winnitou schreef:Hebben jullie het leuk gehad Xan
Zekers mijn lijstje staat bovenaan vorige blz
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

winnitou schreef:Zou het wel weer eens leuk vinden om suprises met gedichten te maken

LIQUITA schreef:Oh, wat stond ik net raar te kijken.
Zou dat op een kadootje lijken?
Het lag op de manege in mijn kast,
ik was dan ook wel heel erg verrast.
SINTERKLAAS bestaat toch wel,
Ik las het gedicht haastig en snel.
Het was toch echt wat lekkers voor mij,
dat maakte mij wel heel erg blij.
Zo blij, dat ik wel kon janken.
Daarom wil iken
langs deze weg heel erg bedanken.
Dus heel erg bedankt lieveen
,
een einde maken aan dit gedicht kan ik helaas niet.
Daarom stop ik nu maar met lu||en,
en ga ik straks van die lekkere letter smullen.
Dagen
, ik zie jullie gauw.
Dit laatste schudde ik nog even uit m'n mouw.
Ik hoop dat u dit nog leest,
anders is het helemaal voor niks geweest.![]()
![]()
Een blije Petra, die weer helemaal in Sinterklaas geloofd!
winnitou schreef:xan schreef:Tja, Shenavallie, schoonfamillie, ha ha kan ik ook hele verhalen over schrijven.
en ik heb ze n iet meer. Heb er dan ook n iet meer een gemis aan. Hebben een heerlijke Sinterklaasavond gehad zonder gemekker en gezeur. Heerlijk.
O(pa) en O(ma) en Rowan (die logeerde daar) heb ik om half drie opgehaald, toen we terugkwamen stond sinterklaasmuziek aan en de openhaard brande, voor de openhaard lagen kadootjes en verder door de woonkamer kwamen we allemaal pakjes tegen. Die zijn we rustig aan gaan uitpakken en Rowan kon ondertussen met zijn nieuwe playmobile spelen. Daarna de sjoelbak op tafel (ondertussen stond ik te koken), tafel dekken en met elkaar eten. Om ongeveer kwart voor zeven stond zwarte Piet voor de deur. Rowan vond het prachtig, had ook aardig wat vragen voor Zwarte Piet. En toen bleken er nog 2 zakken met kadootjes op het balkon te staan. Was maar goed dat zwarte Piet dat nog even vertelde. Zijn ontzettend verwend allemaal (zijn ook allemaal erg lief geweest dit jaar).
Heb genoten, vooral om te zien hoe Rowan zo'n avond beleefd. Met ieder kado(otje) was hij blij, klein of groot. Vond nu ook Zwarte Piet niet meer eng. Heeft zelfs zijn gedicht voorgelezen en bij zwarte Piet op schoot gezeten voor de foto. (en dan kan ik alleen maar denken aan wat zijn vader allemaal daaraan mist maar het gewoon niet eens door heeft wat hij mist) Hoop dat Rowan volgend jaar ook nog geloofd! Ik in iedergeval wel.......
Mijn ouders hadden de taxi voor half tien besteld, die kwam om 23.20 pas aanzetten. Had ondertussen wel al een keer gebeld.....Je zou maar buiten moeten staan wachten...
winnitou schreef:Zou het wel weer eens leuk vinden om suprises met gedichten te maken
- twee Euromunten gemaakt, een 2 Euro stuk en een 1 Euro stuk. Ik had GoGo's voor hem gekocht, chocoladesigaretten en twee 1/5 Staatsloten. En natuurlijk een passend gedicht erbij!
Nicole1995 schreef:Goedemorgen allemaal,leuke avond gehad lees ik.Gezellig.Ik ga zo weer naar me werk.Ga met mijn collegaatje naar Jumping Amsterdam kaartjes zijn gekocht.zaterdag de 23 januari met de kur op muziek op die dag.

Nicole1995 schreef:Goedemorgen allemaal,leuke avond gehad lees ik.Gezellig.Ik ga zo weer naar me werk.Ga met mijn collegaatje naar Jumping Amsterdam kaartjes zijn gekocht.zaterdag de 23 januari met de kur op muziek op die dag.

Tytje schreef:Zielig, ik moest vrijdag naar de dierenarts om ons konijntje en spuitje te laten geven. Hij was al 3 maanden verlamd aan de achterkant, hij was best nog levendig, maar lag de hele dag in z'n pis en poep. Gek hoor om dat beestje zo te zien sterven, eerst paniek in de ogen en dan rust en dan gaat hij dood.
Ik hoop dat jullie goede herinneringen aan het beestje hebben, want ook al is het voor anderen "maar" een konijn, het heeft jullie toch ook veel plezier gebracht!
Ate weet wat voor "mensen" er naast ons wonen, maar wellicht volstaat het als ik het woord "Tokkies" noem. Ik werd gebeld door een vriendin die schuin tegenover me woont en die vertelde dat er 2 ambulances en politie voor de deur stonden (ik was voor de verandering weer eens van huis
). Het verbaasde me niet, want die staan er wel vaker, maar dit keer hadden ze elkaars hersens dus niet ingeslagen. De buurvrouw (en eigenlijk de rest van die familie ook) heeft al lang voordat wij er kwamen wonen een drankprobleem en schijnt levercirrose (of hoe je het ook schrijft) te hebben gecreëerd. Een inwendige bloeding als gevolg van die aandoening is haar fataal geworden. M'n "echte" buurvrouw van nummer 3 was als de dood voor het idee dat er "een lijk het huis uit zou gaan", dus die kwam bij mij "schuilen". Pas toen de lijkwagen wegreed, durfde ze weer naar haar eigen huis. Ik heb de buurman - ook al kan ik hem bij wijze van spreken wel vermoorden - netjes gecondoleerd, iets wat hij blijkbaar wel kon waarderen. Maar dat even terzijde. Het is en blijft klote als iemands agenda vol is, maar voor haar is het het beste. Krijgt ze - hopelijk - eindelijk rust na jaren en jaren ellende (waar ze zelf dan ook deels debet aan was, maar toch).
Eerst maar gewoon "erop", dan zien we wel een keer! Ik had al gespiekt wat een voltigeersingel kost, maar dat wordt een grapje van 130 Euro en meer... voorlopig maar even niet dus!
ATE schreef:heb ook nog ff gevraagt hoe het zit met de verhoging van stal geld
zal iets omhoog gaan maar niet meer als 5 euro
en ook gevraagt hoe het straks gaat met lessen als tweede bak er komt
ja daar moet waarschijnlijk dan een kleine bijdrage aan betaald worden als je les wil mee rijden
.