stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bloempie186

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 18:33

wat goed sjorsie, dat er zoveel geënteresseerden zijn! leuke mensen wel allemaal?

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 19:01

Willie is M Willie is M Haha!

Heb vandaag me laatste 2 puntjes in LI gehaald Haha! 186 en 191 dus volgende week gelijk maar M starten om even in te komen!

Bren bedankt voor het voorlezen

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 19:03

gefeliciteerd!! Haha! Haha!
volgende week meteen weer starten? jij start ook vaak he? Tong uitsteken waar ga je starten volgende week?

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 19:07

jaa wil vaak starten vind het belangrijk dat een paard ook op ander terrein komt
Puntjes rijden op je eigen terrein is op een gegeven moment ook niet leuk elke keer dezelfde jury en zelfde mensen... maar das mijn mening Haha!

Volgende week start ik bij de nieuwe manege in purmerend

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 19:10

zo super Willemijn gefeliciteerd!!!!!!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 19:11

jaa ben erg tevreden hoor!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-07 20:28

vanavond weer een dierenarts bij pascha geweest en gister ook al.
ze had weer 39. grade koorts
en maakte van dr hooi proppen dus dacht dat zijn haken maar haken kan het niet zijn want ze is pas bij de tandenarts geweest dus het is wat anders. ze drinkt haast niet ze laat de biks muslie en slobber allemaal staan en dat is niks voor pascha, dr eten laten staan dan is ze goed ziek Verdrietig
dus n had ik eerst vanessa van gooiland gebeld en moest morgen maar een afspraak maken voor de kieze en blabla
dus ik dach ja een nachtje kan ze wel wachten.
toen ging ik de tempratuur opmeten en toen had ze 39grade en dat vindt ik gewoon tehoog
dus knibbe gebelt en gezegt dat ze niet eet en weinig drinkt en proppen van dr hooi maakt weinig mest (maar als je niet eet kan je ook niet mesten )
dus knibbe zij zal ik dan maar voor de zekerheid even langs komen.
ik zij ja lijkt me een goed idee.
dus hij kwam en heb in dr mond gekeken maar geen haak of wat dan ook tevinden dus dat kon het niet zijn. dus naar de hart en andere ingewanden geluisterd maar daar hoorde hij niks verkeerds aan (hele opluchting dat het niet dr hart is) toen ging hij voelen van achter naar dr ingewanden. kon hij ook niks vinden, toen zij hij we gaan tot dinsdag door met antbiotica prikken en als het dan niet over is moet ik je echt door sturen naar emmeloord want dan weet ik het ook niet helemaal meer.
dus nu komt meneer knibbe morgen rond 6uur weer langs savonds dus ik ga eerder weg van me werk (als het mogelijk is, me baas regelt maar iets want ik ga om kwart over 4 gewoon weg want me paard gaat bij alles voor).
dus ja dit was mijn avond Huilen

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 20:55

Jeetje Brenda wat knudde zeg allemaal,ben ik even niet geweest en meteen een hoop ellende.We gaan allemaal even duimen voor jullie hoor.Wel een heel mooi zadel wat je gekocht hebt joh.Willemijn gefeliciteerd van ons hoor je bent dus weer opgeknapt gelukkig maar.
Vandaag weer even bij het zwarte monster geweest en het gaat prima met meneer.Hij loopt daar met een kapsoneskop rond en vind dat hij nu genoed van het grootste paard op zijn donder heeft gehad en zoekt nu de konfrontatie op,het zal mij benieuwen.Maar het gaat echt prima.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 20:56

Azzaro schreef:
Willie is M Willie is M Haha!

Heb vandaag me laatste 2 puntjes in LI gehaald Haha! 186 en 191 dus volgende week gelijk maar M starten om even in te komen!

Bren bedankt voor het voorlezen
Jippieeee!! Gefeliciteerd!!
Maar moet LI niet LII zijn dan..? Na de LI komt toch LII..? Knipoog
Hee super hoor, dat doe ik je toch maar even zeker weten NIET na! hahahaha
Misschien komt het door je voorleester!? Tong uitsteken

Dus volgende week bij het Purmerbos starten? Leuk joh!!

Balen Bren.. Arme Pascha. Konden ze maar praten.. Kon ze maar zeggen wat er scheelt! Vind het altijd zo sneu, en al helemaal als je niet weet wat er nou precies aan de hand is!
Sterkte hoor!! Ach gut

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 20:58

Hoi ellen ook even niet gesproken alles gelukkig goed gegaan buiten.Wat zit Bokt momenteel raar in elkaar he ik kan geen eigenberichten meer ophalen en de zoek functie doet het ook niet,is dit allen bij mij??

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-07 20:59

nee bij iedereen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 21:00

Hee Marjan! Ja, mijn buitenritje (en hele dag dus) gingen prima! Was echt geweldig. Me hele week weer goed haha

Ligt niet aan jou Marjan, bokt doet gek, hier ook
Wat ik hier ook zie, is dat bokt te breed is voor mijn beeldscherm... da's heel irritant! (15inch beeldschermpje..)

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 21:43

dat is nu bij mij wel goed 17 inch he.Wat waardeloos dat je niet alles kunt bereiken balen zeg.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 21:58

Met op en neer, en heen en weer scrollen kom ik er ook wel, maar het is wat lastiger ja.. Verdrietig

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:33

lamme vingers krijg je ervan.Wat zijn er weinig op bokt vandaag Ik ga nu lekker slapen spreek je morgen Ellen.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 23:14

ik ben wel op bokt howr! Tong uitsteken maar vind t irritant dat de zoekfunctie niet werkt! moet k zolang zoeken naar n topic! Tong uitsteken

k ga nu ook slapen! weltrusten!! Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 23:47

Krijgen jullie geen email dan van de topics als er gepost is..? Handig hoor Haha! Knipoog
Welterusten trouwens! Doei!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 09:17

Nee ik krijg geen e-mail ervan vandaar dat wij zo lang moeten zoeken voordat we een topic gevonden hebben.Goedemorgen trouwens.
Shirley at lees ik nu Hoe gaat het met je hond??knudde zeg als ik iets kan doen.Mijn auto wordt nu ergens anders even gedaan en meteen een grote beurt etc. hij zal van de week klaar zijn, dan is mijn karretje weer als nieuw.
Mijn droger zij vanmorgen ook bekijk het maar ik vind het veelts te koud.dus vanmiddag maar even open maken om te kijken wat er aan de hand is.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 09:40

Goeiemorgen allemaal !
leuke berichten en minder leuke berichten bij taams zo te lezen!

wil gefeliciteerd !!! hoe laat moet je volgende week ?? kan ik wellicht even komen kijken, manege is een kwartiertje lopen voor mij Lachen

brenda ze zullen er wel naar gekeken hebben, maar zijn het niet haar uiers ?? ontsteking kan ze heel erg ziek van zijn....(ik ben geen dierenarts ik weet het, maar ik dacht het meteen dus moet het toch even melden)

hier gaat alles verder supergoed ! sinton heeft het weekend flink zijn best gedaan met rijden in het mooie weer, echt heerlijk!
en daar ga ik nu dan ook weer naar toe !

fijne dag allemaal !! en ik hoop dat mijn eigen berichten functie het snel weer doet want ik zoek me suf hier! Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 10:26

ahja, Shirley.. je hond.. Hoe is het nu met haar?

Bovenaan elke bladzijde, boven elke eerste post van de blz zie je deze tekst:
Geen abonnement meer op dit onderwerp | Bladwijzer onderwerp | Afdrukweergave | E-mail vriend

Ipv Geen abonnement meer op dit onderwerp zal er bij jou staan: Abonneer je op dit onderwerp (of zoiets) Klik dat aan, en je krijgt een email als er iets nieuws gepost is! Knipoog Knipoog

Balen dat je auto nu alweer in de garage staat Marjan? En je droger... die heb ik ook hoor, zo'n ding moet gewoon zijn werk doen! hahaha Ik hoop voor je dat je hem kunt repareren Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 10:48

Ik kom ook maar weer eens een paar foto's spammen van het ritje van Annelies (zit ook op bokt) en mij gisteren in Bergen/Schoorl. Echt een prachtige omgeving zeg! We hebben wel 3 uur door het duingebied gereden, niet over het strand geweest.

Zoekplaatje! The ladies en vosjes in blue Tong uitsteken
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik neem aan dat jullie Omar en mij wel herkennen toch Verward Tong uitsteken Ik ben degene me de donderblauwe jas aan Haha!
Laatst bijgewerkt door AnneOmie op 05-02-07 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 10:49

Willie gefeliciteerd met je winst! Op naar de M1 Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 10:50

bloempie186 schreef:
ik ben wel op bokt howr! Tong uitsteken maar vind t irritant dat de zoekfunctie niet werkt! moet k zolang zoeken naar n topic! Tong uitsteken

k ga nu ook slapen! weltrusten!! Haha!

Ik vind het ook zwaar irritant dat de zoekfunctie niet meer werkt! Blijf nu maar telkens zoeken naar de topics waar ik in post Scheve mond

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 12:14

Leuke foto's, Annemiek!! Tuurlijk herkennen wij jou en Omar wel hoor hahaha (hoewel op de eerste foto het wel een zoekplaatje is!) Haha! Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 12:32

Je ziet er echt te gek goed uit hoor Annemieke wat een lekker stel.Ik had het net al van jouw mams gehoord.Die kleur bedoelde ik eeeeeeeecccccchhhhht wel TOPPIE dank je wel Annemieke.Zoals het er nu uitziet ga ik woensdag of donderdag even jouw trailer doen.Ik ben er dan vroeg en ga pas weg zodra hij klaar is.Het heeft nu wel lang genoeg geduurd.Weet emand al iets van Shirley??