Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 18:41

Ja, hehe, scheelt hen weer werk natuurlijk! Gooi als argument in de strijd dat je nu eindelijk een leuke opleiding hebt gevonden (na voorgaande studies) en het super naar je zin hebt en dat je het niet fair vind dat je nu zomaar weer in een minder leuke positie wordt geplaatst omdat je klas nu gesplitst is. Of schrijf het in een goed onderbouwde brief naar je studiebegeleider. Voor jou moeten ze toch wel één uitzondering maken.

Bonny_CT

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 21:05

Nieren kwamen er erg slecht en gevoelig uit.. Dat zorgt natuurlijk voor de afvalstoffen.. Krijg nu een kuur voor de nieren, moet ze 2 keer per jaar ter ondersteuning. Verder met entingen bv waar chemische stoffen binnen kunnen komen heb ze heel veel risico op herhaling.. Heel erg oppassen dus.. Er was zaterdag gif gespoten en maandag stonden ze weer op de wei.. Dat was de druppel denkt hij.. Verder geen allergieen ofzo.. Dus heel rustig aan, voorlopig niet op de wei straks als ze goed is weer rustig aan gaan proberen..

Liefs bonny

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 21:50

Pfoeh, jeetje zeg! Aan zoiets denk je niet in de eerste instantie.. Inderdaad oppassen ermee! Succes

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 09:15

He bah, wat vervelend Bonny! Hopen dat het snel beter gaat!
Fab, wat vervelend dat je klas gesplitst is! Ik zou idd ook blijven zeuren, klachtenformulier maken ofzo :P iig met je studiebegeleider over hebben!
Merel, dat heb ik ook met die afwas, maar ik doe het altijd meteen na het eten, dan is het meestal maar gebeurd :)
Ik ben nog steeds op zoek naar werk, schiet echt niet op! Ik heb nu wel werk gevonden via het uitzendbureau als invalkracht bij verschillende kinderdagverblijven! Gisteren voor het eerst gewerkt, en ik moet zeggen dat het best goed ging voor iemand die nog nooit een luier heeft verschoont en überhaupt niet zoveel verstand heeft van baby's e.d. :P Had alleen wel koppijn 's avonds van dat geschreeuw de hele dag! En toen ging ik nog naar Ciske de Rat ook, was wel leuk, maar ik heb wel mooiere musicals gezien :)

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 18:14

Leuk Joyce dat je werk leuk was!
Ik heb gister op de woonbeurs gewerkt, was ook leuk!
Daarna ging ik de manege bellen om te vragen of ik vandaag mee kon naar het strand, maar er was voor vandaag nog geen strandrit dus dat ging niet.
Maar toen zei Kim dat ik om 6 uur wel mee kon, dus ik heel snel me omgekleed en in de auto gesprongen. En toen mocht ik ook nog eens op Una dus dat was echt heel leuk! :)
Leuk paard, leuke mensen! :) Niemand had me ook ingehaald op het strand dus lekker vooraan door alle meeuwen heen :P

Vandaag foto's gemaakt van Nynke bij haar wedstrijd, was ook wel weer even leuk! :)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-09 05:58

Ik ga zo bijlezen hoor maar eerst even vertellen.

Brecht en Sital zijn Belgisch Kampioen Young Riders!! :D
Vrijdag wonnen ze de proef met 69%, zaterdag had ie wat fouten in de proef maar alsnog gewonnen met 66%. En gister in de kur kon er natuurlijk nog zoveel veranderen maar hij won ook de kur met 72,6% dus KAMPIOEN!

Zondag echt joh.. zijn kur is echt supermooi, ik word daar altijd emotioneel bij en hij ging zó goed, halverwege ging ik op m'n hurken zitten van de spanning haha. Toen echt met al die mensen naar de computer met uitslagen gerend en iedereen begon ons al te feliciteren maarja.. zeker ben je dan nog niet. En toen kwamen die punten.. ik gillen en rennen naar het voorterrein, zo keihard door die piste: JE BENT GEWOON FUUUUUUUUUUUUCKING KAMPIOEN. :D :D

Niet normaal haha.
Vanmiddag zullen er wel foto's op vlp en al die sites komen dus dan ga ik ff zoeken..

--
Edit:

Ja da's k.lote van je klas Fab!!

En ook balen van Krimpie Bon.. maar opzich.. als dat de oorzaak was is dat niet heel erg, dat zijn te voorkomen dingen. Wel banketstaaf dat het gebeurd is natuurlijk.

Haaaa chill Merel!! Op je all time favourite. :D

Nou, zo weer werken.. heb zondag wedstrijd met Rens en Filos dus dat wordt nog even flink trainen.

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 11:27

Wow gefeliciteerd Maaike! Echt supergoed zeg, kan me voorstellen dat je helemaal gek werd toen het bekend werd!
Je zal wel heel erg trots op je mannetje zijn.

Leuk Merel, ik moet ook nog steeds een keer een bos/strandrit maken, maar ik kom die drempel niet over ofzo, angsthaas die ik ben.

haha lekker hoor Joyce, misschien ben je gewoon een natuurtalent met kinderen. Hoe is het eigenlijk met Fransje?

Ik zit zoo te twijfelen of ik mee zal doen met de fnrs zaterdag, ik wil opzich wel weer beginnen alleen ik weet niet zo goed met welk paard :+

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:08

Merel, ik sta zaterdag a.s. ook op de woonbeurs :D . Mijn werk staat er (Conijn Parket) en ik ga zaterdag helpen in de stand :) .

Fab, gewoon doen! Zowel strandrit als wedstrijd :D , laatst zat je toch op een heel fijn paardje?

Maaik gefeliciteerd :D !! Haha zo vet als je vriend zo goed kan paardrijden!!!!

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:27

Gefeliciteerd Maaike! Wat supergoed zeg! Ben benieuwd naar de foto's!
Leuk Merel op Una :)
Fab, ik wil wel een keer met je mee naar het bos ofzo hoor! Dan hoef je niet met een groep mee en kan je zelf bepalen wat je wilt doen! En het ging toch goed op William? Wil je daar geen wedstrijd op dpen? En anders misschien Wyoming? Lijkt me ook een erg fijn paardje! :) Met Fransje gaat het goed hoor! Ik heb alleen weer wat nieuws, ik kan mijn teugels niet goed vasthouden van de pijn in mijn hand :S Heb ik al lang last van met vlechten enzo, maar dat viel nog mee, maar zaterdag ging ik 2 paarden rijden en ging echt bagger :S Kan niet eens mijn vriend masseren ofzo, want kan dus niet meer knijpen zeg maar.. Heel vaag

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 19:29

Manon, hoe en vanaf waar ga jij zaterdag naar de woonbeurs?
Ik moet nl om kwart voor tien daar zijn ofzo en mss kunnen we samen reizen vanaf alkmaar?

Heb trouwens net een gesprekje gehad met mijn coaches, en ze vertelden mij dat ik niet door kon met de selectie omdat ik doodsangsten uitsta als ik in de skiff moet. Nu mag ik van ze proberen weer in de eerstejaars acht te komen of iets anders.
Maar ik heb eigenlijk nu net al een beetje besloten dat ik dat niet wil.
Ik stop dus nu met wedstrijdroeien. Kan dus weer lekker elk weekend gaan doen wat ik wil enzovoorts. Ga mss wel gewoon nog 2x in de week roeien maar niet meer wedstrijdroeien.
Best jammer maarja, op zich vind ik het ook niet zo erg omdat ik het gewoon echt eng vind in een skiff.

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 19:58

Wat is een skiff dan? Wel balen op zich als het alleen daaraan ligt! Maar kan je wel weer gezellig hierheen komen in de weekenden ;)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-09 20:04

Dat is toch zo'n één-persoonsboot? Wel jammer Merel! Maar inderdaad, dat elke keer tegen je zin in doen is ook niet fijn.
Nu kan je weer vaker rijden dus? :D

Morgen komen als het goed is foto's van BK online dus nog ff wachten, ben echt benieuwd.

Wat stom trouwens Joyce, van je hand! Heb je daar al eens naar laten kijken door de dokter?

Ohja ik kom het weekend 17/18 oktober naar Alkmaar. :D

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 20:16

hallo mensen,

Mijn computer doet het niet....dus ben er tijdelijk niet :( , nu ff snel op comp van mijn schoonouders

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 20:46

Balen van je roeien, Merel. maar je moet gewoon doen wat je zelf leuk vind natuurlijk!

Ik ga 's ochtends om half 9 al met mijn werk mee naar de Woonbeurs ;) .

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 21:26

Skiff is idd een éénpersoonsboot, smal wiebelig ding!
Maarja, op zich ben ik wel blij dat zij nu voor mij besloten hebben want ik zat er zelf al wel een tijdje mee.. Nu is het gewoon klaar!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 22:05

Wij hebben ook een studentenpaardrij vereniging ;)
Misschien is dat wat voor je? Volgens mij wel leuk hoor!

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 10:36

Jammer merel maar idd wel fijn dat ze voor jou dan de knoop hebben doorgehakt als je zelf ook niet meer zeker van je zaak was!

Whaaa heb me toch opgegeven voor de proefjes, op una en als 2e keus wyoming :|
I'm scareddddd

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 21:22

Leuk Fabiënne!
Ik wil ook wel meedoen weer maarja... Weet nog niet zo goed wat ik ga doen dit weekend...

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 08:22

Leuk Merel, weer beginnen met wedstrijden!
Ik wordt maandag geopereerd!!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 09:16

Spannend Joyce! Eindelijk die pin eruit!
Ga vandaag even regelen dat ik zondag niet naar die roeidag hoef, heb er geen behoefte meer aan als ik toch niet doorga met roeien!
Mss dat ik zaterdagavond ook nog wel mee ga doen met de wedstrijd dan! Zou niet weten op wie maarja... :P

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 16:23

Nou, heb even geregeld dat ik morgen bij mn oma mag slapen en ben zondag gewoon lekker thuis :)
Ga ook maar niet meedoen aan de wedstrijd denk ik want dat wordt een beetje ingewikkeld dan allemaal! :)

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 17:35

Nou meiden..
Mel is weer gescand gister..
Helaas.. ik was er al bang voor maar ze is niet meer drachtig!

Ze gaat dus nu mooi weer aan t werk! En ook weer lekker starten!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 17:47

Dat is jammer Aniek!
Volgend jaar weer proberen?

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 19:51

ga je niet nu nog een keer proberen aniek?

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:00

Jammer Aniek...
Volgend jaar weer proberen of ook niet?