Oeps, net op school erachter gekomen dat mijn herkansingen in de week zijn dat ik op het Reelaer zit volgende week maar goed mijn best doen met de tentamens
Ach komt best goed, en anders volgend jaar maar opnieuw doen
_Caitlinnn
Geplaatst: 12-06-13 10:56
Guys...
Gisteren wilde ik even gaan rijden met mn moeder (paard geleend van vriendin). Dus mama op Ivy en ik op dat andere paard. Gaan we draven, loopt ivy ineens niet goed! Dus wij wisselen van paard, zodat ik het zelf kon voelen.. en ja hoor.. ze ontlaste haar rechter been. Terug gegaan naar stal en in de paddock gezet en gekoeld.. toen nog wel even mn rondje afgemaakt op paard van mn vriendin maar baalde echt hard. Want.. ZATERDAG MOET IK NAAR 'T REELAER MET DER! Ik hoop maar dathet door kan gaan
Balen Cait, maar desnoods kun je toch wel een manegepaard huren/rijden? Misschien heeft ze zich maar simpel verstapt, gewoon vandaag weer stukje over het harde draven om te kijken hoe ze loopt. Als ze nog niet goed loopt even stappen(10minuten) en koelen(10 minuten).
IK BEN GESLAAAAAAAGD had ik mn examens deze cijfers gehaald: Engels: 7,6 Nederlands: 7,2 Aardrijkskunde: 7,2 Economie: 6,6 Geschiedenis: 7,8 Wiskunde A: 8,0 Biologie: 7 Dus nu sta ik 5x een 7 en 2x een 8 (voor wiskunde en geschiedenis) Ben superblij en heb al een hele gezellige borrel gehad op school. Helemaal super hihi