We hebben toch maar de trektocht gekozen, want wanneer maak je dat nou mee?!

We hebben er echt super veel zin in!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(jij bent degene die ook al eens in mijn PB-box heeft gezeten he?)
). Zit je vriendin ook op bokt? Jullie komen dus iig samen?
) 

da's echt groot. 20 m2 vind ik al ruim, sterker nog, voor een gemiddelde studentenkamer is dat erg ruim! 
Wat leuk dat je gaat trektochten bij het Lamoen, ik heb dat de afgelopen twee jaar ook gedaan en het is er erg gezellig en super leuk
Dit keer moet je het helaas zonder mij stellen, maar Tessel (Zwartwitje) is er dus wel gewoon bij als begeleiding
Ik ben dit jaar ponykampleiding, ook erg gaaf (ten minste, dat hoop ik).
Zwartwitje schreef:(resultaten uit het verleden bieden immers gerantie voor de toekomst).
Zeg, heb jij de financiële bijsluiter wel eens goed gelezen?
Vooral als ze jong zijn.
Fleurtje knapt erg goed op, beter als verwacht. Ze loopt meer, loopt minder alsof ze op eieren loopt en kijkt een stuk levenslustiger
Mijn moeder heeft eens gek gedaan, en op Adriaan gereden
Ze vond het nog leuk ook! Ze wil het vaker gaan doen

) 

Jij op Odes? Leuke combinatie. Beviel het wel een beetje zo'n andere les? 

) als leidingpaard, want ze is en blijft een leuke pony. 
) 

arm meisje. Hihi, maar Joey die denkt dan opeens: Je springt zelf maar? ofzoiets? (Dat er zo weer eentje naast ligt.) Annemarie schreef:Kan ze ook niet als leidingpaard voor achterop? Want ik neem aan dat er 1 leiding voor en 1 achter rijd? Of wordt dat automatisch Bonita ofzo..

klinkt suf maar ik bedoel dus dat je wilt kunnen shiften om de voorhoede én de achterhoede te checken. Daarom zijn Jupi en PZN zo fijn, daarmee kan je schakelen wat je wilt. Vorig jaar heb ik met Jupi geloof ik een keer de hele rij ruiters afgeweest (van voor naar achter) om iedereen water te laten drinken onder het rijden.. daarvoor heb je een flexiblele pony nodig

Kan me nog en keer herinneren dat zelfs PZN met Elles ergens bij een drukke weg niet door een bermpje wilde om over te steken, nou toen wilde gelijk de rest ook niet! Toen hebben we een pony die toen nieuw was en dus nog niet echt bij de kudde hoorde, en dus ook geen mutserig gedrag vertoonde, voorop laten gaan 
) 

Annemarie schreef:Joey is gewoon leuk
Alleen is er vandaag wel weer 1 over de hindernis afgevlogen, wat mij de vorige keer dus ook overkwam.
Meisje kwam na de les naar mij toe: ' Vind jij Joey leuk? '
Ik: 'Euh, best wel, met springen soms wat lastig.. '
Zij: 'Oh, nou.. 'wat lastig'... ik haat hem bijna'
Oeps..![]()