De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 23:54

winnitou schreef:
Hebben jullie het leuk gehad Xan

Zekers mijn lijstje staat bovenaan vorige blz :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 23:56

winnitou schreef:
Zou het wel weer eens leuk vinden om suprises met gedichten te maken

Dat gaan wij volgend jaar doen.
Dit jaar was voor het eerst dat Mart ook n iet meer geloofd.
En dan meteen suprises maken en gedichten was teveel.
Wel hadden we lootjes getrokken, en voor diegene moest je dan een klein kado kopen.
Volgend jaar doen we echt met suprise en gedicht.
Is ook weer leuk om te doen.

xan

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 23:57

Maar nu ga ik echt.
Doei doei slaap lekker allemaal en tot morgen of tot bokt.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 23:58

Leuk een WII, nu nog een balance bord
heb je al paard gereden? Want die had je toch als spel

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 23:59

Slaap lekker en droom zacht

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 00:00

Wij hebben een karaoke set gekregen, begin van een nieuwe carriere

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 08:15

Goedemorgen allemaal,leuke avond gehad lees ik.Gezellig.Ik ga zo weer naar me werk.Ga met mijn collegaatje naar Jumping Amsterdam kaartjes zijn gekocht.zaterdag de 23 januari met de kur op muziek op die dag.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 08:57

LIQUITA schreef:
Oh, wat stond ik net raar te kijken.
Zou dat op een kadootje lijken?

Het lag op de manege in mijn kast,
ik was dan ook wel heel erg verrast.

SINTERKLAAS bestaat toch wel,
Ik las het gedicht haastig en snel.

Het was toch echt wat lekkers voor mij,
dat maakte mij wel heel erg blij.

Zo blij, dat ik wel kon janken.
Daarom wil ik -:(- en ~~}> langs deze weg heel erg bedanken.

Dus heel erg bedankt lieve -:(- en ~~}> ,
een einde maken aan dit gedicht kan ik helaas niet.

Daarom stop ik nu maar met lu||en,
en ga ik straks van die lekkere letter smullen.

Dag -:(- en ~~}> , ik zie jullie gauw.
Dit laatste schudde ik nog even uit m'n mouw.

Ik hoop dat u dit nog leest,
anders is het helemaal voor niks geweest.

:* :* :* Een blije Petra, die weer helemaal in Sinterklaas geloofd!

???maar hij bestaat toch ook???? hihihihihihihihi

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 09:24

winnitou schreef:
xan schreef:
Tja, Shenavallie, schoonfamillie, ha ha kan ik ook hele verhalen over schrijven. }>

en ik heb ze n iet meer. Heb er dan ook n iet meer een gemis aan. Hebben een heerlijke Sinterklaasavond gehad zonder gemekker en gezeur. Heerlijk.
O(pa) en O(ma) en Rowan (die logeerde daar) heb ik om half drie opgehaald, toen we terugkwamen stond sinterklaasmuziek aan en de openhaard brande, voor de openhaard lagen kadootjes en verder door de woonkamer kwamen we allemaal pakjes tegen. Die zijn we rustig aan gaan uitpakken en Rowan kon ondertussen met zijn nieuwe playmobile spelen. Daarna de sjoelbak op tafel (ondertussen stond ik te koken), tafel dekken en met elkaar eten. Om ongeveer kwart voor zeven stond zwarte Piet voor de deur. Rowan vond het prachtig, had ook aardig wat vragen voor Zwarte Piet. En toen bleken er nog 2 zakken met kadootjes op het balkon te staan. Was maar goed dat zwarte Piet dat nog even vertelde. Zijn ontzettend verwend allemaal (zijn ook allemaal erg lief geweest dit jaar).
Heb genoten, vooral om te zien hoe Rowan zo'n avond beleefd. Met ieder kado(otje) was hij blij, klein of groot. Vond nu ook Zwarte Piet niet meer eng. Heeft zelfs zijn gedicht voorgelezen en bij zwarte Piet op schoot gezeten voor de foto. (en dan kan ik alleen maar denken aan wat zijn vader allemaal daaraan mist maar het gewoon niet eens door heeft wat hij mist) Hoop dat Rowan volgend jaar ook nog geloofd! Ik in iedergeval wel.......

Mijn ouders hadden de taxi voor half tien besteld, die kwam om 23.20 pas aanzetten. Had ondertussen wel al een keer gebeld.....Je zou maar buiten moeten staan wachten...

Prachtig, zoals zo'n jochie dan nog helemaal erin op kan gaan! Dat is toch genieten met een hoofdletter G? Of misschien wel een chocoladeletter...? ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 09:34

winnitou schreef:
Zou het wel weer eens leuk vinden om suprises met gedichten te maken

Dat hadden wij vrijdagavond: lootjes getrokken en voor elkaar een surprise met gedicht maken, leuk! :D
Ik had Wesley, dus ik had - omdat hij de Dagobert Duck van de familie is :+ - twee Euromunten gemaakt, een 2 Euro stuk en een 1 Euro stuk. Ik had GoGo's voor hem gekocht, chocoladesigaretten en twee 1/5 Staatsloten. En natuurlijk een passend gedicht erbij! ;)
Wesley had mijn broer, dus die had een grote Legosteen gemaakt en ook een zelf gemaakt gedicht (knap hoor, ookal had het niets met de inhoud te maken (sokken), ha ha)! ;)
Dennis had werkelijk een prachtige surprise op zijn werk gemaakt voor mijn vader! Dennis werkt op Schiphol en heeft van vervangen onderdelen van de bagagebanden (wieltjes van de "tippers" en stukjes metaal en hout) een driewieler gemaakt met een bakje achterop. Om bij het kado (Lego Technic) te komen, moest je het bakje met een schroevendraaier openmaken, erg grappig!
Dennis had van mijn moeder een "Paard van Troje" gekregen, waarin allemaal chocoladeletters voor iedereen zat en de uiteindelijke surprise, een groot kasteel. Daarin zat een schaakbord en schaakstukken.
Mijn moeder wilde graag een sapcentrifuge, welke m'n vader had verwerkt in een fruitstal met tropische achtergronden. Erg leuk gedaan!
Zelf kreeg ik van m'n broer een vuurpijl ("Nu eens niet wat je leuk vindt, maar waar je bang voor bent, gna gna"), met daarin Esprit-sokken. Ik had voor nieuwe roze sokken gevraagd, hi hi, maar nooit verwacht dat ik zulke dure zou krijgen!
Iedereen had erg z'n best gedaan en niet alleen op de surprise, ook op het gedicht! Het was zó gezellig, dat we het volgend jaar zéker nog een keer willen doen! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 09:37

Nicole1995 schreef:
Goedemorgen allemaal,leuke avond gehad lees ik.Gezellig.Ik ga zo weer naar me werk.Ga met mijn collegaatje naar Jumping Amsterdam kaartjes zijn gekocht.zaterdag de 23 januari met de kur op muziek op die dag.

Leuk! Ben er zelf nog niet geweest, maar het lijkt me wel heel speciaal! Ben wel een paar jaar geleden naar Apassionata (iets compleet anders) geweest en daar zou ik nog wel een keer naar toe willen! :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 12:27

Hé Tytje, al zenuwachtig ? :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 12:28

Nicole1995 schreef:

Leuk zeg, ga ik waarschijnlijk ook weer doen met collega.
Vorig jaar ook gedaan en was erg leuk.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 12:30

winnitou schreef:
Leuk een WII, nu nog een balance bord
heb je al paard gereden? Want die had je toch als spel

hihi nee joh, was een geintje (met verwijzing naar mijn slechte zit :D )

Wij hebben nu alleen nog de sports spelletjes.
Moeten ons nog orienteren op andere spellen.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 12:31

Leuk Nicole1995 naar Jumping Amsterdam!!
Wij hadden gister ook een gezellige Sinterklaas. We vierden het bij ons thuis. Lief dat Rowan er zo in op gaat. Voor Thierry is het maar beter dat hij niet meer in Sinterklaas geloofd. Hij kan bijna niet met die spanning omgaan en hij had elk jaar veel te veel stress. Gister was het echt relaxed en gezellig, alleen mijn neefje gelooft nog.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 12:34

Leuk Xan een Wll. Hij wordt bij ons nog veel gebruikt. Ik houd zelf niet zo van die spelletjes, maar de kinderen zeker wel.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 12:40

Zielig, ik moest vrijdag naar de dierenarts om ons konijntje en spuitje te laten geven. Hij was al 3 maanden verlamd aan de achterkant, hij was best nog levendig, maar lag de hele dag in z'n pis en poep. Gek hoor om dat beestje zo te zien sterven, eerst paniek in de ogen en dan rust en dan gaat hij dood.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 13:19

Tytje schreef:
Zielig, ik moest vrijdag naar de dierenarts om ons konijntje en spuitje te laten geven. Hij was al 3 maanden verlamd aan de achterkant, hij was best nog levendig, maar lag de hele dag in z'n pis en poep. Gek hoor om dat beestje zo te zien sterven, eerst paniek in de ogen en dan rust en dan gaat hij dood.

Agossie, dat is inderdaad zielig! |( Ik hoop dat jullie goede herinneringen aan het beestje hebben, want ook al is het voor anderen "maar" een konijn, het heeft jullie toch ook veel plezier gebracht! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 13:29

Ik wilde het eigenlijk niet plaatsen, maar nu Tytje het toch over overlijden heeft... mijn buurvrouw is gisterochtend overleden en met de lijkwagen afgevoerd. Volgens het kadaster is het onze buurvrouw, maar wij roepen al bijna 7 jaar dat we vrijstaand wonen! :Y) Ate weet wat voor "mensen" er naast ons wonen, maar wellicht volstaat het als ik het woord "Tokkies" noem. Ik werd gebeld door een vriendin die schuin tegenover me woont en die vertelde dat er 2 ambulances en politie voor de deur stonden (ik was voor de verandering weer eens van huis :P ). Het verbaasde me niet, want die staan er wel vaker, maar dit keer hadden ze elkaars hersens dus niet ingeslagen. De buurvrouw (en eigenlijk de rest van die familie ook) heeft al lang voordat wij er kwamen wonen een drankprobleem en schijnt levercirrose (of hoe je het ook schrijft) te hebben gecreëerd. Een inwendige bloeding als gevolg van die aandoening is haar fataal geworden. M'n "echte" buurvrouw van nummer 3 was als de dood voor het idee dat er "een lijk het huis uit zou gaan", dus die kwam bij mij "schuilen". Pas toen de lijkwagen wegreed, durfde ze weer naar haar eigen huis. Ik heb de buurman - ook al kan ik hem bij wijze van spreken wel vermoorden - netjes gecondoleerd, iets wat hij blijkbaar wel kon waarderen. Maar dat even terzijde. Het is en blijft klote als iemands agenda vol is, maar voor haar is het het beste. Krijgt ze - hopelijk - eindelijk rust na jaren en jaren ellende (waar ze zelf dan ook deels debet aan was, maar toch).

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 13:33

Over op leuker nieuws: mijn "nichtje" gaat vanmiddag op Maisie rijden!!!! Vind ik altijd leuk om te zien als er andere mensen op Maisie willen rijden, omdat ik het zelf niet leuk vind om in de bak te rijden! Zij zit zelf ook op paardrijden en heeft in Hongarije een eigen paard EN ze zit op turnen, dus ik had al lopen geiten dat het misschien leuk is als we met Maisie gaan voltigeren, ha ha! :D Eerst maar gewoon "erop", dan zien we wel een keer! Ik had al gespiekt wat een voltigeersingel kost, maar dat wordt een grapje van 130 Euro en meer... voorlopig maar even niet dus! :=

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 14:41

ben ff bij gradus wezen kijken hoe de stallen voorderen ze worden erg mooi
gradus zei ja jullie gaan allemaal verhuizen van de rij waar jullie staan
jullie mogen allemaal in deze nieuwe stallen
ik zei meteen prima hoor dus als beetje meezit ga ik eind dec naar de nieuwe stal
hoop dat ate het ook leuk gaat vinden

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 14:43

heb ook nog ff gevraagt hoe het zit met de verhoging van stal geld
zal iets omhoog gaan maar niet meer als 5 euro
en ook gevraagt hoe het straks gaat met lessen als tweede bak er komt
ja daar moet waarschijnlijk dan een kleine bijdrage aan betaald worden als je les wil mee rijden

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 14:50

hoi liquita

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 14:51

ATE schreef:
heb ook nog ff gevraagt hoe het zit met de verhoging van stal geld
zal iets omhoog gaan maar niet meer als 5 euro
en ook gevraagt hoe het straks gaat met lessen als tweede bak er komt
ja daar moet waarschijnlijk dan een kleine bijdrage aan betaald worden als je les wil mee rijden

En? Kun je daar mee leven? Zou het toch erg jammer vinden als je weg zou gaan :j .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 14:51

ATE schreef:
hoi liquita

Hidihi :wave: