar Rotterdam! Annemijn, het is ongelooflijk, maar nu pak ik weer tram 20/25 ipv de metro Haha! Hoe kienen we het zo uit!
(ff uitleg: Toen ik nog les kreeg in het andere gebouw pakte Anne de metro en ik tram 20/25. Toen ik eindelijk naar het Erasmus ging (dus de metro moest hebben) moest zij juist tram 20/25 hebben ivm stage. En nu is het weer precies andersom Haha! ivm mijn stage) We mogen gewoon niet samen reizen!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 15:25

Hoi!
Nel, had al gemaild hoe het feestje was, maar bij deze nog een keer: Gefeliciteerd met jullie zoon!! Wat heeft hij gekregen? Lachen
Hmm Kims nu ook nog griep? Je blijft ook niet gespaard he?
Thirz, het is zeker slecht weer! Geen slecht idee om de paarden lekker op tijd van een droge box te laten genieten! Ik hoef gelukkig niet zelf te rijden; mijn schoolmaatje neemt me mee! Dus dan is het nog wel te doen; hoop dat ik niet in slaap val op de terugweg, is zo onaardig Knipoog
Heb je het stukje ook digitaal om te lezen Bar? Heb geen krant en ben wel benieuwd!
Marieke nog lekker gewandeld met Jade van het weekend? En weet je al meer over respecttraining vrijdag op stal? Ben wel benieuwd!
Anne nog helemaal uitgerust aan school begonnen ondanks het stappen? Jullie hadden weer een gezellige avond begreep ik!
Had ook een prima weekend: zaterdag met Judith en de kids van de frisse lucht genoten, 's avonds met Emily naar de bios geweest (waar ik Nel tegen kwam, we gingen trouwens naar dezelfde film Nel, op dezelfde tijd!) en zondag lekker huiswerk gemaakt.
Ik ga weer eens verder, Toedels!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 15:42

Bianz, haha gek dat we elkaar niet in de zaal gezien hebben... Zo druk was het niet.
Wij zaten halverwege in het midden.
Het stukje in de krant van mijn schoonouders heet: Nog lang niet af, maar nog steeds verliefd!

Bedankt voor de felicitaties, Daniël heeft van ons een schommel gehad, gister zijn mijn ouders en mn zussen geweest en toen kregen we nog een trein voor in bad en een tol en een rugzakje met allemaal strandspulletjes erin, zoals; schepje, zeefje, emmertje, vormpjes etc.
Vanavond komen mn schoonouders en mn schoonzus en zwager.
Van mn schoonouders krijgt ie een zandbak.
Dus hij wordt lekker verwend.

Vervelend kims, dat je ziek bent!
Beterschapjes!!!

He Bar, hoe heet jou stukje in de krant?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 16:03

Gefeliciteerd met Daniël zn eerste verjaardag Haha!
Wat een leuke kado's! En verwennen mag hè Knipoog
En top Bar, meteen 2 winst erbij! Go jij! Go jij! Leuke foto's, maar inderdaad jammer dat ze een beetje wazig zijn.

Tuurlijk rijden die treinen voor me Knipoog weet je toch!
*uch* Maar dit keer ging het goed hoor. Is de NS geraden ook... Afgelopen vrijdag al vanwege een kapotte bovenleiding vanaf Dort via Breda naar huis gemoeten, straks een maand met de bus. Hij gedraagt zich maar! Boos!
Ben ook al een uurtje thuis, scheelt ook. Heb nl t gevoel dat t nu steeds harder gaat waaien hier of dat het steeds harder is gaan waaien onderweg Nagelbijten / Gniffelen

En jahoor, zelfs na t stappen nog helemaal uitgerust aan school begonnen Knipoog Haha. Het was meer het om kwart voor 10 opstaan op zondag wat ff tegenviel Vork Les ging gelukkig wel goed. Nalex liep lekker. Op de sanitaire stops na Clown Paardje was een beetje aan de scheiterij en lopend mesten kan écht niet natuurlijk! (á la Nicole, gewoon niets meer mee te beginnen dan) Dus zodra hij ook maar dacht dat ie moest, stond hij op de rem Vork

Wel fijn dat je lekker mee mag rijden Bianz Haha! Hopen dat je niet te veel in de file komt te staan. net op de terug weg stond t ook al helemaal vol..
En klinkt als een leuk weekend Ja Leuke film ook? Suc6 met je knie de komende werk-week. Enne streng toespreken hè! Wordt nu wel eens tijd dat die beter wordt.

Ow hè bah Kims, weer ziek.. Miste je al vanmorgen. Kon ik weer helemaal alleen in de trein Huilen
Maarre vanaf wanneer heb je je stage? Want ik heb mijn minor-onderzoek op mijn oude stageplek, dus misschien dat we dan toch een keertje die kant op kunnen samen? Al gok ik dat dat wel weer nie zo zal zijn Clown Haha. Máár: we hebben al wel 1 hele keer, helemaal samen getreint hè! Haha!
Maar wel super dat je nu naar Rdam mag! Hyper! Scheelt weer in verlijking met Rijswijk Tong uitsteken Mag je dan in t Fransicus? met slaapplekje?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 16:51

Ik ga over 8-9 weken naar het SFG, heb jij je minor dan?
Scheelt inderdaad met Rijswijk, alhoewel ik daar nog steeds een weekje naartoe moet (en een weekje naar leiden) maar das nog te doen. Eventjes bikkelen (met 31 en 32 weken zwangerschap whaha). Ben je er morgen om 06:16? ik wel.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 17:05

jups ik ben der dan al weer Haha! hahaha
uhm.. ja ik heb nu tot de zomervakantie voorbereidende taken, en dan pas na de zomervakantie begint het echte onderzoek. Dus waarschijnlijk dat we er in die periode nog wel een keer heen gaan om dingen te bespreken ofzo, maar dat zal niet regelmatig zijn dan.
Phoe, een week Rijswijk én een week Leiden.. Hoe ga je dat doen? Regelen ze daar een kamertje (luxe hotelletje voor de zwangere vrouw Vork)? of ga je bij klasgenootjes op kamers?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:06

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 18:24

jeetje mina wat een verhalen allemaal weer....
Bar gefeliciteerd met je winstpunten!
Nel gefeliciteerd met Daniel, gaat echt snel he, zo'n jaar...
Bianz, ik weet nog niks over die respecttraining, heb Pietie nog niet gezien op stal, hoop dat ze er morgen is dan zal k t vragen...Maar jij moet niet werken dan vrijdag??
Thirz, weet je al of je les hebt morgen, en hoelaat wij af kunnen spreken?
Anne, ik kon ook mn bedje bijna niet uitkomen hoor zondag, ook al was dat dan 2 uur later als jou....
Kims, vervelend dat je nu ook nog eens de griep hebt erbij, schiet niet echt op....ik heb ook last van mn keel, erg fijn als je dus de hele dag moet praten op je werk....
Cis, hoe is het in Peru met je brilberen??

Met Jade gaat het gelukkig weer beter, ze had zondag flink zin om te rennen, maar dankzij mijn groom Thirz is dr dat niet gelukt, moet er niet aan denken dat ze nu kreupel wordt ofzo omdat ze zich te druk maakt, nog even rustig aan voor dr, maar binnenkort weer aan de slag, dan roep ik je hulp weer in Bianz, want nu hebben we alles compleet en kunnen we echt gaan longeren...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 18:48

Anne_87 schreef:
whahaha, ow Marieke weet je ook echt fout is: The Cartoons! Vork
Witch Doctor Clown hihihi

om je geheugen op te frissen Marieke:
http://nl.youtube.com/watch?v=dlPVuIDsCag
deze Vork
Ken je hem dan nog niet?

Haha toen nog niet? tsja t was ook niet heel vroeg natuurlijk zaterdag.
Wel balen dat je nu last van je keel hebt. Hopen dat t snel overgaat en dat t geen echte griep wordt!
En gekke Jade! T ene moment zeg je nog dat ze braaf en rustig in der stalletje staat, het volgende moment is ze ineens een stuiterbal Hyper! Maar gelukkig was daar groom Thirz Knipoog haha

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:23

Anne_87 schreef:
Phoe, een week Rijswijk én een week Leiden.. Hoe ga je dat doen? Regelen ze daar een kamertje (luxe hotelletje voor de zwangere vrouw Vork)? of ga je bij klasgenootjes op kamers?

Dat moet ik nog uitzoeken! Ik dien wel een aanvraag in bij school voor een slaapplek. Meestal mag je dan inderdaad naar een hotelletje of vakantiepark (bungalow). Maar ze zijn geloof ik nogal aan het bezuinigen sinds we onder het regime van de HRO vallen Scheve mond

Respecttraining? mis ik iets? van wie, wat en waar? haha

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 19:48

vallen jullie nu onder de HRO?
Tsja, wij hebben dat nooit gehad dat ze dat als mogelijkheid aanboden. Moest je zelf maar een kamer zien te regelen en zelf betalen en je beurs over laten zetten enz.
Zelfs als je les had om 8 uur in Naarden moest je de avond maar een hotelletje boeken of een kennis lastig vallen Clown (gelukkig hebben ze toen uit medeleven de begin tijd naar half 9 gezet. Heb je weinig aan vanuit hier, maargoed Clown t idee was leuk Tong uitsteken)