Pffff, ik ben gewoon anderhalf uur onderweg geweest eer ik op stal was vanmorgen! Wat een drama zeg! Paarden hebben wel meer dan drie uur lekker los gestaan, heerlijk vonden ze het in de sneeuw! Gelukkig ging de terugweg een stuk vlotter, toen was ik in 20 minuten weer thuis!
wel superfijn dat ze de groeneweg zo schoon houden! is dat vanuit alle bewoners of alleen vanaf je paps noes?
loveseben
Geplaatst: 17-12-10 20:46
Het was idd goed te doen, de groeneweg Vanmorgen heb ik er met mijn scooter al 40 minuten over gedaan om op de helft van mijn route te komen Heb om kwart over 7 Nico maar uit zijn bed gebeld of hij alvast wilde gaan voeren, omdat het nog wel even ging duren Ik moest rustig aan van hem doen, dus ben ik gelijk maar mijn scooter om wezen ruilen voor de auto van mijn ma (Scooter had ook een beetje kuren ) Ik was om 8 uur op stal en was dus 1 van de eerste over de groeneweg en dat was dus prima te doen Op de terugweg (rond half 6) was hij ook weer goed te doen, dus ben er mooi tussendoor gepiept
loveseben
Geplaatst: 17-12-10 20:48
Nou denk ik dat die ongelukken ook soms wel een beetje onvoorzichtigheid is hoor Je ziet sommige mensen zo asiocaal rijden met dit weer Ze zitten soms gewoon haast achterop, omdat je niet door rijd (vinden hun dan) Ik vind het best, doe het gewoon rustig aan dan gebeurt er het minste
Ja er rijden soms echt aso's... Die gaan je inhalen ofzo... Ik rijd gewoon rustig door..wil echt ni in de sloot komen.. Er is trouwens ook iemand overleden die in de sloot was beland hoorde ik op het nieuws!!
oudaccountx
Geplaatst: 18-12-10 12:47
M´n hamster ligt lekker te slapen, en word nooit meer wakker..