Je voelde echt dat de kracht vanuit der ''hoeven'' moest komen
Die kracht heeft ze gewoon nog niet, maar met balkjes draven kom je al een heel eind. Tis iig leuk voor de afwisseling
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Die kracht heeft ze gewoon nog niet, maar met balkjes draven kom je al een heel eind. Tis iig leuk voor de afwisseling
Kirsten_D schreef:Pebbs schreef:Nou ze heeft die kracht echt nog niet in der achterhand, dat voelde ik heel duidelijk bij de sprongen dat ze écht sprong, ze moest echt moeite doen om die kracht uit der achterhand te krijgen, en dat vond ze echt heel moeilijk. Maja logisch ook, ze heeft daar nog niet zoveel bespiering en ze is nog niet zo sterk in der achterhand. Misschien dat we wel vaker balkjes gaan draven om der wat sterker te krijgen. Maar het springen zelf weet ik niet.. Ik denk dat ze eerst wat sterker moet zijn voordat we weer met der gaan springen
Dat is natuurlijk wel zo. Ach één keer in de zoveel tijd als afwisseling is wel leuk..
Pebbs schreef:Melanie_B schreef:Is wel leuk om zo haar het springen te leren!
En balkjes draven is ook heel goed!
Ja dat wel, maar ze moet eerst echt die kracht in der achterhand krijgen en dan zien we wel verder
Balkjes draven vind ze ook heel leuk

Kunnen we ook wel gaan doen hoor, maar we zien wel

Pebbs schreef:Betaal al een godsvermogen voor die orun.. dus vind het niet zo grappig.. wat ik ook moeilijk vind is dat Mevr. Fransen ( zij geeft de orun ) zij geeft al op veel hoger niveau les en rijd zelf op ZZ-licht niveau, vaak neemt zij de les over en zegt dan dingen die zij ziet, maar dat is op een veel hoger niveau, die dingen hoeven wij nog niet te zien.. dus op die manier vind ik de praktijk wel moeilijker zeg maar..
Kirsten_D schreef:Pebbs schreef:Betaal al een godsvermogen voor die orun.. dus vind het niet zo grappig.. wat ik ook moeilijk vind is dat Mevr. Fransen ( zij geeft de orun ) zij geeft al op veel hoger niveau les en rijd zelf op ZZ-licht niveau, vaak neemt zij de les over en zegt dan dingen die zij ziet, maar dat is op een veel hoger niveau, die dingen hoeven wij nog niet te zien.. dus op die manier vind ik de praktijk wel moeilijker zeg maar..
Ondanks het weer mogen moeten ze het wel inhalen of iets, doen ze dat wel?
Handig als je door wilt, weet je het alvast..