Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die loopt altijd met een wit shirt korte blauwe broek en van die geitenwollen sokken en sandalen...

met andere woorden "stel je niet aan" dit houd denk ik verband met mijn klederdracht, laag over laag over laag . . . . laat ik zeggen dan dat ik mij behoorlijk "emotioneel" voel op het ogenblik
Wendeltje schreef:Ehm Xeen, die grote man in Delft, woont bij mij op mn werk...
Er valt bij ons altijd wel iemand te vinden die je af en toe wil helpen en je box voor je wil mesten.

[/quote]
ben zo blij dat de paarden weer vaker buiten komen daalijk
pablo heeft een nare peesblessure die mag alleen nog maar aan de wandel, dus als de paarden in de paddock even gepast stil willen staan en net doen alsof ze niet genieten als hij voorbij wandelt zou dat een mooie blijk van mede-leven zijn
hoop zo dat hij misch nog even de wei op mag in de zomer, waarschijnlijk dan nog even in zijn uppie maar buiten is buiten ! vreselijk onnatuurlijk alleen maar stappen aan de hand en verder in je box staan, maar ja tis voor een goed doel !! knuffeldier schreef:[/quote]Wendeltje schreef:Ehm Xeen, die grote man in Delft, woont bij mij op mn werk...
Dat is dan een geruststelling. Want is goed dat iemand die blijkbaar niet goed voorzichzelf kan zorgen daar begeleiding bij krijgt.
@ Room10: haha heb ik ook last van.
@ Musiess: Dan heb je nog een maand de tijd om genoeg mensen te leren kennen die je willen helpenEr valt bij ons altijd wel iemand te vinden die je af en toe wil helpen en je box voor je wil mesten.
Ik heb vandaag weer lekker op mn spaansegek rondgehobbeld. Was nog steeds niet erg lekker, maar het overgeven was gelukkig over, had alleen nog wel hele rode wangen van de koorts. Gisteren is hij uitstekend verzorgd door Jet en Zaar.
Ik heb zaterdag nog wat grappige foto's gemaakt van mn racemonster
Met mobiel gemaakt en hij ging zo achtelijk hard en dat in combi met slecht ligt maken dat de foto's erg wazig zijn
Hiiihaaaaaaaaaaa
[ Afbeelding ]
Haha die beentjes. Bijna net als in een cartoon
[ Afbeelding ]
Spaansracemonster
[ Afbeelding ]
REMMMEN....
[ Afbeelding ]
sneeuwsnoet
[ Afbeelding ]