Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:van harte met je zoon winnetou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

. Gelukkig maar, want ik kan er echt enorm van balen als ik me niet lekker voel. Tytje schreef:Liquita en Xan, ik zou het heel leuk vinden als jullie een keer komen kijken.
rockoo schreef:Winnetou van Harte met je zoon en maak er maar een gezellige dag van. Met heel veel cadeautjes.
LIQUITA schreef:Hallo allemaal, ik voel me vandaag alweer beter. Gelukkig maar, want ik kan er echt enorm van balen als ik me niet lekker voel.
@Tytje: HARTELIJK GEFELICITEERD met je nieuwe aanwinst. Ik wens je heel veel geluk en plezier. Als je het goed vindt, wil ik zeker een keer komen kijken.
@Winnitou: HARTELIJK GEFELICITEERD met Rowan. Ik wens jullie een hele fijne dag.
@Xan: Misschien kunnen we samen een keer bij Tytje haar nieuwe aanwinst gaan kijken?
Tytje schreef:Liquita en Xan, ik zou het heel leuk vinden als jullie een keer komen kijken.
ATE schreef:LIQUITA schreef:Hallo allemaal, ik voel me vandaag alweer beter. Gelukkig maar, want ik kan er echt enorm van balen als ik me niet lekker voel.
@Tytje: HARTELIJK GEFELICITEERD met je nieuwe aanwinst. Ik wens je heel veel geluk en plezier. Als je het goed vindt, wil ik zeker een keer komen kijken.
@Winnitou: HARTELIJK GEFELICITEERD met Rowan. Ik wens jullie een hele fijne dag.
@Xan: Misschien kunnen we samen een keer bij Tytje haar nieuwe aanwinst gaan kijken?
gelukkig dat je weer beter voeld maar ziek nou eerst ff goed uit voor je weer ziek ben
. Ik probeer wel rustig aan te doen, oke? winnitou schreef:Tytje schreef:Liquita en Xan, ik zou het heel leuk vinden als jullie een keer komen kijken.
Mag ik ook mee, ben heel benieuwd!
ATE schreef:Tytje schreef:Liquita en Xan, ik zou het heel leuk vinden als jullie een keer komen kijken.
als je goed vind kom ik dan ook ff mee hij heeft een lief koppie hoor tytje
. LIQUITA schreef:Zo...even een ballen spelletje gespeeld. Heb m'n persoonlijke record verbroken met 288.220 punten!!!
Het hoogste aantal punten wat ik tot nu toe gehaald had (= sinds ik m'n punten bij hou) was 89.746 punten.
Tytje schreef:Helemaal leuk als jullie met z'n allen komen, ik hoor het wel. Valentino heeft weer twee ijzers voor, dus vanmorgen ben ik er weer opgegaan. Hij is erg voorwaarts, wat een verschil met Tyrone. Dat is echt leuk rijden als je je benen stil kan houden en het paard houdt er gewoon tempo in. Ik reed in de buitenbak, heerlijk! Daarna mocht hij weer naar zijn maatje op het land. Ze staan of alleen of met z'n tweeën. Zo lief, ze zijn helemaal dik met elkaar. Valentino is wel kieskeurig hoor. Heb ik net een emmer met appelsnoepjes gekocht......... lust hij niet!! Dan maar weer worteltjes. Het lijkt mijn kind wel, ik ben weg van hem!!

meelen schreef:Zeg....wat is dat hier??????????
Kamp is voorbij, de vakanties zijn voorbij, en nog is er hier geen r**t te doen.
Is iedereen BOKT-MOE of zo?
Zo komen we never nooit aan de 500.

Xan, alles lekker?