Maar ze kunnen helaas de ijsjes niet voor ons 'reserveren' maar we moeten gewoon op zondag onze keus doorgeven.
Ook wel heel logisch natuurlijk en de vraag was ook wel een béétje brutaal
Maar ze weten nu wel dat Chris en ik gráág de ijsco's willen (zou dat nog uberhaupt een verrassing zijn geweest?)
In ieder geval, Femke en Desiree, jullie zitten bij Christien en mij in de JT.
Zodat als wij alsnog op de ijsco's zitten, Grettja er mooi bij past

Oja.. en mocht je op de kamer te weinig plek voor je spullen hebben, Chris en ik hebben dus allebei een auto bij ons (geen joekels hoor
) en hoewel ik voor 2 weken aan spullen mee sjouw past er vast nog wel wat bij mocht dat nodig zijn.Dus als we op de trektocht gaan, kun je dan ook spullen achter slot en grendel stoppen zodat de ponykampkinders er niet aan zitten.
Jawel vorig jaar zijn er ook weer heel wat snoepjes verdwenen (serieus he? Rare kinders).
Ik krijg zoooo'n zin. Ben nu me inpaklijst aan het maken. Terwijl ik eigenlijk ook het huishouden vandaag nog moet doen voor me ouders terug zijn.. Hm.
Zit te twijfelen over het aantal rijd-shirts. Ik denk.. dat 8 genoeg is?
3x Reelaer voor de trektochtdagen, 1x zondag, 2x maandag en 1/2x dinsdag. Oja en dan heb ik nog 2 mouwloze shirts voor als t erg warm is en die goedgekeurd zijn.4x rijbroek, 1 voor trektocht + 1 reserve in tas, 2 voor reelaer. 1x joggingbroek, 1x dunne lange broek, 1x surfshort. Verder wat hempjes, me nikies en slippers, dikke trui + vest, eh me cap, laarzen, 2x chaps (ga niet met me leren de waterbak door crossen), jophurs, handschoentjes (nog ff een 2e paar halen, me voorraad is redelijk gesneuveld). Oja sokken en ondergoed. Ieeh dat wordt nog een ramp met uitzoeken.
Ziet iemand iets wat ik echt onwijs ga vergeten? (nee ik vergeet me toilettas niet... tandenborstel, tandpasta, shampoo+conditioner, muggespul, tantum/midalgan, haarborstel, scheerding, washandje.. 2x grote handdoek + 2x kleine handdoek, wc papier (you never know when you need to go onderweg) en me zakmes en medicijnenvoorraad)
Kuch. I'm getting stressed out by all the excitement and things I need to do!.. Waaah
!
(grapje ofcourse)
Die was dan wel erg lomp, dus was er op voorbereid(had gelukkig een 3e mee