Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, en dit is puur extra.
Eva_D schreef:Oow je gaat met de hele klas?!
haha dan word t wel anders waarschijnlijk

Pebbs schreef:tevens kieffer dressuur singel van leer, 55 cm, in goede staat!!

Emmaa_ schreef:Ik draag heel vaak jurkjes/panty'sHad zaterdag m'n nieuwe jurkje aan, maar is toch niet zo handig. Is een vrij kort jurkje en ik ben heel vaak opgetild
Melanie_B schreef:
Romana01 schreef:

Sabinee__ schreef:
Wow dat straalt er echt vanaf bij deze.. Snap niet dat mensen namaak kopen. Het is zo'n mooi stukje vakmanschap en vooral Christian Louboutin is een man waar ik ontzettend veel respect voor heb. Hij maakt alweer 20 jaar schoenen als ik mij niet vergis en dat is allemaal gekomen door z'n zussen die constant klaagden over hoe slecht hakken wel niet liepen
Vind het echt een bijzondere man, heel integer maar heeft vooral een pure passie voor het vak. En terecht betaal je daarvoor 
Sabinee__ schreef:Mijn praktijkbegeleider is naar docente ook maatschappelijk werkster met prostitués. We gaan morgen naar de wallen
wahah grapje. Lijkt me heel erg interessant om te weten hoe zij het ervaren of wat dan ook. Het is een beroep dat wij allemaal zelf waarschijnlijk niet zullen kiezen, maar damn wat zullen die mensen rare dingen meemaken. Als jullie gesprekken met ze voeren zal dat vast heel awkward zijn maar toch enigszins inspirerend voor jouw latere vak.
Sabinee__ schreef:Naja, voor gala vind ik een mooie broek, bloes en blazer ook niet gek

Romana01 schreef:oke!! vraag ik dan mijn buurmeisje mee (ik ga trouwens ook de ochtende, dus als je vroeg uit bed kan of als je een keer komt logeren...)
Dat zouden we soweso al een keer doen hahah
Elja schreef:Sabinee__ schreef:Mijn praktijkbegeleider is naar docente ook maatschappelijk werkster met prostitués. We gaan morgen naar de wallen
Jeeeueujjjj geld spenderen Sabine![]()
![]()
wahah grapje. Lijkt me heel erg interessant om te weten hoe zij het ervaren of wat dan ook. Het is een beroep dat wij allemaal zelf waarschijnlijk niet zullen kiezen, maar damn wat zullen die mensen rare dingen meemaken. Als jullie gesprekken met ze voeren zal dat vast heel awkward zijn maar toch enigszins inspirerend voor jouw latere vak.
Ben benieuwd hoe het gaat verlopen

Lees wel altijd bij maar heb zo weinig tijd dat het er soms bij inschiet om te reageren.

Ze hadden er nou een boek over geschreven ofzo, zou het bijna willen lezen omda zij zo lollig waren