lang geleden dat ik er ben geweest ook. Moet eigenlijk echt een keer langsgaan. Maar ja, je rijd er niet ff naartoe. En wat doet Maryllia dan tegenwoordig? Die was toch gestopt?Paul is natuurlijk superdruk met hun eigen stal.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lang geleden dat ik er ben geweest ook. Moet eigenlijk echt een keer langsgaan. Maar ja, je rijd er niet ff naartoe. En wat doet Maryllia dan tegenwoordig? Die was toch gestopt?

Ik zat toen dus ook op school.. 
Ik had gisteravond tegen mn broer verteld, en wat ik van mn mentor had gehoord.. En dat heeft hij aan zn collega's van de stadsredactie doorgebeld
haha, wel vet
Maar ik weet niet hoe blij ik met het bericht ben.. Want die man heeft er niks mee te maken... Maar wie dan wel??
had les van Dymphke
Nog heerlijk geblunderd, was vergeten goed aan te singelen
Dus op gegeven moment zegt Dymphke zo van je dekje ligt een beetje ver naar achter.. Dus ik zei al zal ik afstappen.. Voelt ze even aan de singel, kon ze dr hele arm er tussen steken
Echt het mag een wonder heten dat ik er niet naast ben gegaan
Weer een les geleerd
En idd, toch ergens wel link, want voor zelfde geld was t wel gaan schuiven en had ik dr onder gelegen