Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 12:56

Ik heb antwoord van Reelaer op onze verzoekjes :P
Maar ze kunnen helaas de ijsjes niet voor ons 'reserveren' maar we moeten gewoon op zondag onze keus doorgeven.
Ook wel heel logisch natuurlijk en de vraag was ook wel een béétje brutaal :o
Maar ze weten nu wel dat Chris en ik gráág de ijsco's willen (zou dat nog uberhaupt een verrassing zijn geweest?)
In ieder geval, Femke en Desiree, jullie zitten bij Christien en mij in de JT.
Zodat als wij alsnog op de ijsco's zitten, Grettja er mooi bij past :P

Oja.. en mocht je op de kamer te weinig plek voor je spullen hebben, Chris en ik hebben dus allebei een auto bij ons (geen joekels hoor :P) en hoewel ik voor 2 weken aan spullen mee sjouw past er vast nog wel wat bij mocht dat nodig zijn.
Dus als we op de trektocht gaan, kun je dan ook spullen achter slot en grendel stoppen zodat de ponykampkinders er niet aan zitten.
Jawel vorig jaar zijn er ook weer heel wat snoepjes verdwenen (serieus he? Rare kinders).

Ik krijg zoooo'n zin. Ben nu me inpaklijst aan het maken. Terwijl ik eigenlijk ook het huishouden vandaag nog moet doen voor me ouders terug zijn.. Hm.
Zit te twijfelen over het aantal rijd-shirts. Ik denk.. dat 8 genoeg is? :P 3x Reelaer voor de trektochtdagen, 1x zondag, 2x maandag en 1/2x dinsdag. Oja en dan heb ik nog 2 mouwloze shirts voor als t erg warm is en die goedgekeurd zijn.
4x rijbroek, 1 voor trektocht + 1 reserve in tas, 2 voor reelaer. 1x joggingbroek, 1x dunne lange broek, 1x surfshort. Verder wat hempjes, me nikies en slippers, dikke trui + vest, eh me cap, laarzen, 2x chaps (ga niet met me leren de waterbak door crossen), jophurs, handschoentjes (nog ff een 2e paar halen, me voorraad is redelijk gesneuveld). Oja sokken en ondergoed. Ieeh dat wordt nog een ramp met uitzoeken.
Ziet iemand iets wat ik echt onwijs ga vergeten? (nee ik vergeet me toilettas niet... tandenborstel, tandpasta, shampoo+conditioner, muggespul, tantum/midalgan, haarborstel, scheerding, washandje.. 2x grote handdoek + 2x kleine handdoek, wc papier (you never know when you need to go onderweg) en me zakmes en medicijnenvoorraad)

Kuch. I'm getting stressed out by all the excitement and things I need to do!.. Waaah :#

Annie_

Re: Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:04

Whaha ik heb er ook echt zin in :D !

Whaha zal wel grappig zijn als er een bokt jt is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:06

Haha, een supergrote/lange meeting. :))

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:07

Pff die goedbedoelde hulp is idd héél vervelend soms!
Had laatst met m'n verzorgpony, z'n ijzer zit linksachter los en dan was ik aan t galopperen en hij tikte zich zelf onwijs hard aan, dus ik in alle staten gelijk, kijken of ie z'n ijzer niet nog verder los had geschopt. Bleek niks aan de hand. Ga ik weer verder, zegt zo'n vrouw. Hmm hij loopt wel een beetje raar. Dus ik er weer af, heb ik haar met hem laten lopen en ik gekeken enzo. Zag niks raars. Ja als je dan gaat kijken zie je altijd wel wat raars. Maar had echt zoiets van sjees zit me nu niet van alles aan te praten.
Eerst ook al over z'n zadel, wat gewoon 3x flut ligt, maar dat is nou eenmaal zo.
Maar over z'n gedrag onder het zadel heb ik nog niks gehoord verder, dan nodig ik ze ook uit om er op te gaan zitten namelijk.

Maar t lijkt me wel vet irritant ja, je weet hoe je pony/paard is en dan is t 'probleem' echt niet zo 123 op te lossen met 1 opmerking.

Thamar, als jij rustig blijft terwijl hij zo loopt te hyperen, hoe is dan jouw ademhaling? Ik heb wel eens zo'n advies gekregen en dat bleek echt het ei van columbus. Ik dacht heel rustig te zijn maar hield blijkbaar zelf ook me adem in en dan blijf je stiekem toch gespannen :P Ik denk dan altijd dat ik een ballon ben die langzaam leegloopt, helpt ook heel goed om je paard te laten stilstaan. (Help nu geef ik zelf zo'n irritant advies.. sorry!)

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:11

Ik heb altijd super super veel shirts mee :P meestal wel 2
voor een dag omdat ik vaak onder paarden kwijl zit op een 1 of andere manier :=

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:13

Annie_ schreef:
Ik heb altijd super super veel shirts mee :P meestal wel 2
voor een dag omdat ik vaak onder paarden kwijl zit op een 1 of andere manier :=

Haha ja das waar... maar als ik onder gekwijld ben ga ik niet gelijk een ander shirt aantrekken ofzo, dan wordt die 2e gelijk net zo smerig :P
Maar ik zit wel graag aan tafel in iets schoons :P

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:14

Ja precies da tik voor de avond nog een schone aan kan :P

Whaha nee ik ga niet de hele trec op het paard shirtjes wisselen :=

suikermeisjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:14

haha maakt niet uit Eef, maar ik zat er gewoon heel relaxed op want hij doet dat heel vaak. En alleen als ik iets eng vind dan ga ik zelf druk/stijf doen, maar dan alsnog is die braaf.
En als mijn paard wil piafferen, laat hem lekker piafferen :+ (grapje ofcourse)
Afbeelding
Maar hij werd gewoon druk van de andere paarden voor hem en we waren net uit halt naar draf gegaan om over te steken en dan gelijk weer stilstaan en andere paarden die voor je uit rijden, nou dan wordt hij ongeduldig en gaat hyper doen, en ze mag er zo van mij op gaan zitten, vooral als ze het beter weten :)

suikermeisjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:15

xLoki schreef:
dat deed renee dus vorig jaar bij mij. de héle tijd met mij en me paard bemoeien en denken dat zij me paard kent ofzo. :=

Ja bij mij dus ook, en ik heb daar zo'n hekel aan, het is mijn paard, heb hem vanaf dat die een half jaar is, heb hem zelf beleerd en geleerd wat die tot nu toe kan, en dan denkt zij het beter te weten, dahag.

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:18

Ik ga naar de pheerdies toe hoop dat ze er een beetje zin in hebben :+

Niet te veel praten heee ! anders moet ik zo veel bij lezen :P

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:46

Ik mag wel een vrachtwagen meenemen als ik zo mijn inpaklijst bekijk :+
Maja al die troep die ik voor anna mee moet nemen staat daar ook op.
Ik neem 14 shirts mee, voor elke dag 2. Kan ik ieder geval een schoon shirt aan als ik dat wil.
Heb er zo'n hekel aan als ik bijv net gedoucht heb en ik moet smerige kleding aan :o
Maar ik neem dan ook wel 2 paar laarzen mee(beide leren met rits, je zal net zien dat er weer eens een rits stuk gaat, zal echt de eerste keer niet zijn :+ ) 2 caps, 2 zadels, 2 hoofdstellen, 5 paar beenbescherming. Ik gooi gewoon de hele trailer vol, beter te veel mee dan te weinig.
De kans dat iets stuk gaat is klein, maar 3 jaar geleden trok mijn tinker ook 2 hoofdstellen stuk in 1 week :Z Die was dan wel erg lomp, dus was er op voorbereid(had gelukkig een 3e mee :D ).
Hoef ik ieder geval niet te stressen als er iets stuk is. :D
Ben echt een miep in dat soort dingen, ik heb ook echt alles wel minstens 2 keer. Kan het niet hebben als er iets stuk gaat en ik zit gelijk zonder :+

Altijd leuk die mensen die het beter weten, vorige paard wilde niet over een brug, prima als je iets eng vind, maar uiteindelijk moet ze toch.
Dus paard was wat heen en weer aan het dribbelen voor die brug, en in zijn achteruit.
De volhouder wint uiteindelijk, ben niet van de sporen en de zweep, dan duurt het maar wat langer.
Komt er zo'n vrouw met een hele preek, dat het mishandeling was bla bla. Waarmee moest ik mijn paard mishandelen dan, rij nooit met sporen en ik heb niet eens een zweep in huis :+ Uiteindelijk moet ze gewoon over die brug, omdat ze er overheen gaat, niet omdat ik haar er overheen sla.
Ben van mijn paard gestapt heb de teugels aan haar gegeven met de vraag of ze dan even wilde laten zien hoe het wel moest.
Wie weet heeft ze een goede manier dat hij zo de brug over stapt, nouja prima. Is mijn probleem gelijk opgelost :D Maar nee hoor, kreeg de teugels terug met de reactie van brutaal kind :Z
Heb maar niks meer gezegd, had gehoopt op de perfecte oplossing, maar helaas :+

Altijd leuk dat soort mensen :Y)

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 14:35

ooh leuk dat we zoiezo bij elkaar zitten :)

Ik ga zo even winkelen met me mama voor nieuwe shirtjes kijken voor paardrijden :D
Ik heb allang geen goede shirten meer _O-

Ja het is vervelend als er iemand mee gaat bemoeien, jij kent je paard of je verzorgpaard beter dan een ander

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 14:43

Whaha wat een goede actie was dat Ingrid, die vrouw die was vast op der teentjes getrapt :P
Maar je neemt wel een bérg spullen mee zeg. Maarja gelijk heb je, mocht er iets stuk zijn dan zit het in je trailer een stuk dichterbij dan thuis.
Die 8 shirts zijn wel alleen me rijd-shirts he? Na het douchen 's avonds neem ik aan dat ik niet meer te paard hoef/stallen mesten oid waar je kei smerig van wordt :P
OH ME PYJAMA.. die was ik toch echt bijna vergeten.

suikermeisjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 15:08

wij hoeften alleen smorgens even wat drollen weg te halen en te vegen, werd je ook niet vies van hoor :)

jij neemt dan echt wel superveel mee ingrid! :O

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 16:45

Net wezen shoppen met me mama :)
Ik heb gewoon doodnormale shirtjes gekocht voor heeel weinig :P Inkopen gedaan bij de new yorker.
Ze hadden sirieus shirtjes te koop van 2.95 :oo

Me oma zei ook je kan ook zo doen met je shirtjes dat je schoon meeneemt zoiezo voor elke dag maar als je 's avonds gedoucht hebt dat je een schoon shirt voor de volgende dag zogezegd aan kan.
Het is opzich wel een optie als er niet veel in me tas past :+

Ingrid, jij hebt echt veel mee ;)
En haha wel grappig dat je dat tegen die vrouw zei vond ze denk ik niet echt leuk _O-

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 17:05

meidur gaat hard,,, ik ging daar tegen racen,, en hij hield gewoon nal bij(en nal is niet bepaald langzaam was wel 1 van de snelste)
maar ramon en jo zijn echt de leukste leiding dat kan niet echt
calitri was super braaf,, vind ik echt een mooi paard!!!
heb er trouwens mn singel laten liggen,, niet zo heel erg slim aangezien ik morgen wedstrijd heb.... :'(

Cluni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 17:26

Oh loes slim slim :')

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 18:07

Niet heel slim Loes :P Heb je geen andere singel?

En Meidur gaat ook vet hard voor zo'n formaatje :P

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 18:44

Bzoem schreef:
Ik heb antwoord van Reelaer op onze verzoekjes :P
....

ah verdorie mij hebben ze nog niet terug gemaild, duurt altijd even :=

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 19:10

loesje166 schreef:
meidur gaat hard,,, ik ging daar tegen racen,, en hij hield gewoon nal bij(en nal is niet bepaald langzaam was wel 1 van de snelste)
maar ramon en jo zijn echt de leukste leiding dat kan niet echt
calitri was super braaf,, vind ik echt een mooi paard!!!
heb er trouwens mn singel laten liggen,, niet zo heel erg slim aangezien ik morgen wedstrijd heb.... :'(

hahah lekker dan :P

suikermeisjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 19:18

Bzoem schreef:
Niet heel slim Loes :P Heb je geen andere singel?

En Meidur gaat ook vet hard voor zo'n formaatje :P

niet alleen voor zijn formaat hoor, hij haalt menig grotere pony in!
En Renaldo is zeker snel (maar die houdt het wat langer vol als Jip en ook dus Meidur), en meidur hield Renaldo het eerste stuk gewoon bij :)

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 20:39

Wow 14 shirts :P dat is wel heel veel..! Ik doe meestal per dag dezelfde om in te rijden, en dan na al het rijden een schone aan.. en meestal ook wel verschillende nog ivm als het heel warm wordt wil ik een dun shirtje aan en als het koud is gewoon een dikke met lange mouwen..

Ohja ook niet vergeten, een dikke trui :) als het koud is of bijvoorbeeld met nachtspellen..!

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 20:49

nouja.. wij hebben verschillende veelzijdigheidssingels maar dus alleen een inniminiedressuur singel van een A pony... dus de buren maar even gebeld (die leent altijd mijn sporen enzo) en ik mocht een singel lenen1!!!
hahahaah
ons ma vroeg nog,, wat vonden ze allemaal van nal,, maar daar heb ik niemand over gehoord,, nal valt gewoon niet op,, zo rustig :D hahah jip en ali gingen voor de leiding uit, tam was niet te houden,, en nal valt gewoon niet op :')

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 20:59

haha loes :')
saai paard. _O-
neehoor grapje, nal is gewoon een lieverd! :+:

ik denk dat pooks dit jaar weer gewoon gaat mee-ezelen. :P
gewoon heerlijk rustig achter de rest aan. :+

suikermeisjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 21:03

haha ik had wel wat over Nal gezegd hoor
want ik vind het wel een coole pony :))
en hij is goed in heel sjaggie kijken als ik de drollen ging wegscheppen, sjaggo peerd xD