Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Noompiej schreef:haha wel een luxe alpenquarter he [***]
Vanaf vandaag of morgen is die weg afgesloten v.a. 20u! Je kan dan als je bij Eef wegrijd naar rechts gaan ipv links (die weg die de dijk op gaat). Dan niet de 1ste maar de 2e rechts nemen en dan helemaal meegaan met de weg. Dan kom je in die zijweg uit vlak voor de brug bij Oostknollendam. Volgende week hebben ze die weg tussen Noorderveld en de brug afgesloten, maar daar is een weg die paralel loopt aan de grote weg. Dus da's niet zo om. 
Idd voor 8 uur wegwezen.

Dan kan het niet missen
Noompiej schreef:wie weet wanneer er weer een grondwerk cursus is? de website is nog niet aangepast, en wil erg graag meedoen dan met Nomad.
Noompiej schreef:ken al die paarden namen nog niet, maar hij staat naast een vos die van die man op stal is die de stallen mest en kim traint
Ik heb haar op het bord voor de hoefsmid gezet, hopelijk is het een hoefzweer en niets ergers. Dat wordt weer een slapeloze nacht. Morgenochtend ga ik even heen, had zowiezo al de ochtend vrij ivm een vaccinatie bij de GGD om 11u. Hopelijk komt de hoefsmid vroeg en doet hij Whis als eerst. 

hopen dat de hoefsmid wat vindt.
En morgen kan ik een lijst van 1000 mogelijke aanleidingen opnoemen. Maar eerst naar Whis 's ochtends. 
Typisch he, zoiets gebeurd alleen als je iemand nodig hebt. :p

Nu maar hopen dat 't niet ernstig is.