Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Tytje schreef:Val is even op het land geweest met Silco. Hij heeft gerend!!!!!!! Vond dat ook wel weer eng, er lag een pad en daar moest Val wel remmen. Ik hoop wel op een vast groepje, dat er wat rust is, anders hou ik geen Val meer over.

ATE schreef:timilon schreef:@ ate: kloptdochter van noor en ex-baasje van special.
dat je zei heb ff met spec geknuffeld wist ik het heb net ff je profiel gekeken daar zag ik dat ik het goed had
is umpie naar zweden??

Nicole1995 schreef:Ik heb Grardus ff om op heldering gevraagd wat de weilanden betreft want ik hoorde dat er misschien een ruinen en merrie landen kwamen.Nou volgens Grardus wieet hij daar niks van en gaat alles zoals voorgaande jaren,hij moet eerst nog maaien en dan gaat hij hekken en linten spannen,Hij zei en dan zoeken ze zelf maar uit hoe ze gaan verdelen.We zouden het vanzelf wel horen wanneer het kon.
) 
xan schreef:Hahahaha, inderdaad typisch een Veldt-antwoord en ook een typisch verschillend-Veldt antwoord. Maar veder laat ik me er hier niet over uit, we zullen zien hoe het looptNicole1995 schreef:Ik heb Grardus ff om op heldering gevraagd wat de weilanden betreft want ik hoorde dat er misschien een ruinen en merrie landen kwamen.Nou volgens Grardus wieet hij daar niks van en gaat alles zoals voorgaande jaren,hij moet eerst nog maaien en dan gaat hij hekken en linten spannen,Hij zei en dan zoeken ze zelf maar uit hoe ze gaan verdelen.We zouden het vanzelf wel horen wanneer het kon.
haha echt een Veldt-antwoordt.
We knokken het zelf wel weer uit hoor![]()
(ik heb al bordjes gemaakt met: AFBLIJVEN DIT LAND IS VAN MIJ !!!)
. 
Nicole1995 schreef:Ik heb Grardus ff om op heldering gevraagd wat de weilanden betreft want ik hoorde dat er misschien een ruinen en merrie landen kwamen.Nou volgens Grardus wieet hij daar niks van en gaat alles zoals voorgaande jaren,hij moet eerst nog maaien en dan gaat hij hekken en linten spannen,Hij zei en dan zoeken ze zelf maar uit hoe ze gaan verdelen.We zouden het vanzelf wel horen wanneer het kon.