Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
riannhuh schreef:lagen in de sloot?
we hadden de stoeltjes wel naast de auto staan, lekker in de schaduwmaar we waren ook wel de hele tijd bezig, toen we daar aankwamen cross+springen verkennen, betalen, drinken, opzadelen, dressuur, beschermers om, springen, crossen, afzadelen, eten en toen naar het hoofdterrein voor de uitslag en daarna naar huis:+
__Marloes schreef:ik vind dat je het nu al kan bestellen hoor!
Was 1e met dressuur, 216 punten. Springen foutloos, cross helaas een stop die helemaal aan mij lag. Als nog een super gevoel! Uiteindelijk 10e geworden, 9 prijzen. Als ik die stop niet had gehad was ik 1e geweest, maarja, als...
__Marloes schreef:en ik heb al foto's
Hier stelde ze zich dus al aan voor dat schip, ze liep gewoon rechtdoor en was wat sterk, daarom zit ik zo stom te sturen..
Hier stelde ze zich dus al aan voor dat schip, ze liep gewoon rechtdoor en was wat sterk, daarom zit ik zo stom te sturen..