Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Noompiej

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 14:43

hoe zit dat eigenlijk morgen de weg naar starnmeer de N... daar gaan ze wat aan doen! kan je dan helemaal niet meer naar stal, weet echt geen andere weg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 15:22

Noompiej schreef:
haha wel een luxe alpenquarter he [***]
Schijnheilig

Ohja haha Clown

Da's waar ook Bloos! Vanaf vandaag of morgen is die weg afgesloten v.a. 20u! Je kan dan als je bij Eef wegrijd naar rechts gaan ipv links (die weg die de dijk op gaat). Dan niet de 1ste maar de 2e rechts nemen en dan helemaal meegaan met de weg. Dan kom je in die zijweg uit vlak voor de brug bij Oostknollendam. Volgende week hebben ze die weg tussen Noorderveld en de brug afgesloten, maar daar is een weg die paralel loopt aan de grote weg. Dus da's niet zo om.

Noompiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 15:31

ik kom van de andere kant af van de rijp n 44, en die n 46 geloof is maar kleinstukje voor mij en dan heb ik al starnmeer..
Ik kijk wel even en anders zorgen dat ik voor 8 uur eruit ben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 15:33

Volgens mij kunnen ze dat niet maken hoor. Dat zou betekenen dat de inwoners van Starnmeer niet meer het dorp in of uit kunnen. Er moet een mogelijkheid zijn om erlangs te komen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 15:47

Starnmeer kan je op nog een manier uitkomen, voor onze richting is dat gunstig, richting Purmerend niet zo. Tong uitsteken Idd voor 8 uur wegwezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 15:53

Hihihi moet jij op stal slapen en wij lekker in ons eigen bedje he Suus? Clown

Je mag Whis d'r deken wel lenen hoor Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 15:57

Haha hoort ineens uit de deuropening: Kwek kwek kwek kwek. Staan er hier 2 eenden binnen ROFL

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 15:58

Eenden hebben ook recht op vakantie ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 16:03

Naar Duckstad zeker? Huilen van het lachen

Noompiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 16:16

ik zorg gewoon dat ik optijd weg ben Clown
beau ik heb op Nomad zijn stal een blauw naambordje met Nomad er tussen geschoven weet je zeker dat je de goede stal hebt Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 16:18

Ok dankjewel Haha! Dan kan het niet missen Vork

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:03

Noompiej schreef:
wie weet wanneer er weer een grondwerk cursus is? de website is nog niet aangepast, en wil erg graag meedoen dan met Nomad.

Wordt ook op de hyves vermeld, maar tot nu toe is er nog geen datum bekend.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:06

Noompiej schreef:
ken al die paarden namen nog niet, maar hij staat naast een vos die van die man op stal is die de stallen mest en kim traint

Traint de man Kim???? Verward

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:12

Nou, ik ben bezig geweest met de paarden binnen zetten, ik begon en Kim en Annemiek kwamen na het voeren helpen. Ieder paard wordt gewoon binnen gezet, maar als je een keer om binnenzettijd aanwezig bent, kan je ook helpen.
Zo is het wel het eerlijkst, dan doet iedereen wat. Vandaag heb ik Gabor, Whiskey, Ramona, Stacey, Nomad en Dolly binnengezet.
@Kimberley, als je wat langer op stal rondhobbelt, kan je uit je eigen meer dingen doen. Veel handen maken licht werk zeg maar. Alleen Kim, Lianne en John ( de mester) zijn echte vaste krachten, net als de kantine mensen, de rest doet van alles vrijwillig.

Noompiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:41

hoe bedoel je? @Kimberley, als je wat langer op stal rondhobbelt, kan je uit je eigen meer dingen doen. Veel handen maken licht werk zeg maar, in de zin van wat.

Noompiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:49

woe do en vrijdag ben ik er zowieso ook in de avond, dan zal ik helpen de paardjes naar binnen te zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:59

Pff denk je fijn even een avondje te kunnen relaxen bij je paard is ze voor hartstikke kreupel Verdrietig Ik heb haar op het bord voor de hoefsmid gezet, hopelijk is het een hoefzweer en niets ergers. Dat wordt weer een slapeloze nacht. Morgenochtend ga ik even heen, had zowiezo al de ochtend vrij ivm een vaccinatie bij de GGD om 11u. Hopelijk komt de hoefsmid vroeg en doet hij Whis als eerst.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 20:06

IJp, stond Stace in dat landje direct achter de mesthoop? Met dat kapotte hek? Anders heb ik de verkeerde drinkbak gevuld ROFL

Balen van Whis Ach gut hopen dat de hoefsmid wat vindt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 20:08

Ik bedenk me nu ineens dat Whis een paar weken geleden linksvoor haar ijzer had afgetrapt. Mss dat ze daarbij ook haar hoef heeft bezeerd en er dus nu een abces is ontstaan.

Nou, zo gaat mijn avond er dus ongeveer uitzien Nagelbijten / Gniffelen En morgen kan ik een lijst van 1000 mogelijke aanleidingen opnoemen. Maar eerst naar Whis 's ochtends.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 10:39

Vanmorgen op stal geweest, helaas is de hoefsmid gisterenmiddag even langs geweest en had hij voor vandaag dus een klein lijstje. Met als gevolg dat hij later kwam, nouja heb Whis lekker gepoetst en geknuffeld en Eef geholpen. Was een lekker begin van de dag, nu weer werken. Evelien gaat me vanmiddag bellen als Whis is geholpen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 10:45

Pff, moest 'ie 't weer spannend maken... Nagelbijten / Gniffelen Typisch he, zoiets gebeurd alleen als je iemand nodig hebt. :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 10:47

Ja idd, zul je net zien. Ben wel blij dat Evelien me gaat bellen, als ik pas vanavond iets zou horen zou ik echt niet relaxed kunnen zitten tot 18u.

Die Stace, heeft inmiddels al bijna alle paddocks gehad ROFL

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 10:49

Paddockslet... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 11:00

Oooew Stacy toch Clown

Whis heb ik maar even binnen laten staan vandaag, hopelijk als de hoefsmid is geweest en het was een hoefzweer mag ze lekker naar buiten. Als dat mogelijk is natuurlijk ivm dat haar hoef open is...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 11:07

Arme Whis... Ach gut Nu maar hopen dat 't niet ernstig is.