Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) WELTERUSTEN

LIQUITA schreef:Wat een rust hier vanaaf...ik zeg (tegen mezelf maar) WELTERUSTEN
![]()
![]()
) xan schreef:Hmmm, dat klinkt niet fijn. Ik heb even zitten twijfelen om te gaan rijden, maar als dit zo lees ben blij dat ik dat niet heb gedaan (Liquita had overdag al lekker op het land gestaan). Ook lekker voor degene die privéles hadLIQUITA schreef:Wat een rust hier vanaaf...ik zeg (tegen mezelf maar) WELTERUSTEN
![]()
![]()
Het was ook heel druk op de manege.
Het vrije uur leek wel een lesuur !
Het was echt heel druk, met daartussenin nog een privéles.
Anke, heb je nog lekker gereden ???
(Ondanks dat er steeds iemand in de weg reed die geen rechte lijnen kan rijden)
. Sanniiy16 schreef:Zo is het ook, goed van je om toch mee te doenzo ik heb me maar weer eens ingeschreven voor een wedstrijdje![]()
ik heb ook gelijk gezien tegen wie ik allemaal moet
dus weet nu al dat ik dik laatste wordt
maar we doen het voor de lol
..... LIQUITA schreef:Ik ga naar m'n werk. Hoop dat ik vanavond gewoon om 22:00 uur naar huis kan. Dus misschien tot dan..........
ben zo blij,maar dat merkte jullie al 

xan schreef:Toppie Lin, ben benieuwd hoe je er nu mee rijdt.
Rijdt je morgenmiddag ?????

Sanniiy16 schreef:zo ik heb me maar weer eens ingeschreven voor een wedstrijdje![]()
meelen schreef:Sanniiy16 schreef:zo ik heb me maar weer eens ingeschreven voor een wedstrijdje![]()
Hee leuk Sanne, wat een verrassıng. Wanneer ıs dıe wedstrıjd?
Ik heb hıer weer eens een raar toetsenbord, maar jullıe kunnen het nog wel volgen geloof ık.
Hıer was het vandaag ıets van 37 graden![]()
We hebben maar weer eens een dagje strand gedaan, lekker tussen de vısjes gezwommen enz.
Nog twee dagen hıer en dan komen we weer naar Nederland.
Ook weer fıjn, gezellıe met Sanne en Chrıs en de beestjes.
Nou, dat was het dan maar weer, ık zag dat er nıemand onlıne was dus IK BEN WEG.
Tot Zaterdag allemaal, tenzıj ık nog vanuıt het hotel onlıne kom, maar de draadloze ı-netverbındıng ıs erg slecht.
Doeı doeı Tot Bokt
Tytje schreef:Gillend naar huis begint om 22.20. Ik hoop dat we erin verschijnen! Xan doe je onderling mee of officieel?

Sanniiy16 schreef:Zo het is hier weer erg druk zeg

Nicole1995 schreef:Ik moet morgen werken,vrijdag ochtend wilde ik hem uitproberen.Ze hebben wel alleen een grotere schroef er in gedraaiid als er in zat.Hoop dat dat goed gaat,ff kijken als ik erop zit of dat niet te ver uitsteekt anders moet ik vrees ii toch weer in de telefoon klimmen.
xan schreef:Tjemig wat kan hij er een zootje van maken.![]()
Ik heb het idee dat merries hun stal schoner kunnen houden dan ruinen !!!