Aarrghhhh Fatima gewonnen! Stomme programma's ook!!! Fajah had moeten winnen en anders Peggy! Ik kijk maar gewoon niet meer naar zulke programma's denk ik...
Haha fajah had idd moeten winnen maar ja wat begin je tegen een hocky chick die een stick en een bal in haar handen heeft ik zag hem een beetje aankomen haha
Me springles was leuk vanmorgen! Had dr een martingaal omgedaan, echter had die geen enkele nut want er zaten geen stoppers op. Dus ik hoop dat ik het borsttuig van Tamara mag lenen en anders heb ik gewoon pech. Het is idd wel echt een snelheidsduivel. Op het einde was ze moe en toen weigerde ze een paar keer. Ik heb toen een zweepje van een man even geleend (ik heb zelf geen springzweep) en toen ging ze er uiteindelijk wel overheen. Dus woensdag ga ik ook van iemand een zweepje lenen en dan heel hard duimen dat ze niet weigerd. Ik ga niet te vaak inspringen zodat ze niet moe wordt. Ik ben heel benieuwd!
Zo nou update. Op Maestro ging het niet goed, na 3 weigeringen werd ik uitgebeld. Ik mocht toen eigenlijk nog 2 hindernissen springen maar dat hoorde ik niet dus ik heb alles nog gesprongen. Toen mocht je gratis nog een x op een paard wat nog niet gereden had. Toen ben ik op Marifa (??) gegaan. Die ging ook snel maar sprong wel goed maar toen reed ik fout parcours...weer uitgebeld. Nouja boeie, die sprong ten minste wel lekker en dat filmpje is al het goed is wel goed.
zo weer terug van wintersport met school! Voor het eerst gaan snowboarden echt zo leuk! Laatste dag 2x de dalafdaling gedaan en zaten stukken rood en blauw tussen en zelfs een stukje zwart. En dat als beginners lekker naar beneden gegaan met bochten! http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 2997_o.jpg